2.klišeja

46 7 2
                                    

emoji

/

" Mani sauc Elza un man ir 14 gadi. ❤️Mācos un dzīvoju Amerikā😊. Man ir mamma Ilze, tētis Aigars un māsa Sofija💓"
/
šādi stāstos tiek lietoti emoji. kā jūtas.. bet emoji lielākoties lieto rakstītāji, kas nesen ir ienākuši stāstu " pasaulē (?) " . daži piemēri, no stāstiem ar emoji :
" tas bija ļoti uzjautrinoši un smieklīgi😂 "
" viņš mani pameta😭💔 "
" es viņu apkampu cieši, jo cieši😊 "
/
es nesaku, ka tas nav nepareizi. taču es ieteiktu piedomāt pie šī. ja vēlies izteikt jūtas un nezini kā to izdarīt bez emoji,  palasi tālāk.
es iedošu tos pašus iepriekšējos piemērus nedaudz pārveidotus bez emoji lietošanas.
" tas bija ļoti uzjautrinoši un smieklīgi. smejoties, man iztecēja pat dažas siltas, mazas smieklu asariņas. tās rāmi noslīdēja gar maniem vēsajiem vaigiem "
-
" viņš mani pameta. es biju ļoti sarūgtināta par viņa rīcību. likās, ka tulīt zeme zem manām kājām eksplodēs. es biju vīlusies un nespēju tam noticēt. mana sirds salūza. "
-
" es viņu apkampu cieši, jo cieši. izjutu, ka manā ledus aukstajā sirdī iekrīt pilīte mīļuma un siltuma. viss bija labojies uz labo pusi. "
/
pieņemsim.. es domāju, ka labāk ir tā, ka neizmanto emoji. bet tu esi tu pats, tas ir tavs stāsts.. vari darīt, ko vēlies. manuprāt, bija atšķirības. ;)
/
TĀS IR TIKAI MANAS DOMAS! paldies, ja esi nonācis līdz 2.klišejas galam. :)
uz drīzu tikšanos <3

KlišejasWhere stories live. Discover now