Capitolul 1

3 0 0
                                    

Bip bip bip bip bip

Mă ridic  pe coate și mă uit la telefonul meu și văd o notificare de la un grup.
Îmi frec ochii cu podul palmei ridicându-mă în șezut ca să pot răspunde la mesajele primite.

Convorbire prin mesaje:

Ryan: azi la 12 jumate ne întâlnim  la pizzeria din centru,vreau sa va comunic ceva            10.55

Jake: ce prostie îți mai trece prin capul ala ?      
                    11.00

Krista: frate  nu poate sa doarma omul liniștit!
                   11.05

Ryan:  gata cu mofturile, anuntatii si pe Derek,Sara si Andrew.
                  11.30

Mă uit la ceas și văd că este 12.00 oh nu,Ryan o sa mă omoare că întârzii iar!
Mă duc  repede spre baie unde ma spal pe fata,imi pieptan parul auriu  si il prind intr o coada de cal, apoi imi pun un mascara pe gene,un corector si dupa fug sa mi aleg o tinuta.

Am ales să mă imbrac in pantaloni gri  de trening, un tricou mulat alb, geaca  neagea de piele si in picioare converse albi.

Era 12.20 si surprinzator eram gata. Mă îndrept spre ieșirea din apartament când aud că îmi suna telefonul ,era Andrew

-da Andrew ,ajung in 5 minute.

-Bine,hai ca te asteptam ,oricum trebuje sa ajunga si Derek.

-Bine,hai vorbim,bye.

**
Dupa 5 minute cu mașina ajung la pizzeria din centru unde trebuia să ne întâlnim cu toții

Intru în încăpere și mă îndrept spre masa unde erau Ryan,Krista,Jake,Andrew si Derek

-Huh,ce e așa de important încât să ma trezesc la 12??spun așezându-ma pe unul din scaunele de la masa.

-Ok,deci fiti atenti, ca nu repet! Spune Ryan

-Da ma! Tu spune odata ! Spune Krista

-Am găsit o casă cu preț foarte bun,unde ne putem muta peste câteva zile!

-Stai ce?ii spun zâmbind, chiar ai gasit o casa sau iti bati joc de noi? Spun foarte entuziasmata

-Nu imi bat joc de voi,uitați  poze cu casa. Spune aratandu ne cateva poze cu viitoarea noastra casa.

-Mor, cand putem sa ne mutam?spune Jake zâmbind

-Pai putem  și mâine,spune Ryan,eu am deja bagajele făcute

-Bai,pai eu trebuie să mi fac bagajele,deci vorbim mai incolo,bine?spun pregatinfu ma sa plec

-Bine,ne vedem maine va dau eu share  location.spune ryan  zâmbindu-mi.

***

Am terminat și bagajul, au trecut cam 4 ore de la mica noastră întalnire iar eu am terminat bagajele si sincer este o veste minunata. Deoarece, noi intentionam de mult sa ne mutam cu totii intr o casa.

Dupa scurt timp,decid să mă uit la un film dupa care sa ma bag la somn.

*

Jake : trezirea  bai, azi e zi mare :)
                   10.35

Krista: m am trezit de mult tampitule.
                   10.35

Ryan: gata cu pălăvrăgeala,eu sunt deja la casă va dau share location, va aștept la 12 aici.
                   11.00

Eu: Nu are omul pace cu voi !
                   11.10

Decid să ma ridic  din pat și să mă îmbrac  cu hainele pe care mi le am pregătit de seara trecută. Mă dau cu corector, rimel  si putin blush,după  imi iau un hanorac  si niste adidasi.

Urc în mașină și pornesc spre locația noii case.Daca vă intrebați ce fac cu apartamentul,ei bine o sa fie nelocuibil o perioada.

*
Dupa aproximativ o ora de mers,ajung la noua casa unde ma asteptau derek si Krista.

Îmi iau bagajele din mașină și le duc intr-o camera cu pereti de un albastru închis  si mobila alba.

-Îți place?mă întreabă Ryan din canapeaua din sufragerie.

-Da,chiar foarte mult! Spun așezându-mă lângă el.

Un bocănit in ușă ne întrerupe.
Ryan se duce sa deschida usa si atunci cand o deschide acolo apare ...........

Barbie dollUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum