Eram cu Tae in mașină,ne îndreptam spre casă.
Tae: Mai esti supărată pe mine?
Eu: Să zicem că nu. Doar că m-a enervat Jungkook cu comportamentul,de aceea te iert.
Tae: Sasha...ah!
Eu: Ce este?
Tae: Te iubesc Sasha! Asta este!
Eu: P...poftim?
Tae: Sasha...te iubesc. Poate daca te sărutam ca Jungkook pe Maya iți dădeai seama. Tu in schimb nu reacționai ca Maya,sau cine stie... Tu însă nu simti nimic pentru mine.
Eu: De unde stii asta? De unde stii ca nu tin la tine?Tae se uită nedumerit la mine. Avea o fată confuză si uimită,este așa prostut!
Acum stăteam în fața casei în mașină.
Tae: Adica...tu...
Eu: Adica eu mă duc la culcare,noapte bună!Ies din mașină și merg la mine in cameră.
Imediat apare si Tae care mă ia in brațe și mă sărută. Ii raspund la sărut,nu stiu de ce am facut asta...doar am simțit.
Continuă să mă sărute și mă așează ușor pe pat. Continuă să mă sărute după care coboară încet,pe gât, pe umăr...
Eu: Tae,nu te prosti.😂
Tae: De ce? Imi place sa ma prostesc.Acum avea o fată de cățeluș drăguț si inocent,diavol ce este!
Eu: Ma gadili!😂
Tae: A,da,tu te gadili.Astea fiind spuse,Tae incepe sa ma gadile,eu râzând in hohote.
Namjoon intră în cameră și se uită uimit.
RM: Ia-o ușor Tae.😂
Eu: Nu gandi prea departe,doar mă gadila.
RM: Mhm...deocamdată...😂😏
Tae: Tu ieși ca noi să trecem mai departe!
RM: Ok,ok...Namjoon iese din cameră iar eu mă uit la Tae urât.
Eu: Acum crede ca facem altceva!
Tae: Si nu facem?😏
Eu: Nu!spun zâmbind la cât de amuzant părea.El își dă ochii peste cap si se pune lângă mine.
Tae: Atunci hai la somn,maine ne trezim de dimineață.
Eu: Ok...
Tae: Si acum...
Eu: Acum...ce?
Tae: Esti iubita mea.
Eu: Bine,cum zici tu.Mă sărută ceea ce mă face să zâmbesc .
Tae: Stii ca vreau sa-ti dau ceva de mult?
Eu: Poti sa ma superi din prima? Nu vreau nimic!
Tae: Dacă nu accepți mă supăr!
Eu: Eh,pot sa trăiesc cu asta.
Tae: Lasă,il primesti in Coreea. Sau mai bine ti-l strecor prin bagaj.
Eu: Esti prea insistent!
Tae: Noapte bună babygirl!
Eu: Noapte bună
------dimineața-------Mă trezesc fiindcă mă gadila cineva. Mă uit mai bine si Tae mă săruta pe umăr.
Eu: Termină! Mă gadili.
Tae: Hai sa mâncăm, trebuie sa plecam la aeroport.
Eu: Hai...Mă ridic si primesc un telefon,era Maya.
Eu: Da Maya...
My: Vino sa ma iei si pe mine spre aeroport,nu merg cu ăla.
Eu: Nici acum nu vorbiti?
My: Nu!
Eu: Ah...bine, venim.
My: Bine,va astept.Închid telefonul si merg la bucătărie, Tae si Namjoon.
Eu: Sper sa va mulțumiți cu cereale cu lapte,nu gătesc nimic la ora asta.
Tae: Cum vrei tu bby.
RM: Deja cu bby...uuu...
Eu: Apropo,trebuie să o luăm si pe Maya înainte de a pleca la aeroport.
RM: Dar Jungkook si Jin? Nu merge cu ei?
Eu: Tu nu prea esti informat.Încep sa-i spun tot ce s-a întâmplat și el râde.
RM: Este un prost,n-am ce zice.
Tae: Hai sa plecăm.
Eu: Stai sa ma schimb, nu merg in pijamale.
Tae : ok 😂
Eu m-am îmbrăcat așa....
CITEȘTI
Un nou stil de viață
Teen Fiction#nu am o idee fixă, doar un punct de pornire pe care îl voi dezvolta#