Hayatımın coğunu bu soğuk , sessiz ve pis yerde gecirdim.bu oda dışında başka oda görmedim, kendim dışımda hiç kimseyle konuşmadım, kendim dışında kimseyle kavga etmedim kendim dışında kimseye gülmedim,kendim dışında ,kendim, kendim.... Her sabah ve akşam kurt kostümü giymiş biri gelip,bana yemek ve su veriyor ona soru sorduğumda cevap vermiyor.belkide o benim ilk gördüğüm insandır. Tabi insansa... Okuyabilmem icin ve yaza bilmem icin bir cok şey verdi, ve okumayı seviyorum. benim kitaplarda yazan hep merak ettiğim şey gercekten milyonlarca gezegen varmı? Bisiklet nedir? Şu tadı güzel denen kurabiyeler gercekten güzelmi? Kedi neye benzer? ... Adımın maria olduğunu bilyorum 17 yaşında olduğumu biliyorum, ama kendim hakkında başka hiç birşey bilmiyorum. NeDEN? ...
Cok uzun zamandır burdayım ve hala burdayım. Ve ben cok yanlızım. Kaldığım yerde 1 yatak, 1 örtü , 1 masa ve onun üstünde enaz 6 kere okuduğum kitaplar var.ama sadece bir tanesini cok seviyorum "aşk" cok güzel bir kitap kız aşka inanmayan biri ve birde ona aşık olan ve kızı deli eden bir adam... Tabi sonunda kız ona aşık oluyor cok şey... romantik. umarım birgün ( pek emin değilim ama) burdan cıkıp gercek aşkımı bulurum. Kim bilir belki kendim hakkımda kitap yazarım.
Clik ( kapı acılma sesi)
Merhaba
... Elinde tutuğu tepsiyi masaya bırakır ve masaya renkli kağıtla sarılmış bir kutu bırakır.
Bu ne?
...
Neden konuşmuyorsun kostümlü kişi?
...
Yoksa getirdiğin "ben dilsizim" kitabındaki karakter gibi dilsizmisin?
... Tak ( kapı kapanma sesi)
(Alaycı bir tavırla) ne cok konuştu başım şişti sanki hehe... Masaya doğru yöneldim renkli kağıdı yırttım icinden en az 7 kitap be 5 defter cıktı defterlerinin birinin üzerinde güzel yazıyla yazılmış bir not vardı. Kitapları masaya bırakarak notu defterin üzerinden cıkardım. Ve okumaya başladım.şöyle yazıyordu;Kim olduğunu bilmiyorsun ama ben biliyorum. Biz sana zarar vermek icin değil! Aksine seni korumak icin burda tutuyoruz.sen son avcısın. Bunun ne anlama geldiğini düşünme, birgün öğreneceksin. sana üstüne not yapıştırıp verdiğim defter ile konuşmak istiyorum.
J.
İlk başta kafam karışsada " bunun ne anlama geldiğini düşünme! " yazdığı icin düşünmiycem.notu başka bir defterin üstüne yapıştırıp,notu cıkardığım defterin ilk sayfasını actım.bu defter diyerlerine nazaran biraz kücük ve siyah ortasında kocaman bir kalp olan cok güzel bir defter ilk sayfasında şöyle yazıyor.
Merhaba maria.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir seri katilin aşkı
Sonstigeshayatını ,pis ,rutubetli ve karanlık bir odada geciren 16 yaşındaki maria ömrünün coğunu kapalı kaldığı yerdeki camdan doğayı seyrederek gecirir. Günlerden birgün gece yarısı cığlık sesleri duyan maria ne olduğunu anlamaz, fakat bir süre sonra haya...