Bay Öküz!!

189 14 2
                                    

Zeynep;

Daha sabahın altısı ve ben melis alarm sistemleri ile bir güne daha uyandım.Evet ben ve melis birlikte aynı bir binada yaşıyoruz.Nedenini sorcak olursanız biz melisle liseden beri arkadaşız daha doğrusu artık kardeş gibiyiz.

Melis benim en büyük dostum çünkü Ailem öldüğünde o benim hep yanımdaydı.Bana hep destek oldu.Melisin ailesini sorcak olursanız onlar yaşıyolar.Yani kendi evlerinde yaşıyolar.E artık melis ile ben birer yetişkin insanlar olduğumuza göre birlikte ayrı bi evde yaşamamızın hiç bir sıkıntısı olacağını düşünmüyolar.Tabi siz o yetişkin kelimesinin içinde liseli kızları bulursanız haksızda sayılmazsınız :D

Her neysee işte bizim hayatımız bu koca dairede devam ediyor.Melis bugün beni sabahın altısında uyandırdı çünkü saat 15.30 da ilk işimin! ilk provası var!Eğer niye on buçuk saat erken uyandın diye sorarsanız tabikide melisin inatçılığı yüzünden.Şu anda yatağımın tepesinde söyleniyor.Yok neymiş efendim daha sabah yürüyüşü yapcakmışızda,sonra harika bi kahvaltı etcekmişizde ardından giysi seçecekmişizde ha bide kuaföre gidecekmişiz!!!Ya sanki iş yapmaya değil düğüne gidiyoruz...Şu anda görseniz o benden dahada heyecanlı :)) Neyse ya onu kırmak istemediğim için tıpış tıpış yataktan kalkıp lavaboya gidiyorum.Önce ılık bi su ile yüzümü yıkıyorum.Ardından dolabımdan spor kıyafetlerimi alıp üzerime geçiriyorum.Saçımıda tepeden topladım.Ve merdevenlerden inmeye başladım.Aşağı kata indiğimde melis çoktan hazırlanmış beni bekliyordu.

Melis: ''Hele şükür hazırlanabildiniz zeynep hanım!'' dedi alayla..

ben: ''Ya melis söylemiycem flan dedim ama sabahın altısında ne işimiz var dışarıda yaa''dedim dudak büzme şovumu yaparak.Ama melis hanım yermi=yemezz!!

Melis:'' Yemezler canım yemezler o dudak büzerek acındırma hallerini''dedi gülerek.Bende pes ettim kurtuluş yoktu belliki :((

ben:''Aman iyi tamam hadi çıkalım off''Vee biz daha karga bokunu yemeden güne aydın dedik!!Melisle birlikte sahile kadar yürüdük.Ardında hiç beklemeden koşmaya başladık.Bi süre sonra melis durdu ve bende durdum.

ben:'' aa noldu bayan koşu meraklısı'' dedim nefes nefese.

Melis:''Öff zeynep ya dalga geçme boşuna.Yorulmaktan değil ama biraz midem bulanıyo keşke bi kahvaltı etseydik ya!!dedi 

ben:''Ayy evet haklısın ya benimde çok midem bulanıyo zaten bi ara başım döndü koşarken.! Bak ne diycem biraz ileride bildiğim harika bi restaurant var oraya gidelim ne dersin?''

Melis:''Harika olur derim :) O zaman ilk kim restauranta gelirse,diğeri hesapları ödeyecek ;)''dedi melis içindeki liseli kızı öne çıkararak..

ben:''Senle hiç dalga geçmiycem çünkü cidden acıktım hadi melis hadi koşalım o zaman'' dedim istemeyerekte olsa..

Melis:''Hahaha tamam o zaman 1.2.3 koş!!'' dedi.Koşmaya başlayarak.Neyseki çok hızlı koşmuyoduk ki yetişebildim :) 1-2 dakika böyle koşarken dengesizin biri yüzünden kendimi yerde buldum.

ben:''ooof dikkat etsene ya!!''

xxx:''Özür dilerim ya çok pardon yani ben öyle müzik dinleyerek koşarken dalmışım bir an çok pardon!''

