MALAM PERTAMA.

25 1 0
                                    

*chuchuchuchuchu* bunyi helikopter 😂 Perhatian kpd semua pemegang walkie talkie....penampakan ghoul di dalam pusat Aquarium.. Repeat. Penampakan ghoul didalam pusat aquarium.(Bunyi walkie talkie pasukan penyelamat)..

*bunyi bahagian badan di ratah* . " Ohh, kimochiii. Kenapa pekerja dekat sini semua sadoo.. dh la isi liat ." Kata Wanita Ghoul itu

Datang seorang lelaki lengkap bersut memakai topeng hoki ais, berkata "Jadi dorg x melawak ah pasal 'ghoul' yang kuat makan dekat ward 20 ni, kan Ghoul si ekor 4"

"Yare.. yaree... aku paling benci bila ada org kacau aku tengah makan" sambil Wanita itu jeling tajam dekat lelaki tu...

"Kau x kenal aku kan... meh sini apa kata aku kerat satu ka dua jari kau. X pun jari kaki kau.. BO..LEH.. KAN!!. WAHAHAHAHAAHAAHAAHAHAHAHA". Sambil main ketip2 playar surgery dia...

"Kau cuma Lelaki yang mencari kepuasan, kegembiraan dengan menseksa orang lain...Heh.. Gila.. x guna badan besar tapi mainan kecik.." dengan cepat Wanita itu mencuri playar tu . Lalu melarikan diri ke bumbung.. sambil melihat playar tu dan trus cmpak ke belakang. Dan menghilangkan diri.

"BAGI BALIKK.. BAGI BALIKK. BARANG AKUUUU !!!!!!!!!!!" jerit lelaki psycho tu..

***Scene Beralih ke sebuah Kafe AnteiBuck.***

"Hoi,Mim hg x dgq ka brita smlam pasai polis jumpa mayat pakgad berterabur dkt dlam pusat aquarium tu" smbil melihat Story Instafamous .... " hoi mim... mimmmmm.... MIM !!!!" jerkah Izham kpd Mim..

Mim yang tgh membayangkan kekasih dia terganggu dsbbkan Izham menjerkah nya.. " Haaa... awat nya .."

"X dak pa aihh.. btw crita ah pasai marka hang tuu.. kenan gak nk kenaii. X kan makan sorg kot.... 😆😆😆 apa nama dia .. Sajat 😂😂 ..? " tanya izham pd Mim

"Ish, Nana laa.. Farhanaa..." jeling Mim dkt Izham tnda Mim merajuk manja..

"Alolo.. sorry ah , hg pun bukannya crita sgt pun pasai dia.. . Duk nmpak post status dekat WS ja.. " kata Izham bsertakan gelak sinis. ....

"Ha laa... Ha laa.. Nana tu aku kenai masa pi Lib haa..pastu.."

*Izham mncelah* "Uyoo... hg sejak bila rajin pi Lib.. bukan hang suka dok umah ka men PUBG.. heh.. Dh la x ajak.."..

"sat aa. Bagi aku abis crita. Hg ka aku yg nak crita nih... Haihh.. haa masa tu duk nampak dia jalan sorg2 tgh cri tmpat duduk.. tpi meja krusi full, so aku offer laa...... "

*ting ting* bunyi loceng bila pintu cafe dbuka.. Nana yang berpakaian serba biru laut.. melangkah masuk ke dalam cafe smbil dperhatikan Mim dan Izham..

"Weyhh. Am tu la dia.. Nana." Kata Mim yg tgh malu2 kucing..

"Muhong aaa. Weyhh cenna dia lekat kt hg.. tara anak dato' kelas kita pun hang tolak centu ja.. gila aa".

"Hihi"gelak sinis Mim..

"Oh, Sis nak Americano satu " pesan Izham kpd Barista... "weyh Mim.. aku cau lu ah . Dok tringat ada qeja nak buat ngn sempai.. ".

"Weyh . Tpi tpi. Ayaq hang ?. Cenna. ????. ". Tanya Mim yang hairan..

"X pa la. Hang blanja.. pi layan marka tu". Kata Izham...

