Annem ;
-Kumsal bugün okula seni ben bırakacağım . Dedi
Annemin sözlerini onaylar gibi başımı sallladım. Biraz sonra evden çıktık.
Arabaya bindiğimizde ortamdaki sessizliği bozan annem oldu .
-Kumsal harçlığın var mı ?
-Var anne. Dedi.
Annneeeeeggg .
Annem bana kulağımın dibinde ne götünü yırtıyorsuun bakışları atınca gözlerimi kırpıştırarak ona baktım
-Gene ne var başımın belası.
-Anneleerin en güzelii bugün alışverişe gideim . mii
Diyip yüzüne sesli ve. sulu bir öpücük kondurdum.
- Ah tamam .
Dedi çenemden kurtulmak için .
-Hadi in bakalım küçük hanım. Dedi annem
Gözlerimi devirdiğimde arabadan inip Sevgili okuluma gittim. Bazı sürtükler bana bakıp aralarında gülerken onlara. bana bakın sürtükler o saçlarınızı alırım ....... bakışımı attım. İçeriye adım attığımda heryeri süzmeyide ihmal etmedim tabi. Süper bir yerdi.
Kendine gel Kumsal burası okul ne süperii
İç sesime hak verip kendime geldim müdürün odasını arıyordum .
Ohaaaaa meteoor musun dedim. ama içimden dışımdan söyliycek göt yok bende.Neyse bi kıza sordum ;
Bakarmısın canım ( canım nedir yaa .s.s)
-Efendim ? Dedi içimi ısıtacak bir gülümsemeyle .
"Müdür Beyin odası nerde "?
Ben. seni götürüm " diyince kıza dahada ısındım kız elini uzattı
Sen yeni gelen kız olmalısın ben Ada. dedi çekingen bi sesle .
Bende kumsal tanıştığımıza sevindim Ada.diyince Ada rahatladı. Biraz çekingen bi kızdı. Onu tersliceğimi düşündü herhalde filan diye düşünürken.
Müdürün odası bu koridorun sonunda sağdaki kapı. Seni kantinde bekliyorum Kumsal biraz okulu gezdiririm Dedi
Müdürün odasına girdim işlerimi hallettim ve kantine gittim iceri girdigimde tüm dikkatleri üzerime çekmiş olmalıyım ki herkes bana bakıyordu. İlgilenmiyo gibi yapıp Adanın yanına gittim. Tabi ilk günden yüz vermiyim dimii ;) . Ada bana okulu anlattı ve beni yıkan ses geldi ders zili sınıfımız aynıydı Adayla. Buna sevinmedim değil.
Sınıfa girdiğimizde Ada sırasına oturdu bende kendime oturcak yer bakarken bi çocuğun yanı boştu gidip
Kayar mısın yana yanına geleceğim. Dediğimde yüzüne piç bi sıriıtış (SIRITMAK anlaminda ) getirdi .
Hayır . Git. sırraların etraFından dolan. Dediginde küfrederek yerime gittim.Derse hoca girdi . Selam merasimi bitince sıra bana geldi.
" Kumsal Demirel" Yeni arkadaşınız . Canım gelip bize kendini anlat Dedi.
Tahtaya kalkıp anlattım bişeyler maksat geçiştirmek.Yüzüme yapmacık bi güluüş yerleştirip kalktım.
Ben Kumsal Demirel. 16 yaşındayım yakın zamanda babamı kaybettik izmirde yaşıyoduk annemle buraya taşındık.
Yerime oturdum kulaklıklarımı takıp herhangi bir şarkı açtım . Başımı sıraya kotduğumda uyuya kalmışım. Uykuyu severimdeee
Zilin sesiyle irkildim ve uyandım . Karşımda yanımda oturan çocuğu beni izlerken buldum. Kızgın bakışlariımı üzerine dikerken lafa girdi. Bay ukala.
Uyurken çok seksi oluyosun. .
Dedi etkileyici sesiyle birden kızardım. Kapıda iki tane çocuk vardı bunlar Keremle , Ege''ydi Adanın arkadaşları. Yanımdaki çocuga seslendiler .
Deniz hadi cıkmıyormuyuz. Dediğinde (Yanımda oturan çocuğun adı Denizmiş)
Deniz yüzün buruşturarak ;
Tipim değilsin Ege. Dedi
Ege Denizi kosturarak sınıftan çıktılar . Ada yanıma geldi .
Hadi gelmiyormusun kumsal . Dedi Ada.
Nereye?
Bahçeye çıkalımda sana sınıftakileri anlatıyım.
Gülümseyip onunla gittim herkesi anlattı.Deniz hariç sormaya ihtiyaç duymadım . Son ders zil çaldı .Annemle alışveriş için sabırsızlanîrken telefonum titredi
Gönderen : Annem ♥
Kumsal. En son gittiğimiz alışveriş merkezine gel.
Gönderilen : Annem ♥
Tamam anneelerin bi tanesi :*
Annemle buluştuk. kot tulum arıyordum her zamanki gibi.. Kot tulumu çok severimde. Neyse orda bişey gördüm. Beni al diye bağırıyodu . Anneme vitrini gösterip oraya sürükledim. onuda onca poşetin arasına aldıktan sonra annemin telefonu çaldı biraz yanımdan uzaklaşıp telefonu açtı. konuşması bitince yanıma geldi.
Kumsal gitmem gerekiyo. Sen devam et evde görüşürüz .
Tamam annem dikkat et kendine . Dedim ve bende çok durmadım.
Eve geldiğimde Anneme seslendim ama cevap gelmeyince evde olmadığını anlayıp odama çıktım . Üzerimi çıkardım . Üzerinde koca ayı olan askılı t-short giydim altımada pembe penye şortumu geçirdim . Dış kapıdan anahtar sesi geldi ve annem
Kumsal ben geldim kızım.
Dedi tabi ben kendimi direk yataga attım annem odama geldi yemegi hep birlikte hazırlardık ama bu sefer anneme yıkmakta kararlıydım. Planıma yavru kedi gibi bakıp ;
Annemm ben çok yorgunumm lutfen sen hazırlar misin ?
Tamam başımın belası tamam . diyince kocamaan gülümsedim Üşengecim ben napıyımm . Bi süre sonra yemek yedik ve ben çoktan uyuya kalmıştım.
Ertesi gün uyandım ve yine annem yine annem.
-Kumsal sen hala kalkmadın mı?
-Hayır anne ben rüyamda konuşuyorum . diyip kıkîrdadım giyinip parlatıcımı sürdüm ve Mert aşkomu arıcaktım mert benim çocukluk arkadaşım ve bu zamana kadar aynı. caddede otururduk. Azra ,Senem. ve Burak ta dahil biz hep 5 li takılır eğlencenin dibine vururduk. Çok özledimm onları. Neyse Merti aradım . İlk çalışta açtı..
-Alo !! Sen bizi ararmıydın yaa .
Off Mert Aşkoom sanki sen aradınn.
Neyse napıyosun .Alışabildin mii barii.
Ehh işte sen napıyosun .
Okula giddiyorum bende . Diyince mert bende çok uzatmadan.
Canımlar :)) Nasıl gidiyoruz yorum yaparsanız sevinirim yazım yanlışlarım olabilir affedin.
İyi okumalar Sizi seviyorumm. :3. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Aşk
General FictionTanıtım Selam canımlarr :3 Bu hikaye ilk olucak umarım beğenirsiniz İyi Okumalarr ;)