F I R S T

1.3K 32 1
                                    

Nagy Liza vagyok, 21 éves és Budapesten élek. A szüleimmel és nővéremmel lakok, van egy kutyusom: Berry, A szomszédban lakik a legjobb barátnőm akit Lilinek hívnak. Az elmúlt évek elég érdekesen alakultak de kezd újra sínbe jönni az életem. A kapcsolataimról annyit, hogy egy komoly sem volt. Még várok az igazira. Az iskolában szerencsére vannak barátaim ezért nem vagyok magányos.

Mikor felkeltem egyből ablakomra pillantottam és megláttam a gyönyörű őszies tájat. Mindent sárgás és barnás falevelek borítottak. Ágyam előtt hűséges kutyám csóválta a farkát és ugatással jelezte, hogy örül felkeltemnek. Megölelgettem, megetettem és lementem szüleimhez akiket szoros öleléssel köszöntöttem. Tudni kell, hogy a szüleimmel mindig is jó volt a viszonyom, ám ez nem mondható el nővéremről. Elég ingadozó volt a kapcsolatunk gyerek korunk óta. Ám az utóbbi időkben elég jól kijövünk egymással. Ezt betudhatjuk annak, hogy anyánál három éve agydaganatot diagnosztizáltak ezáltal rájöttünk, hogy ha eltávozik közülünk akkor csak egymásra számíthatunk. A két évig tartó rettegés és összetartás által jól összekovácsolódtunk és jóban is vagyunk azóta. Van egy közös tetoválásunk ami mindkettőnk csuklóján egy "sisters" felirat.

Reggeli után visszavonultam a szobámba ami Alex képeivel volt tele. Hogy ki Alex? Sokak számára ez meglepő lesz. De ByeAlex. Ő az én életfeltételem, a létem, a támaszom. Ő a mindenem. Ez volt az egyik oka, hogy jelentkeztem az X-Faktorba. Logikusan nem csak Alex miatt megyek. Régóta éneklek csak így magamnak és úgy döntöttem, hogy megmérettetem magam. Ha nem jutok tovább se csalódok. Hisz nem az a célom, hogy nyerjek. Holnap indulunk a meghallgatásra. Anyukám és nővérem kísér, hiszen apukám az éjszaka üzleti útra megy Londonba és egy hónap múlva jön. Javarészt akkor is kint volt mikor anya beteg volt.

A nap további részében már csak takarítottam, játszottam a kutyámmal majd délután egy óra körül ráírtam a barátnőmre, hogy jöjjön át. Általában nincs választási lehetősége. Mindig átjön ha mondom. Ha nem akkor meg megparancsolom neki és átjön (😂) . Oda szaladtam ablakomhoz ami egyenesen a házukra néz. Fél perc elteltével láttam, hogy sétál át és mint aki semmit sem látott, visszaültem ágyamra és vártam az érkezését. Miután megjött elkezdtünk zenét hallgatni és az élet nagy dolgait megvitatni. Kis idő elteltével kopogást hallottunk ezért lehalkítottam a zenét és ki kiáltottam az ajtón:
-Gyere be! -Mondtam az illetőnek aki az ajtó mögött állt.
- Sziasztok. Bejöhetek? -Kérdezte az ajtó előtt álló nővérem akinek a mosoly levakarhatatlan volt az arcáról.
-Persze. Gyere. -Mondtuk egyszerre barátnőmmel.
-Na mi ez a nagy boldogság? Kérdezte nővéremtől Lili.
-Ja semmii. Csak tudod egy ideje beszélgetek egy sráccal.
-Ja igen. Beniipowával beszélgetsz és tök normálisként kezeled -Szóltam közbe és nevettük el magunkat mindőnk.
-És hát tudod nekem egy ideje tetszik. -Sütötte le a fejét és elpirulva vakargatta tarkóját.

Még egy picit beszélgettünk majd nyugovóra tértünk. Hárman alszunk egy szobában mert úgy gondoltuk ez egy ilyen nap. Korán elaludtam, hogy tudjak felkelni mert holnap nagy nap vár ránk.

Egy mentor vagy több?Where stories live. Discover now