Benle dalga gectiler ilk güldugumde çıkan o yamuk elmacık kemigim fakirim diye sonra hirs yapdim limonata sattım gunde bes tl biriktiriyodum hep hep hep bi ara baya biriktirdim kapıya borclular dayandi annem'de maaşımizi alamadık dedi fakat borclular dinlemiyordu ne yaparsan yap vereceksin lafları ve o an bütün sattim limonota parasini verdim sonra pizzacida çalıştım bahsislerim biriktirdim busefer dış teli taktiricakdim bir dis teli ne kadar olabilirdi en fazla ikibinbesyuz bi ara tam ikibindortyuz tl topladım sadece yuz tl cop topladim tam yuz tl biriktirdim ardında ev sahibi kapıya dayandi kirasini istedi annem hastaydi babam ise olmustu elimdeki parayi verdim bu sefer bir cafede haftalik ucyuz tl dort haftada dokuz tl biriktirdim çok güzel bir şeydi eve geldiğimde annemin hapları bitmişti fakat bir hap nereden baksanız dortbin tl halami aradım yok amcami aradim yok dedi dayımi aradım tam yedi gun calistim geceli gündüzlu sırf anneme hap almak için aldım eve geldim hapı icdi ve bana dediği cümle suydu "ne olursa ol gul cunku sen dünyanın en iyi kalpli insanisin" ardında oldu annem ağladım her dakika icin anladim ben hic kimsesizim ne için bu kadad calisip dis teli taktiricakdim ki ne Bokuma yariyacak annemi beyazlara sardilar ardından toprağa kattilar sonra tas fakat benim annem yatamazki orada annem usur bütün gece kaldim mezarda mezar bekcisi geldi hadi evine git burada usuteceksin gidersem anılar sarar nasıl olurda bir annen oğlunu tek birakir anneler değerlidir. . adam tekrar tekrar ısrar etti fakat gidemem dedim gidemem ki neden dedi anlattim herseyi oda agladi benimle ardında babami sordu baban yasiyormu ufaklık?
hayir dedim babam ben kucukken trafik kazası sonucu hayatini kaybetti dedim bana bir annem bakıyordu fakat hapi alacak param yokdu o yüzden oldu dedim ben anlatikca adamın gozunden yaslar aktı amca aglama lütfen dedim acıma bana acindirmak için söylemedim ki dedim oda ben sana aglamiyorum ufaklik dedi neyise abi ben gidiyim artik dedim oda hayir kal fakat üsutme dedi annem ilk defa toprak kokuyodu annem nasıl rahat ki orda. ardında eve geldim komşular geldi basın sağolsun laflari etti saolun dedim ardına sevdiğim kiz geldi ben senin yanındayım dedi fakat arkadaslari kizi hep disladi o bir annesiz gulusu berbat tipsiz biri dedi agladikca agliyasim geliyodu tabi ki o siralar böyle degildim girdim bir ise sigortası maasi hersey on Numara gitti baya zengin olmustum sonra sevdiğim kiz oldu sonra dedim kendime ulan sen ne hayirsiz birisin kimi sevsen seni terkediyor sonra yavaş yavaş esrarlara başladım tek tek gidiyorum fakat ne bokuma yariyacak ki sonra yakalandim iste tam 7 sene tam 7 send ilk gün iyi dovduler ikinci gun ise tuvaleti temizlettiler böyle böyle yedi senem gecdi o pis yerden ama çıktıgimda asker kaçağı olarak gorunuyodum ama ben hapisteyken nasıl gidebilirdim neyise tam bir senede oyle askerlik yapdim iyice cokmustum artık ve en son dis teli tskdirmam için calistim is yerinin tupu patladı ve ölmüştüm.