Full House..❤

1K 111 9
                                    

"Jongin?... မအိပ္ေသးဘူးလား"

ျခံထဲက ဒန္းေလးေပၚ ငုတ္တုပ္ထိုင္ေနတုန္း  အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ထလာတဲ့ Luhan က လက္ထဲ ဓာတ္မီး တစ္လက္နဲ႔....

အေပၚဝတ္အက်ႌလက္ရွည္ကို လက္ဖ်ားေတြ လံုေအာင္ ဆြဲခ်ရင္း ေခါင္းခါျပေတာ့ Luhan က သက္ျပင္း ခပ္တိုးတိုးခ်သည္...

"KyungSoo ကို ဆက္သြယ္လို႔မရဘူးလား... "

" အင္း... ငါ့ကို စိတ္ဆိုးေနတုန္းပဲ ထင္တယ္... ဖုန္းကို မကိုင္ဘူး.... အဆင္ေတာ့ ေျပေလာက္တယ္ မဟုတ္လား... "

" ေျပမွာပါကြာ... အလုပ္ကိစၥနဲ႔ သြားတာပဲ ဥစၥာ.... မင္းဖုန္းကို မကိုင္ဘူးဆိုတာကလည္း Shooting ေၾကာင့္ေနမွာပါ.... မင္းေယာက္်ားက ဒိတ္ဒိတ္ၾကဲ Director ဆိုတာလည္း ေမ့မေနနဲ႔ဦး..  "

" ေအးပါကြာ.. ဟတ္...ခ်ိဳး "

ေလသံတိုးေဖ်ာ့ေဖ်ာ့နဲ႔ ျပန္ေျဖရင္း ႏွာပါေခ်မိသြားေတာ့ Luhan လက္ဖဝါးတစ္ဖက္က ေက်ာကို ဗ်န္းခနဲ ...

" လဒေကာင္!! .... အျပစ္ လုပ္တုန္းက လုပ္ၿပီး မ်က္ႏွာငယ္ေလး လုပ္မေနနဲ႔ .. ဒီေလာက္ေအးေနတာကို အျပင္ထြက္ထိုင္ေနရေအာင္ မင္းကိုယ္မင္း ရုပ္ရွင္ထဲက မင္းသားမ်ား မွတ္ေနလား.... မနက္က် သူနဲ႔ ပါသြားတဲ့ Staff ေတြကို စံုစမ္းေပးမယ္... သြားအိပ္ခ်ည္ေတာ့ ..  "

အတင္းဆြဲလြဲၿပီး အိမ္ထဲ ေခၚလာတဲ့ Luhan ေၾကာင့္ အခန္းထဲက ဝင္ခဲ့ရသည္..

မဝင္လို႔လဲ မရ... မဝင္မခ်င္း မ်က္ေထာင့္နီႀကီးနဲ႔ လာၾကည့္ေနတာ မဟုတ္လား...

အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ အိပ္ရာေပၚ လွဲလိုက္ေပမယ့္ အိပ္မရေသး...

ကိုယ့္ေဘးနားမရွိတဲ့ အဆိုးအဆာေလးကို လြမ္းေနရသည္..

သူကေတာ့ ရက္ရက္စက္စက္ ထားရက္သည္..

ထားရက္သည္ ဆိုေပမယ့္လည္း Jongin အျပစ္လည္း ပါတာမို႔ အခုလို ၿငိမ္ေနရျခင္း...

လြန္ခဲ့သည့္ တစ္ပတ္ေလာက္က Kyungsooနဲ႔ အတူတူ Kyung Soo အေမဆီ သြားဖို႔ တိုင္ပင္ခဲ့ၾကေပမယ့္ ထိုေန႔က Taemin ေကာင္းမႈေၾကာင့္ အရက္မူးၿပီး အိမ္မျပန္ျဖစ္ပဲ သူ႔အိမ္မွာပင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ရသည္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

《Full House》♧.....♧Where stories live. Discover now