Ora se facu-se 19:45 iar mama și tata au plecat în călătorie.
Ma-Să ai grijă de tine. Mâncare ți-am făcut destulă. Ți-am făcut și sarmale, supă de pui...
-Da mama,poți pleca acum...paaaaaa!
Ma- La mulți ani...Paaaaaaa!
-Mulțumesc...spun și închid ușa.
La scurt timp după plecarea părinților mei,se aude o bătaie în ușă.Mă duc să deschid ușa.Fetele nu pot veni.
Când deschid ușa, văd 7 băieți printre care se află și Jimin.
B(băieții)- LA MULȚI ANI!!! Spun ei în cor
-Mulțumesc mult, băieți.Intrați
Am făcut cunoștință cu toți băieții și am aflat că toți 7 formează o trupă, BTS. Am adus și bàutura dar eu nu am băut pentru că nu îmi place gustul băuturii, în schimb sau îmbătat băieții în afară de Jimin. Am stat cu ochii pe ei să nu spargă ceva.
M-am dus la bucătărie pentru a bea un pahar cu apă. Dintr-o dată, cineva a intrat în bucărie și m-a izbit de perete. Am văzut că era Jimin. A început să mă sărute. Buzele lui mari și rozalii au gust de cireșe. Sunt așa de catifelate. După ce ne-am despărțit din sărut, Jimin mi-a spus:
Jm- La mulți ani!
Eu am fugit repede în camera mea, am încuiat ușa și m-am pus pe pat gândindu-mă la tocmai ce sa întâmplat.
Într-un final, mi-am făcut curaj și am ieșit din cameră. Când mă uit în sufragerie, toți băieții dormeau pe unde au apucat iar Jimin se uita la TV.
Mă pun și eu langă el pe canapea, dar la o distanță considerabilă. Acesta când m-a văzut, mi-a întins o cutiuță mică de culoare albă cu o fundiță albastră. O deschid și observ un inel cu un diamant în formă de imimă.- Mulțumesc foarte mult, dar nu trebuia să îmi iei un cadou.
Jm-Eh...totuși...îți place?
-La nebunie!Bunăăă... Am mai făcut un capitol... Știu că este scurt dar măcar am postat... Vă pup. Paaa
CITEȘTI
Prietena unui Idol || Park Jimin
RomanceEste vorba despre o fată pe nume Inna Lee. Mama ei era din Romania iar tatăl ei den Coreea de sud. Nu s-au mutat demult acolo pentru că pană la varsta pe care o are acum(17 ani), Inna a locuit in Romania. Nu prea avea prieteni. Mai departe vedeți pe...