4

325 13 0
                                    

"KIIIIMMMM TTTTAEEEEEEEHYUUUNGGGGGG!!!!"

Suara trsebut echo di seluruh rumah V. 

V membuka matanya sdikit. 

V- "Emm..? Ape?"

V membuka matanya dan perasan dirinya dalam keadaan naked. Dgn Ahn Jung juga sebegitu di sblhnya. V terus jerit. Sekali lgi, rmah tu hampir roboh. 

V- "TAK! JIMIN! BKN CAMNI! Aku boleh explain, serious!!"

Tangisan Jimin membasahi pipinya. Kookie yg di sblh memeluk Jimin, kemudian dia jeling V. V terdiam sahaja. Kookie mmbawa Jimin keluar dari rumah itu. 

V mengambil tshirt dan seluar pape. Kemudian, die mengejut Ahn Jung dgn kasar. Tnpa rasa simpati, die mengoncangkan badan Ahn Jung.

V- "BANGUN LA PEMURAH!"

Ahn- "Apa ni Tae?"

V- "KAUUU--"

Ahn- "Kau yg buat dkt aku. It was fun."

V- "AKU TAK GURAU SKRG N!"

Ahn- "Aku pon x gurau. Kau x sedar, kan? so let me ceritakan."

V menghalau Ahn Jung. 

V- "TAKNAK. KAU KELUAR SKRG!"

Ahn- "Ehhh apeee nii"

V- "AKU TAKKAN BRTNGGUNGJWB ATAS PAPE. KAU KELUAR. SKRG. JUGAK."

Ahn terus memakai pakaiannya dan keluar. Die naik grab untuk ke rumahnya. 

V duduk ssorg atas sofa. Minda dia serabut. Die membongkokkan badannya dan menekup muka.

V- "Apa aku dah buat.. Jimin.. Pls faham aku.. Pls cayekan aku.. Aku tau.. Kau takkan tinggalkan aku.."

Air mata V mula menitis.

****

Ahn Jung tiba di rumahnya. Die terus lepak atas katil. Ekspresi wajah die kelihatan happy. 

Ahn- "Finally, aku dah dapat hancurkan."

Ahn gelak sesorang mcm org gila. Telefonnya berdering.

Ahn- "Yes, baby?"

xxx- "Chagi ya~ Nak meet x?"

Ahn- "Em? Kat ne?"

xxx- "Alaa.. Kita meet sbb nak ehem je kan?"

Ahn- "Ahh arasseo baby~ Nanti chagi dtg"

Panggilan dimatikan. Siapa agaknya xxx tersebut. 

****

Kookie mmbawa Jimin ke rumahnya. Kookie menyediakan air suam panas. Die memeluk Jimin yg masih menangis.

Kookie- "Jimin hyung.."

Jimin- "Huu.. Tae..Ughh..."

Kookie- "Aku tau. Aku pon x sangka.."

Jimin- "Kookie-ahh.. Uhaa.."

Jimin menekup mukanya di dada Kookie. Kookie menepuk-nepuk bdn blkg Jimin. 

Setelah beberapa minit, Jimin tertidur atas peha Kookie. Kookie mmbersihkan muka Jimin yg comot akibat tangisannya. 

Kookie- "Kesian hyung. Rest la hyung, jgn bagi hati hyung pecah lagi."

Kookie menemani Jimin tidur.

Jimin tidur di rumah Kookie selama beberapa hari, tanpa pulang ke rumah sendiri. Dia juga kurang membuka apps media social kerana takut gmbar V mncul di feeds. Kookie keluar bekerja, kiranya Jimin sesorang di rumah Kookie. Die bantu mengemas rumah Kookie.

'95 [ Boy's Love ] [ Vmin ]Where stories live. Discover now