İDİL'den
Evet bir senenin yükünü üstümden atmış bulunmaktayım ve şu an Doğa'yı arıyorum ama açmıyor neden çünkü benim müthiş ileri zekalı arkadaşım kesin telefonunu yanına almamıştır!Ha bu arada kendimi tanıtayım ben İdil 14 yaşındayım ve o şahşahalı bir şekilde anlatılan lise hayatımı belirlemek üzere olan sınavdan yeni çıktım.
Tamam kabul çok güzel geçmedi ama berbat da diyemem. Her neyse şu an sadece müzik dinlemek istiyorum ! Çünkü yaklaşık iki aydır müzik dinlemem yasak bu yasağı benim harika ileri zekalı ablam koydu . Neymiş soruları çözerken aklıma gelirmiş ben de soruya odaklanamazmışım . Aslında doğru aman neyse çok konuştum. Of Doğa ya bi insan cep telefonunu neden yanında taşımaz ? Kesin "şarjım yoktu o yüzden almadım" diyecek . Şimdi bunların hepsini boşverip iki aydır takamadığım o güzel kulaklıklarımı taktım vee...
DOĞA'dan
Şu an tamı tamına 9 aydır kafamı hiç kaldırmadan ders çalışıp ve onun için bazı şeylerden mahrum kalmak zorunda olduğum bir sınavdan çıktım. LGS... Aslında 9 ay öncesine kadar sınavın aşırı zor olacağını düşünüyordum ama hiç de beklediğim gibi olmadı ve sınav çok olmasada benim için kolay ve güzel geçti. Aaa benim İdil'i aramam lazım. Çok merak ediyorum acaba onun sınavı nasıl geçti?
Bi dakika benim telefonum nerede? Tabi ya sabah evden çıkarken telaşla almayı unuttum! İdil beni ÖLDÜRECEK! Neyse hemen eve gideyim bari...
YARIM SAAT SONRA
(D= doğa İ= idil)
D: İdil...
İ: Nihayet Doğa. Nerdesin? Bir saattir seni arıyorum telefonunu da açmıyorsun!
D: Ya biliyorum haklısın. Telefonum evde kalmış. Şimdi geldim eve zaten gelince de direkt seni aradım. Eee sınavın nasıl geçti?
İ: Güzeldii senin ki nasıl geçti??
D: Müthiş...
İ: Ya çok sevindim. Bence bunu bir kutlayalım.
D: Nasıl?
İ: Pizza yemeğe gidelim nasıl fikir?Bence güzel bir fikir.
D: O zaman bir saat sonra okulun yanındaki pizzacıda?
İ: Anlaştık
D: Bay bayy...
İDİL'den
Telefonumu pantolonumun cebinde koyup arabaya bindim. Harika! Şimdi sorgu zamanı başlasın... Annemle babamın sorularından sonra 2 aydır takamadığım o müthiş kulaklıklarımı taktım ve gözlerimi kapattım...
20 DAKİKA SONRA
Babamın beni dürtmesiyle tekrar gözlerimi açtım. Pizzacıya gelmiştik. Babama biraz yağcılık yapıp para aldıktan sonra arabadan indim. İçeriye girdiğimde masalara göz gezdirdim. Doğa köşe de oturmuş telefonundan bir şeylere bakıyordu. Hemen yanına gittim sarıldık ve oturduk, siparişlerimi verdik. Eveett şimdi rahat rahat karne gününde kimleri döveceğimizi konuşabiliriz. Yani dövmek olmasa bile bir şaf sokma şeysi yaparız herhalde. Bir dakika ya ben niye Doğa ile konuşmak yerine kendi kendime konuşuyorum!
İ: Doğa
D: Hı
İ: Doğa ya
D: Hıııı
İ: YA Bİ BAK !!!
Sanırım birazcık fazla bağırmışım ki insanlar bize bakıyordu. Hayır yani hiç mi bağıran insan görmediniz?
İ: Kusura bakmayın
D: Ne oldu
İ: Sen yine o çocuğu mu stlaklıyosun?
D: Yook canım ne alakası var şimdi?
İ: Hı hı tabi ver şu telefonu
diyip elinden telefonu çektim
İ: Aynen gerçekten bakmıyormuşsun! Al
D: Tamam ya kabul ediyorum Facebook hesabına bir şey eklemiş mi diye baktım. Ayrıca bakamaz mıyım? Suç mu?
İ: Tamam bak da yalan söyleme! Her neyse karne günü için plan yapalım
D: Açıkcası bir ay önce falan okuldan birkaç kişiyi çıkışta dövmeyi düşündüm ama ne yalan söyleyeyim şu an canım hiç istemiyor. Yine belki fikrim değişebilir sonuçta iki gün sonra yeşil kuşak sınavım var(karate). Kim istemez ki öğrendiği hareketleri birilerinin üstünde denemeyi?
İ: Aynen haklısın...Pizzalarımızı yedikten sonra evlerimize gittik ama bir sorun var neden evde kimse yok! Çok güzel kapıda kaldım! Bir dakika bugün 1 Haziran ve Ankara'dan ablam gelecekti ki muhtemelen onu almaya havaalanına gittiler şimdi 1 saatte anca dönerler. Kapının önünde mal mal beklemek yerine kulaklığımı takıp evine arka tarafındaki parka yürümeye başladım...
DOĞA'dan
Pizzacıdan çıkmadan önce İdil ile plan yaptık. Burdan sonra ben eve geldim. Nihayet anneme sınavımın güzel geçtiğini ve muhtemelen istediğim liseye gidebileceğimi söyledim. Çok sevindi. Tabi ki sevinecek ben onun kızıyım. Neyse şu an kıyafet hazırlıyorum. Neden mi? Çünkü bugün İdillerde kalacağım. Yeyyy! Çok mutluyum...
Çok oyalanmadan evden çıkayım ki hemencecik İdillere gideyim, akşamki plan için konuşalım...
15 DAKİKA SONRA
Kapıyı yaklaşık 5 kere çaldıktan sonra İdil aradı. Meğerse kapıda kalmış. Şu an ise parkta oturuyormuş. Off ben şimdi 50 metre daha mı yürüyeceğim? Off...
İDİL'den
5.şarkımı da bitirdikten sonra Doğa'nın bize geleceğini hatırladım. Hemen arayıp evin arkadındaki parka çağırdım. O salak kesin gelmeye üşenir. Parkın girişine doğru yürüyordum ki gördüğüm şeyle şok oldum!Yeni bölüm için sınır:
5 vote 5 yorum