Melis:''Neyse tamam yaa sabah sabah tartışma açılmadan önce kapatalım bence'' dedi melis olayı büyütme istemezcesine.

xxx:''Valla zaten açılcak bişey yok ben özrümü diledim daha napıcam ki''

ben:''Off allahım ya dünyada öküz üretimi nasıl oluyoda hızlı bir şekilde çoğalıyo çok merak ediyorum!''

xxx:''Sen az önce bana öküzmü dedin??''

ben:''Evet dedim bay öküzcüm ne o bi sorun mu var?''

xxx:''Bak kızım idare ettim ettim ama hakarete katlancak kadarda idare edemem.Manyak manyak konuşma git uykunu al ondan sonra koş!''

ben:''Allah allah ya şuna bak aptal!OF bak neyse hiç uzatmayalım bencede tm bende özür diliyorum.Şimdi rica etsem biriniz yerden kalkmama yardım edebilcekmi acaba?!!Dedim alayla.

xxx:''Neyseki şanslı günündesin deyip elini uzattı daha adını bile öğrenemediğim hayvan türü.Bende elini tutup kalkarken söylenmeye devam ettim.

ben:''Aaa niyeymiş o canım.Şanslı olmasam utanmadan kavgamı etcektin benle?''

xxx:''Hayır güzelim yanlış cevap kerem sayer asla bir kızla kavga etmez kerem sayer o kızı özür diletene kadar süründürür!!'' dedi adının kerem olduğunu anladığım öküz.

Melis:''IIImm-Aaaa şey zeynepcim hadi biz gidelim bak çok geç kalıyoruz!''dedi adeta yalvarırcasına!

ben:''Sen şükret kerem sayer şükret''dedim gözlerimle melisi işaret edip işaret parmağımı suratına dığru sallarken.Bi yandanda üzerimdeki tozları gidermeki için savaş verirken ufaktan yürümeye başladım.Ve arkamda ağzı açık bi kerem sayer bıraktım :) Sanırım bi kızdan bukadarını beklemiyodu ki haklıda bence bende kendimdeki cesarete inanamadım.Resmen karşımda bi kas hayvanı duryodu..Ben bunları düşünüp gayet yavaş bir şekilde yürürken arkamdaki zeynep sesini duymamla durdum.Sanırım melis sayesinde adımı öğrendi.Ne sanması zeynep ya başka nasıl öğrencek adam.OFf ben daha fazla saçmalamadn arkamı döndüm.Kerem'in elinde salladığı telefonu görmemle yanına gitmem bir oldu.Telefonumu düşürmüşüm :\ Telefonu elinden aldığıım gibi yine yürümeye başladım ki Tekrar keremin sesini duydum..

Kerem:''Bi teşekkür etseydin bari?''

ben:''Teşekkür ederim oldumu??''dedim bu arada başıma bi ağrı anlatamam.Bide bu zevzekle konuşmak iyice sinirlendiriyo off :(

Kerem:''Rica ederim güzelim''

ben:''Bana güzelim demeyi kesermisin''

Kerem:''hyr''

ben:''Ne demek ya ne demek hayır''dedim ve bağırırcasına ''keseceksin'' dedim. O da tepkime şaşırdı ama sululuğunu hiç bozmandan.

Kerem:''Sakin ol güzelim''dedi gülerek.

ben:''Bak hala güzelim diyo ya''dedim ve gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım gözlerimi açtım ve arkamı bi hışımla döndüm keşke dönmez olaydım!!O baş belası ağrı şimdi beynimin her tarafından vuruyodu!!İki elimle başımı tuttum delirecektim ilk defa bu kadar çok başım ağrıyo.Sonra bir anda yere düştüm ama bayılmamıştım.Sadece başımı tutup gözlerimi sıkıyodum o anda birilerinin başımda zeynep diye seslendiğini farkettim.Tabikide melis ve kerem'di.Bu anlamadığım baş ağrısının geçmesini beklerken birinin beni yerden kucağına aldığını farkettim.Kim olduğuna bakmaya çalıştığım esnada karanlık çoktan gözlerime inmişti.

Evvet şıllıklarrımm♥♥♥ 1.bölüm olmasına rağmen baya baya baya hatta baya bi uzun oldu :D Umarım beğenmişinizdir bakın ne olursa olsun iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum.Yorum ve vote'lerin durumuna göre yb anında sizlerle olcak :)) Sizi çok seviyorumm :*♥ ♥ ♥Görüşmek üzere :D by :))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zeyker Timee!!! ☺☺☺Where stories live. Discover now