Nefes'ten...
"Noluyor burda?"
Sesin geldiği yöne doğru baktık. Bu Tahir ve çetesiydi. Vaaooovvv! O nasıl bir karizmadır? Zalimin oğlu! Yaprak'a baktığımda Ali'ye bakıyordu. Ağzı sulanmıştı resmen.
"Ağzını kapat,ağzını!"
Diye uyardım sessizce.
"Siz kimsiniz?"
Diye sordu kicboxçular. Tahir ise ukala bir şekilde,ellerini cebine koydu ve konuşmaya başladı.
"Size kim olduğumuzdan? Ne istiyorsunuz kızlardan?"
Diye sert çıkıştı kicboxçulara.
"Benim kardeşimin çantasına kurbağa koymuşlar,intikam almaya geldik."
Dedi bir tane erkek kicboxçu. Tahir benim,Ali Yaprak'ın,Murat Nazar'ın Sinan ise Berrak'ın önüne geçti.
"Siz hayırdır? Adamlığınız nerde sizin? 20 tane kişi toplanmış 4 tane kıza mı dalacaksınız? Derdiniz neyse bizimle çözün!"
Dedi Ali korumacı bir tavırla. Ve birden Tahir erkek kicboxçuya kafa attı. Öbürleri de birbirlerine saldırmaya başladı. Biz sadece seyrediyorduk. En sonunda müdür geldi.
"Noluyor burda bakim?"
Dedi sinirle. Ve hepimizi odasına götürdü.
"Tahir oğlum,yakışıyor mu hiç böyle kavga etmek sana?"
Dedi müdür. Tahir ise başını kaldırdı. Ve konuşmaya başladı.
"Kimse benim sevgilime laf atamaz! Atarlarsa sonları böyle olur!"
Dedi Tahir sinirle. Ben,Berrak ve Nazar ise Tahir'e yarım ağız bakıyorduk. Ne demişti o? Sevgilim mi demişti?
"Tamam çıkın!"
Dedi müdür sinirle. Bizde odadan çıktık. Odadan çıkmamızla beraber Tahir'e hesap sormamız bir oldu.
"İçerde ne demek istedin? Söyle!"
Dedi Nefes sinirle. Tahir ise ukala bir şekilde sırıttı. Ve konuşmaya başladı.
"Ee seni büyük bir kavgadan kurtardım. Bunun da bir karşılığı olması gerek,öyle değil mi ama?"
"Ayynen öyle."
Diye onayladı Ali. Biz hâlâ şaşkınca bakıyorduk. Ne diyorlardı bunlar Allahsen?
"Ne diyorsunuz ya? İki iyilik yaptınız diye,sizinle sevgilimi olacağız?"
Dedi sinirle Yaprak.
"Evet,bizimle sevgili olucaksınız hanımlar!"
Dedi ve sırıttı Sinan. Ben bu Sinan'ı yolarım!
"Ne sırıtıyorsun be sen? Gerizekalı!"
Diye çemkirdi Nazar Sinan'a. Biz Nazar'ı da alıp ordan uzaklaştık. Kapının önüne geldiğimiz de Tahirleri gördük. Ve yanlarında 2 tane kız vardı. Bir dakika bir dakika? Suan doğru mu görüyorum? Sarışın olan Ali'yi,Kumral olan da Tahir'i mi öptü?
ve sonnn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk •NefTah/AlYap
Romanceİki Düşman Grup,Birbirine Aşık Olursa? •AlYap/NefTah