Přeplněná metra jsem nesnášela.Lidé se na vás lepí a vy se nemáte pomalu čeho chytit.
Je všední den ráno.Metra budou samozřejmě zase plná,nemám však jinou možnost.Na auto nemám peníze.
Nastoupila jsem do metra.Stoupla jsem si k protějším dveřím a vydechla jsem únavou.Když se metro rozjelo,dala jsem si do uší sluchátka.
Na příští zastávce nastoupilo strašně moc lidí a metro se přeplnilo.Vedle mě si stoupl vysoký muž.Měl krátké hnědé vlasy,ostře řezané rysy a výrazné lícní kosti.Měl na sobě oblek.Pracuje asi ve vyšších vrstvách.Metro se prudce rozjelo a protože jsem se nedržela,spadla jsem rovnou do náruče tomu pohlednému muži."Moc se omlouvám."Řekla jsem a začervenala jsem se.Byl opravdu pohledný."Nic se nestalo."Odpověděl mi s úsměvem na tváři.Měl široký,krásný úsměv při,kterém ukazoval dvě řady svých dokonale bílích zubů."Je to strašné jezdit v takhle přecpaném metru.Všichni se tu na sebe mačkají."Začal konverzaci a pousmál se.Vyndala jsem i druhé sluchátko z uší protože to první mi vypadlo když jsem na toho muže spadla."Nesnáším takhle přeplněná metra.Smrdí to tu pak potem.Navíc jste tady pak namačkaný jako sardinka."Zanadávala jsem si na metro a schovala mobil.
"Naprosto s vámi souhlasím.Jak se jmenujete?"Nevěděla jsem co mám říct.Ta otázka mě zaskočila."Jsem Stephanie Hale.Pro vás Steph."Usmála jsem se a podlala mu ruku.Pevně mi ji stiskl a já se mu podívala do očí.Měl nádherné,světle modré oči."Moc mě těším.Jsem Thomas Hiddleston.Pro vás prosím Tom.Můžeme si tikat?"Nepřestával mi svírat ruku.Už to bylo skoro divné."Samozřejmě,budu moc ráda,Tome."Usmála jsem se na něj a pustila mu ruku.
"Kam jedeš Tome?"zeptala jsemse zvědavě.Docela mě zajímalo jakou má práci.Asi je to nějaký ředitel podle toho obleku.A nebo pracuje v bance."Jsem herec."Tak tahle odpověď mě překvapila.Herec?A to jezdí metrem?A jakto že ho lidé nepoznávají?Každopádně je to velice nečekané.
"A včem jsi hrál,smím-li se zeptat?"Pousmál se na mě a odpověděl."Nejvíce známá role kterou jsem hrál,byl asi Loki v Thorovi.Viděla jsi Thora?"Zeptal se mě."Myslím si že asi ne."Zkontrolovala jsem kolik mám času než mi začne práce."A co Shakespearovské díla natočené BBC?"Překvapeně se na mě podíval.Asi nechápal že jsem neviděla Thora.Několikrát jsem si říkala že se na to musím podívat.
Jakmile zmínil Shakespeara,mělajsem jasno."Shakespeara miluju.Počkat.Nehrál ty jsi náhodou prince Hala a pak Jindřicha V.?"V očích se mu objevila jiskra."Ano,hrál.Taky zbožňuji Shakespeara."
Metro přijíždělo do stanice kde vystupuji."Počkej Steph.Než vystoupíš,dáš mi prosím své číslo?"Dal mi svoji vizitku."Jasně proč ne,"řekla jsem si a podala mu já svoji vizitku.
"Jsi kadeřnice?"Zeptal se překvapeně."Jo,proč?Sháníš někoho kdo by tě ostříhal?"Přikývl. "Ano,vlastně ano."Zasmála jsem se."Tak se mi určitě ozvi.Já tady vystupuju tak se měj."Otočila jsem se a šla ven z metra."Ahoj."Ozvalo se mi za zády.Otočila jsem se a naposledy mávla na Toma.Pak jsem vystoupila a metro odjelo.Ještě jsem naposledy zamávala Tomovi.
Rozhodla jsem se psát příběh o Tomovi Hiddlestonovi (nevím jak se to skloňuje) a byla bych docela ráda kdyby jste mi do komenu napsali co si o tom myslíte.Je to jenom zkušebně tak mě zajímá jak moc se vám to bude líbit.Předčasně díky za názory. ;)
ČTEŠ
Do You Love Me? (cz)
RomancePříběh je o Thomasi Williamu Hiddlstonovi a o dívce jménem Stephanie Hale. Jako každé ráno jela Steph přeplněným metrem.Steph vrazila omylem do muže který stál vedle ní,když se metro rozjíždělo.Dali se do řeči a...zbytek v příběhu ;)