Cap2. Erik si Ryan

257 14 0
                                    

Erik, 18 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Erik, 18 ani

Ryan, 17 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ryan, 17 ani

Pov.Erik

  De ce vorbesc toți despre faptul că o să avem un nou elev... Ce e asa important la asta?!

Pov.Autor.

Mergând gândindu-se intes la ideea asta, Erik se lovește de un băiat, dărâmându-l pe jos. Erik revine la realitate când aude scâncetul de durere al băiatului care tocmai ce se făcuse una cu coridorul liceului. Erik se uită la el după îi întinde mâna vrând să-l ajute să se ridice dar băiatul se ridică singur, lăsându-l pe Erik cu mâna în aer.

Pov.Erik

Huh... ce-i cu el... am vrut doar să-l ajut sa se ridice ;-;

Erik- Ești bine?
?- Aș fi fost mai bine dacă nu te loveai de mine că tantcu de ziduri!
Erik- Pai macar am vrut sa te ajut "domnule par albastru"!
?- Pai "domnule tanc", pentru a nu muri prost te informez că e albastru spre mov! Vopseaua albastra simpla arată total diferit!
Erik- Sunt Erik!
?- Așa... De ce m-ar interesa?
Erik- Că să nu-mi mai spui "domnul tanc"! ;-;
?- Dar e un alit drăguț! Râde
Erik- Trecând peste alinturi drăguțe... Cum te cheamă?
?- Sunt Ryan... Ști tu... Elevu' nou!

Deci el e elevul nou... Nu știu de ce, dar credeam că va fi unul din aia bogați cu fițe... Dar pare să-l doară in cot de toate •-•...

Erik- Ce clasa ești?
Ryan- a 12a B... Ști une e?
Erik- Te-ai lovit de cine trebuie... Suntem în aceeași clasă! Hai după mine!

Pov.Autorul

A trecut o luna de când Ryan a venit la liceul la care învață Erik și de când au devenit prieteni buni. Ce nu știa Ryan e ca Erik simțea ceva mai mult decât un sentiment de prietenie pentru el, Erik începuse să se comporte ciudat in preajma lui, dar Ryan nu prea băga în seamă asta. De asemenea și Ryan simțea ceva pentru prietenul lui și din cauza faptului că el era genul de persoana mai retrasă, nu avea curajul să-i spună adevărul prietenului său  — care avea aceleași sentimente fața de el—  de frică să nu strice prietenia.

Pov.Erik

Trebuie să-i spun altfel sigur află el...Nu are ce sa se întâmple nu?

Gândește in timp ce se uită la Ryan care era în fața lui ascultând muzică la căști.

Erik- îi scoate căștile din urechi la Ryan și se uită la el Trebuie sa vorbim!

Pov.Ryan

Să vorbim? A aflat că-l iubesc? O.o... nu are cum ;-;... Nu am spus la nimeni.. 0_0 cred.... Poate iar mi-a luat gura pe dinainte fără să știu când mă gândeam la el și a auzit vreun handicapat de l liceu și i-a spus... Dar dacă nu știe? ;-;  DAR DACĂ ȘTIE? 0-0

Ryan- Ce e? ;-; S-a întâmplat ceva?

Doamne sa nu fi aflat că sunt terminat T^T

Erik- își pune mâinile mâinile pe umerii lui Ryan Nu te forțez să simți la fel sau ceva... Dar... Emmm... Ryan te iubesc!

Mă iubește... Erik mă iubește.... ERIK MĂ FUCKING IUBEȘTE PE MINE?!?? 0w0 PE MINE!!!!!!! AAAAAA!!!!!  Stai... Acu Tre să-i spun că-l iubesc și eu, nu? Da cum să-i spun? Dacă spun direct poate crede că-s că curva aia dintr-a 11-a... ;_; Dar dacă tac o să creadă că nu-l iubesc...  CE DRACU E INEREGULA CU MINE?!?

Pov.Erik

Se uită în gol de câteva minute... De ce se uită așa? ;-; Stai... Nu mă iubește? De ce ma mâncat undeva să-i spun T^T...

Ryan-  îl prinde pe Erik de umari și-l sărută apăsat
Erik- 0w0

Păi... Iar m-am îngrijorat degeaba că un handicapat -3-... Ryan mă iubește! ^•^

Ryan- Și eu te iubesc! Roșește
Erik- Wah... Ce drăguț ești când roșești! Ți se potrivește cu parul!
Ryan- Ba nu! Nu-s drăguț! >_<
Erik- Ba da! Acum ești drăguțul meu! -3-
Ryan- Al tău? >_<
Erik- Al meu! Zâmbește Tu al meu și eu al tău!







Sper sa vă placă și scuze daca sunt greșeli!

Yaoi one-shotsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum