Teorie-Creepypasta: Real sau nu?

2.1K 78 57
                                    

Înainte de acest capitol as dorii sa îmi cer scuze dacă am deranjat pe cineva ca acele teorii. Poate ca la vârsta mea nu ar mai trebui sa cred în astfel de povesti dar mintea mea nu poate percepe cum un simplu om poate crea doar din propria imaginație astfel de entități cu astfel de povesti.  Am spus-o și o repet "Orice poveste/legenda/teorie are un strop de adevăr. ".
Subiectul Creepypasta este foarte controversat și mă aștept sa am persoane care sa mă contrazică și persoane care sa mă aprobe.

Exista poze care pot fi trucate sau nu.
Exista teorii care pot fi reale sau nu
Atunci ce sa credem?

Ei bine, fiecare va crede ce vrea indiferent de câte dovezi are în fata.
Ar fi bine dacă nu ne-am certa pe aceste teme indiferent de cât de deranjați am fi de teoria celuilalt.
Ca sa va conving asupra acestui lucru, va voi spune ceva ce poate vă va uimi.

Niște studenți de la NASA cred în existenta a Moon children și a Creepypasta. Ei sunt vazuti ciudat de ceilalți deoarece cei de la NASA merg pe lucruri concrete ce pot fi demonstrate pe când ei cred în paranormal si le plac lucrurile fără răspuns.

Dacă pana și oameni de știință au un strop de credință în aceste teorii, asta înseamnă ca ar fi chiar o prostie sa ne contrazicem.  E la fel ca și în cazul religiilor. Unii cred ceva iar alți altceva. Nu știm cine are dreptate.
Deci fiecare e liber sa creadă.  Dacă crezi ca ce am spus e o tâmpenie, iti apreciez părerea fie ca îmi place sau nu. Poate am dreptate sau poate greșesc. Dacă crezi ca greșesc, te rog nu mă judeca și nu aduce anii în discuție.  Arata-mi teoria ta și spune-mi ce crezi tu. Dacă ai o alta părere, te rog sa mi-o spui fie aici, fie în privat.

Îmi cer scuze din nou dacă ce am zis mai sus a ofensat în vreun fel pe cineva. Eu îmi exprim liber părerea și sper ca asta sa nu supere pe nimeni.

Dacă vreți sa îmi puneți întrebări sau aveți vreo teorie sa aștept mesajele. Dacă faceți sau aveți și voi o carte cu astfel de teorii va rog sa îmi spuneți.  Chiar as vrea sa aflu ce credeți voi și de ce.

Cum sa supraviețuiești dacă te întâlnești cu cei din CP.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum