Rahul ile Tina iyi anlaşmaya başlamışlardır. Rahul ilk defa bir kıza böyle hissetmiştir . Artık da söylemeyi düşünüyordur. Anjali de ne yapacağını şaşırmış okuldaki temizlikçi kadınla konuşmuştur. Kadın da ona erkek gibi değil de güzel giyinmeye çalışması gerektiğini söylemiştir . Anjali de güzel olmayı bilmediği için eline ne bulduysa takıp takıştırıp sürüp sürüştürüp kendinin güzel olduğunu zannederek okulun yolunu tutar. Tina ile Rahul konuşuyordur. Birden AAnjali yi görürler. Anjali çok heyecanlı bir şekilde o tarafa doğru yürür.
Bir anda oradaki herkes kahkaha atmaya başlar . Rahul ve Tina da dahil. Herkes gülmekten yerlere yatar . Tina da gülüyordur fakat Anjalinin gittiğini görünce peşinden gider.
Anjali : Sadece senin gibi güzel olmaya çalıştım . Ama beceremedim işte :'(
Tina : A-
Rahul gelir . : Sen zaten güzelsin , gel buraya :) (bu arkadaşça bişey ve normal karşılanıyor)
Sonra Rahul un maçını izlemeye giderler . Maç bittikten sonra Anjali Rahul e bişeyler söyler ama Rahul sadece Tina ya bakar ve onu dinler. Anjalinin morali bozulur. Rahul gidince :
Tina : En iyi arkadaşsınız değil mi ?
Anjali : Evet , bizz en iyi arkadaşızz :)
Tina : Peki ona hiç aşık oldun mu ?
Anjali cevap vermez .... Tina olayı anlar.
Anjali artık söylemek ister . Bi gün koşa koşa Rahul un olduğu yere doğru gider. Rahul de koşuyordur .
Ortada buluşurlar .
Rahul : Seni seviyorum
Anjali ne diyeceğini şaşırır . Sevinçten havalara uçar ve bende der..
Rahul : Eminim o da bu cevabı verir ^_^ Tina ya söylemek için çalışıyorum .
Anjali yıkılır . Ağlamaya başlar ... Rahul sevinçten ona sarılır . Yağmur başlar . Bu yüzden Anjalinin ağladığı belli olmaz ...
Anjali hemen eve gidip ağlamaya başlar . ve bir taraftan da bavullarını toplar ...