14💌

0 0 0
                                    

💔: ဒီ​ေန႔ အိမ္​နားက အဘိုးတစ္​​ေယာက္​ကိုၾကည္​့ၿပီး စဥ္​းစားမိတယ္​.. သူလည္​း တကယ္​​ေတာ့ ​ေသလူပါပဲ.. အ႐ိုး​ေပၚအ​ေရတင္​ကို အရည္​နဲ႔ပဲ အသက္​ဆက္​​ေနရတာ​ေလ.. သနားလိုက္​တာ.. ၿပီး​ေတာ့ စိတ္​ပ်က္​မိတယ္​.. ကိုယ္​့ဘဝတစ္​​ေလ်ွာက္​လံုး ​ေတြ႔ရသမ်ွ လူအို​ေတြက ဘယ္​လို​ေၾကာင္​့ နာတာ႐ွည္​ခံစား​ေနၾကရလဲ​ေပါ့.. မားမားကိုလည္​း ​ေျပာျဖစ္​တယ္​.. အသက္​မ႐ွည္​ခ်င္​ဘူး ​ေစာ​ေစာစီးစီးပဲ ​ေသလိုက္​ခ်င္​တယ္​လို႔.. ဘုရားမရိွခိုးျဖစ္​​ေပမယ္​လည္​း ဆု​ေတာင္​းပါတယ္​.. ကိုယ္​ခ်စ္​တဲ့လူ​ေတြ ကိုယ္​့အနားကလူ​ေတြ ဒီထက္​ပိုၿပီး နာက်င္​ရတာ​ေတြမျမင္​ရမၾကားရပါ​ေစနဲ႔..
မႏွစ္​တုန္​းက ဒီအခ်ိန္​မွာ ​ေမအို တျခားကမၻာကိုသြားဖို႔ ျပင္​ဆင္​​ေနခ်ိန္​​ေပါ့.. တိုက္​တိုက္​ဆိုင္​ဆိုင္​ အဲ့​ေန႔ညက ကိုယ္​လည္​းအ​ေၾကာင္​းမဲ့မ်က္​လံုး​ေတြ​ေၾကာင္​ၿပီး အိပ္​မရခဲ့ဘူး​ေလ.. မနက္​​ေရာက္​မွ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတာ.. ကိုယ္​​ေတာ့ယံုၾကည္​တယ္​.. ကိုယ္​့စိတ္​နဲ႔တစ္​နည္​းနည္​းဆက္​သြယ္​​ေနခဲ့တာဆိုတာ.. ျပဳခဲ့သမ်ွအျပစ္​​ေတြအတြက္​ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.. ​ေနာက္​ဘဝ​ေတြက် ျပန္​ဂ႐ုစိုက္​ၿပီး ပိုခ်စ္​​ေပးပါ့မယ္​..
​ေကာင္​းရာမြန္​ရာဘဝကို​ေရာက္​​ေနတယ္​မလားဟင္​.. ယံုၾကည္​ပါတယ္​..​ ​ေမအို ဆု​ေတာင္​းခဲ့သလို ​ေယာက်္​ား​ေကာင္​း​ေယာက်္​ားျမတ္​ဘဝနဲ႔ ပညာတတ္​လူရည္​ခြၽန္​ႀကီးျဖစ္​လာပါ​ေစ.. ဒီဘဝမွာလို ဆင္​းရဲဒုကၡ​ေတြမၾကံဳရပါ​ေစနဲ႔​ေတာ့..
သတိရတိုင္​း​ေတာင္​းပန္​ပါ့မယ္​..


181230🌻

L E T T E R ~♥~Where stories live. Discover now