Pohľad Marcusa
Oprel som ju o stenu a začal jej robiť malé značky na krku potom som ju hodil na posteľ a vyzliekol som si tričko a aj nohavice. Ona ma pretočila a sadla si na môjho kamaráta a vyzliekla si tričko a aj nohavice. Potom si sadla na môjho kamaráta a vyzliekla si tričko a aj kraťasky. Potom keď už bola len v spodnom prádle tak sa pomaly šuchla o môjho kamaráta. Toto robila asi tak 2 min. a potom mi dala dole boxerky a začala mi môjho kamaráta ťahať hore a dole. Ja som pritom vzdychal a potom si ho dala do úst ale ja som to nevydržal a biela tekutina sa jej vypustila do úst. Ona to zhltla a potom som ju pretočila ja spýtal som sa jej " Myslím že berieš antikoncepciu? " ona sa mi pozrela do očí a odpovedala "Jasne že beriem!" usmial som sa a hneď som ho do nej strčil celou silou. Po 5 min. som si ľahol a povedal nech si ho zase dá do pusy. Jak si ho dala do pusy tak ja som ju chytil za vlasy a začal som si tempo robiť sám. Zase som to nevydržal a biela tekutina sa jej vypustila do úst. "Chutíš mi tak ako Martinus" ja som sa ňu ňu pozrel capol som ju po zadku a ona si zobrala moje tričko a dala si ho na seba a potom si ľahla na posteľ a zaspala. Ja som išiel dole do obývačky kde sedel Martinus a pozeral film. Ja som išiel do kuchyne a spravil popcorn. Potom som si sadol k nemu a dal do stredu popcorn a on sa ma spýtal :T.No ako bolo s ňou v posteli??
M.Super! Ona je najlepšia hračka akú sme kedy mali!
A plácli sme si spolu a potom sme ďalej pozerali film.
YOU ARE READING
Angel and Darkness
RandomŠikanovaná. Znásilnená. Zbitá. Ale rodičov nemá. Má brata ktorý ju už aj znásilnil. Ale je zaľúbená do Martinusa ktorý ju berie ako hračku čo sa stane?