Full House..❤

1.8K 173 6
                                    


" ကဲ....အားလံုးပဲ... တာဝန္ေက်ၾကပါတယ္... "

အစည္းအေဝးခန္းထဲ ရွယ္ယာရွင္ေတြရဲ႕ အခ်င္းခ်င္း ႏႈတ္ဆက္သံေတြၾကားထဲ Jongin အသက္ဝဝရႈကာ ေညာင္းညာေနတဲ့ ခါးေတြကို ဆန္႔ထုတ္ရင္း ေညာင္းလိုက္တာဟု တိုးတိုးေရရြတ္လိုက္မိသည္...

" Jongin ျပန္ေတာ့မွာလား.. "

အစည္းအေဝးခန္းထဲက ထြက္မလို႔ ျပင္တုန္း အနားေရာက္လာတဲ့ Taemin က ခပ္တိုးတိုးေမးသည္....

" ေအး... ျပန္ေတာ့မွာေပါ့.. Meeting လည္း ၿပီးၿပီဟာကို... "

" ငါနဲ႔ တစ္ခြက္ေလာက္သြားေသာက္ၾကမလား...သူငယ္ခ်င္း... "

" ေတာ္ပါၿပီ Taeminရာ... အိမ္မွာ Kyung ေစာင့္ေနလိမ့္မယ္ကြ.... ၿပီးေတာ့ သူက သူမပါပဲ ေသာက္တာ မႀကိဳက္ဘူးကြ.. မင္းပဲ သြားလိုက္ပါေတာ့ ေနာ္.. "

" ငနာေကာင္... ငါတစ္ေယာက္တည္း သြားေသာက္မွေတာ့ ဘာထူးမတုန္း..
တစ္ခါတစ္ေလေလး ေသာက္ဖို႔ေခၚမိပါတယ္..ဒီက အက္ဖ္ေအေကာင္ကိုမွ အားမနာ ေယာက်္ားကိုပဲ သည္းသည္းလႈပ္ျပေနတယ္... လစ္ၿပီ ေဟ့ေကာင္... "

တရႉးရႉး တရွဲရွဲနဲ႔  ရန္ေတြ႕ရင္း ထြက္သြားတ့ဲ Taemin ကို ၾကည့္ရင္း အသာရယ္လိုက္မိတယ္...

လက္ထဲက နာရီကိုၾကည့္ေတာ့ ည၈နာရီေက်ာ္ေနၿပီမို႔ ရံုးခန္းဆီ ခပ္သြက္သြက္ ေလွ်ာက္လိုက္္မိသည္..

ရံုးခန္းဆီေရာက္ေတာ့ သိ္္မ္းစရာရွိတာေတြ သိမ္းရင္း ျပန္ဖို႔ုျပင္ရသည္...

အစည္းအေဝးခန္းထဲ မဝင္ခင္ အံဆြဲထဲ ထည့္ထားခဲ့တဲ့ ဖုန္းကို ယူၾကည့္မိေတာ့မွ Missed call ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ Message....

အျခား ဖုန္း call ေတြေရာ... Kyung ဆီကေရာ စံုလို႔.. 

Kyung ဆီက Message ကို ဝင္ဖတ္လိုက္ေတာ့

> ငါ company ေရွ႕ေရာက္ေနတယ္ Jongin ...< တဲ့ေလ..

ပို႔ထားတာ ၇နာရီ စြန္းစြန္းထဲကမို႔ မ်က္လံုးျပဴးသြားရသည္...

အိတ္ေတြ ကုတ္အက်ႌ ေတြေကာက္ဆြဲရင္း ကမူးရႉးထိုး ေျပးဆင္းလာခဲ့ေတာ့ ထင္သည့္အတိုင္းပင္ အဆိုးအဆာေလးက ကုမၸဏီေရွ႕ ခုန္ဆြ ခုန္ဆြ ႏွင့္ အေအးဒဏ္ကို အံတုရင္း ေစာင့္ေနရွာသည္...

《Full House》♧.....♧Where stories live. Discover now