Bir başkası 4.bölüm

32 0 0
                                    

Evet sanarım her şeyi anlatmalıyım beni öptükten sonra hemen uzaklaştı nedeni çok basitti sadece utanmış olmalı ama fiin utanmaz her neyse o gün akşam beni aradı evine gittim ve özür diledi beni öptüğü için soğuk bir şekilde sorun değil dedim arkasını dönmüş giderken birden duraksadı ve baksana üzgün değilim diyip beni yine öptü yukarı odasına çıktık olabilecek her şey oldu sabah ilk defa erken kalkmıştım bir şeyler yaptım arkadan bir kez daha sarıldı ve beni üstüne doğru çekti ikimizde acıktığımız için yemen yedik ve üstümüzü giyip okula gittik kahretsin rea bizi el ele gördü rea beni bir kerara çekip peki ala chloe ne yapmaya çalışıyosun dedi bun yanıtım hadi ama rea sen onu sevmiyosun bile ama ben seviyorum bak dedim bunun üzerine rea bağırarak ama o beni seviyor dedi kısık bir sesle hayır dedim rea elini sıkarak gitti bende biraz korkmuştum ağlamaya başladım ızzy geldi ve sorun değil tatlım ben senin yanındayım reayı boşver o grubun sert kızı dedi ve ben biraz toparlandım gerçektende fiin ile çıkmam normal değildi onunla çıkamazdım reayı bilirsiniz sert kızdır ama benim kadar duygusaldır her neyse sınıfa girdim fiin in yanı boştu ama oraya oturmak yerine boş bir sıraya oturdum yanıma ızzy oturdu niye oraya oturmadın dedi biraz konuştuk yeni edebiyat öğretmenimiz gelmişti okuldan çıktıktan sonra fiine sarılmamak için kendimi zor tutuyodum her neyse okuldan sonra toplandık hepimiz ve yağrın için bir tatil düzenledik bu bir kamp olacaktı 2 günlük fiinin arabası ile gidiyorduk eve gidip hemen hazırlandım evet kamp günü gelmişti yanıma bir kaç şey alarak hemen evden çıktım fiin beni öptükten sonra arabay bindik rea yoktu rea nerede dedim fiin sadece rea gelmeyecek dedi ızzy kendini tutamayıp rea stlyes ile yattığı için gelemeyecekmiş dedi fiin bunu söylememeliydin diye çıkıştı benim gözlerim dolmuştu ama stiyles ile yattığı için değil bana bunu yaptığı için fiin bana bağırarak rea ne güzel yapmış senin stiles i sevdiğini öğrendik dedi hemen arabadan indim siktir git seni lanet dedim fiinde inerek arkamdan stilesi hala seviyor musun dedi bu senin gibi birini ilgilendirmez dedim ve bir tokat attım sanarım bu sevmediğimi anlatmıştır onlar gelene kadar okula gitmedim sürekli ağladım reada yoktu olmasıda önemli değildi ama çok çok yalnız hissettim boşluktaymış gibi biri beni kurtarsın die bekledim ama olmadı tam bu sırada........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir başkası 4.bölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin