Согоо 1

9K 181 0
                                    

Вон Ёон бол манай ангийн согоо юм, миний хувьд тэр бас бусад бүлгийнхний ч согоо. Бид хоёр нэг анги ч, тэрний эргэн тойронд маш их найз нөхөд байдаг болохоор тэрэнд ганцаараа ойртоно гэдэг бараг л худлаа, тийм болохоор хичээл дээр л тэрний үйлдэл бүрийг нууцаар л харж чаддаг.

Манай сургуулийн биеийн тамирын хувцас сул загварынх, ялангуяа Вон Ёон өөртөө томдсон хувцас өмсөх дуртай байдаг. Гэтэл нэг зүйл боллоо, энэ удаа байр солиход ямар азаараа ч юм тэр миний баруун талд суучхав, харин миний зүүн талд хана.  Тийм болохоор одооноос би нууцаар биш зүгээр л баруун тийш ээ харж болно, ашгүй түүнд ойртох боломж олдож байхад сайн хараад авах хэрэгтэй.

Вон Ёон дур булаам нүд, урт үс, супер цагаан арьстай, өндөр ч биш, намхан ч биш 40 орчим, жинтэй, 168см орчим өндөр, 45кг хавьцаа жинтэй, мяраалаг ч биш, бүр хэтэрхий туранхай ч биш. Бас тэрний арьс нь үнэхээр гоё, толигор бас цагаан, хүн харахад хэд хэд илээд авмаар. Тэр их гоё өгзөгтэй ч хүмүүс "Жинхэнэ хөөрхөн охинд үнэндээ тийм ч том хөх хэрэггүй" гэдэг дээ.

Вон Ёон ч мөн адил, гэхдээ түүний хөх нь ядаж В байгаа байх, энэ нь надад бол хангалттай. Нэг удаа хичээл дээр, миний баллуур тэрний сандалны хажууд уначихсан юм, тэгээд тэр надад авч өгөж гэж тонгойв, тэрний хөх тийм ч том биш ч гэсэн, би сая хэлсэн дээ, манай сургуулийн биеийн тамирын хувцас их сул, тэгээд би аажмаар нууцаар түүн рүү харлаа. Тэгээд би тэрнийг өнөөдөр хар хөхний даруулга зүүсэн байхыг олж харлаа, хар даруулга нь түүний цагаан хөхийг улам цагаан болгож харагдуулж байлаа. Энэ үед миний бяцхан дүү аль хэдийнээ босчихсон байв, тэгтэл тэрнийг авч өгснийх нь дараа дахиад л уначхав, бүр миний урд.

Тэрний хувцас нь бүр тултлаа доошлоод, хөхний даруулга нь ч бас томдсон юм уу яасан ч юм доошлоод, бүр эцэст нь ягаахан хөхний толгой нь харагдав. Тэр ч гэсэн өөрийгөө хэтэрхий доошоо тонгойсноо анзаараад, гялс баллуурыг минь аваад өндийв, ашгүй би тэр үед шууд багш руу харсан болохоор, намайг өөрийг нь харж байсныг мэдэгдсэнгүй. Гэхдээ тэрний нүүр нь бага зэрэг улайн "Сурагч аа, чиний баллуур уначхаж", би ч гэсэн юу ч болоогүй юм шиг баярлалаа гэлээ.

Энэ үед л бид анх удаа бие биетэйгээ ярьсан юм. Үүний дараа бид бага зэрэг дотносож, юм ярьдаг болсон ч, хичээл тарсны дараа танихгүй юм шиг болчихдог, бас тэрний гэр нь ч манай гэрээс шал өөр зүгт байдаг.

Гэхдээ нэг өдөр намайг урьдын адил автобусаар гэртээ харьж байх замд Вон Ёон автобусанд ороод ирсэн юм. Тэр ч гэсэн намайг анзаарав, тэр өдөр яг нээх хүнгүй байсан болохоор миний хажууд хоосон суудал байсанд Вон Ёон бага зэрэг ичсэн ч миний хажууд суучхав. Бид энгийн үеийнх шигээ утгагүй зүйлс ярив, тэр ер нь бол дуу цөөтэй байдаг ч, би их ядарч байгааг нь анзаарсан юм.

Яг миний бодож байснаар, тэр удалгүй жаахан унтмаар байна, бас намайг өөрийнх нь буух буудал дээр ирэхээр дудаарай гэв, би "за" гэлээ. Удалгүй тэр унтчихав, би ч бурхан надад боломж олгож гээд, дуудах гэж байгаа юм шиг хэд хэд хүрэхэд тэр сэрсэнгүй. Яг унтсаныг нь мэдээд, миний зүрх ч хурдан хурдан цохилж эхлэв, бидний суудал яг хамгийн хойно байсан болохоор хүн анзаарна гэж санаа зовох хэрэг байсангүй. Тэгээд би гараа аажим аажмаар гуя луу нь явуулахад, тэр хариу үйлдэл үзүүлсэнгүй, тэр өдөр бид яг дүрэмт хувцсаа өмссөн байлаа, харин охидын дүрэмт хувцас нь дээрээ бүдэг өнгийн цамц, доороо юбка болохоор доор нь ямар нэг саад байсангүй, яахав ганц саад нь дотоож нь л байх.

Гэвч яг намайг тэрний хориотой газарт нь хүрэх гэж байхад, тэр гэнэт бага зэрэг хөдлөв, гэхдээ азаар тэр сэрсэнгүй, тэгээд би үргэлжлүүлэн довтлов. Гэхдээ энэ удаа би цээж хэсэг рүү нь довтоллоо. Вон Ёон дээрийнхээ хар нарийн мөртэй хөхөвчтэй байлаа, угаасаа өмссөн бүдэг өнгийн цамцных нь цаанаас бүдэг бадаг харагдаад байсан.

Дараа нь би бусад зорчигчид ийшээ харж байгаа эсэхийг харангаа алгуурхнаар цамцных нь товчийг тайллаа. Түүний цагаахан хөх нь ил гараад ирэв, бүр хар хөхөвч өмссөн байгаа нь их үзэсгэлэнтэй дүр зураг юм!

Тэгээд би хөхийг нь оролдож эхэллээ, гэхдээ хөхний даруулга нь саад болоод байсан болохоор, би нэг мөсөн гараа хойгуур нь явуулаад хөхөвчийг нь тайлчхав. Гэхдээ тайлсныхаа дараа хаана хийхээ мэдсэнгүй, ямар буцаагаад зүүлгэлтэйн биш гээд, цүнх рүүгээ хийчихлээ.

💞Богино өгүүллэгүүд🔞💘Where stories live. Discover now