Capitolul 3

3 0 0
                                    

Matusa Beatrice era foarte entuziasmata sa ma vada.

-Anna, nu pot sa cred cat de mare te-ai facut! Semeni atat de bine cu mama ta? Ea ce face? Unde este? Defapt tu ce cauti aici de una singura?

-Mama mea..., am spus cu strangere de inima urmata de o lunga pauza. A murit... toata familia mea a murit!

-Poftim? Cum s-a intamplat asa ceva? , a spus sora bunicii mele cu lacrimi in ochi.

-Plecam din Baton Rouge in New Orleans, tatal meu a primit o slujba noua aici si..pe drum a avut loc un accident...Anastasia a murit in mainile mele... , am spus cu lacrimile siruind pe obraji.

Nu mai puteam vorbii, faptul ca mi-am adus aminte acele groaznice momente ma faceau sa intru in stare de soc.Nu imi venea sa cred ceea ce se intamplase.Matusa mea nu mai avea nimic de zis, a ramas si ea uimita de toate cele intamplate.

-Am promis...

-Ce ai promis scumpo?, spuse matusa mea cu o joce joasa plina de regret.

-I-am promis Anastasiei, ca ii voi aduce pe toti la viata. Bunica mea , imi povestea mereu de lucrurile astea. Erau adevarate nu-i asa?

-Bunica ta , mereu a avut un har divin... A fost mai puternica de cat credeai tu ca este...Cu siguranta tot ce ti-a spus ea a fost adevarat, dar nu ti-a spus un lucru foarte important. Urmeaza-ma!

M-am ridicat in picioare, mi-am sters lacrimile si am pornit dupa ea.

Am ajuns la subsol.

-De ce ne aflam aici?

Imediata dupa ce am pus aceasta intrebare, un perete s-a deschis. Era ca un fel de portal magic. 

-Ce..Ce e asta?

-Aici draga meas, vei afla tot ce vrei tu sa aflii. Intra.

-Vezi tu , bunica ta , a fost o vrajitare , la fel ca mine , si la fel ca mama ta.

-Poftim? Asta e absurd. Daca tu crezi ca asta ma va face sa ma simt mai bine , te inseli!

Am intors spatele si am vrut sa plec, cand am auzit vocea mamei. M-am intors , era aici!

-Mami?

-Da Anna, e chiar mama ta!

Reflexia mamei vinea dintr-un glob de cristal.

-E prinsa in Lumea Umbrelor! La fel ca toti cei din familia ta! O vei poate scoate de acolo, doar daca inveti sa-ti folosesti puterea!

-Rezista mami , te voi scoate de acolo!

Am cazut in genunchi , reflexia mamei disparuse. Am inceput sa plang. 

-Invata-ma sa-mi controlez puterea!


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JuramantulWhere stories live. Discover now