"Hareyyy.. aihh" *sambil itu Mim mencuri pandangan kearah Nana yang sedang khusyuk mmbaca novel (Pishang Emas Dbawa Terbang).....Mim perasan novel tu sama dgn yang dia baca... dalam masa yang sama.. Nana mengalihkan pandangan nya kedepan dan mndapati Mim sedang melihatnya.. Nana membalas pandangan tersebut dengan senyumannya yang manis.. smbil mengangkat buku yang dibacanya.. Sedang itu Mim menulis sesuatu atas tisu.. dan menunjukkan kan pada Nana.. * SABTU NI HANGOUT JUM ^^ * Lalu Nana membalas tnda ok ' 👌 '

*Hari sabtu*

Dekat restoran. Mim dgn Nana tgh makan smbil cerita pasal buku novel kegemaran dorg... Mim perasan yang Nana ni makan sikit.. dengan memberanikan diri Mim tanya "Awak, mmg makan Sikit ke.??" .. Nana tersentak dgn x soalan tu. Dan berkata " ha a.. saya tgh di....et ... aa mim , nak gi toilet sat... tggu au jgn tinggal saya" ..

" aa Mim lama ke tnggu ?.. pi tukaq pad haa..hihihi, jom lah balik dh nak malam dh laa.. takut dgr brita pasal ghoul dekat2 sini "...dngan penuh ksih sayang Nana tnya pada Mim..

"Errrr,, aa emm aa.. jom la saya tman awak..x jauh kan rumah awak jom la .. naik moto ngn saya."

Dalam perjalanan balik... Mim perasan yang Nana hanya diamkan diri ... mungkin gayat naik moto kot.. getus hati Mim.. Sampai di satu jalan .. Mim mmberhentikan moto dan pimpin Nana lalu jalan kosong.. Sampai di hdapan Rumah Nana.. Mim cuba untuk meluahkan perasaannya trhadap Nana. Yg tlah dpendamnya berbulan2...

"Nana sebenarnya..... emm.... sayaaaa.. emmm"

"Mim . Saya suka awak... sejak kali prtama kita brjumpa " smbil buat muka maluu..

"Oh.f*ckk... aku x mimpi kan.. aaaaa uish f*ck.. aaaaa " Mim mula hilang akal.😂😂😂😂..

Lalu Nana dtg dekat kpd Mim dan mmberi satu ciuman pada bibir mulus Mim.. Mim hanya mampu mndengus kenikmatan.. tapi...... Mim merasakan ada sesuatu yang menebuk perutnya..

*mata Nana mula berubah kepada warna hitam dan Iris nya berwarna merah *

"ada sesuatu yang aku lebih suka dripada jatuh hati pada kau... HA..HA..HA..HA..HA HAHAHAHA.. iaitu merobek semua organ kau keluar dari badan dengan perlahan2.. " kata Nana smbil menusuk 'kagune'nya kedalam tubuh Mim .. Jeritan Mim diselangi dengan ritma tusukan kagune Nana.... Pada waktu itu tiada siapa disekeliling yang boleh Mim minta pertolongan.. Lalu Nana mencampakkan Mim ke tapak pembinaan sejauh 100 Meter dari rumah Nana..

Dengan keadaan Mim yang nyawa2 ikan, Mim hanya mampu mengingati ibunya .. lalu berkata " kenapa aku.. kenapa.. kenapa aku.. 😭😭"

Sedang Nana membebel ttg kegebuan badan Mim.. dalam x sedar Nana ditimpa batu Konkrit yang besar dan telah menyebabkan kecederaan yang sangat serius.....

** bip bip bip bip bip bip bippppp...**

"Aku kat mana nii.. doctor ? Lampu ?."tanya Mim yg nyawa2 ikan.

"Doktor mcm mna nii.. dia x beri respon.. bacaan nadi dia pun dah lemahh.. dah turun 35-45 bpm.. " kata seorang misi dgn nada yang gelisah..

"X pa saya akan bertanggungjawab sepenuhnya lakukan pemindahan organ wanita tu kedalam tubuh lelaki ni.. LEKASS !!! " ..Kata doktor yang bertugas..

***Keesokan harinya***

"Ughh, kenapa nasi ni rasa teruk.. werkkkkk... air kosong pun.. urghh, kenapa nii (werkkk Mim muntah)."

Doktor Qama masuk kebilik Mim dan melihat Mim muntah.. Doktor Qama hanya senyum sinis melihat keadaan Mim.

"Doktor kenapa dgn saya ni doktor.? Semua makanan rasa teruk"

"Mungkin hanya perubahan Fizikal. Oh pgi tdi kawan awak ad dtg lagi dan hrini awak boleh discharge "

***Dirumah***

Mim perasan satu plastik makanan dan ada tertulis nota. 

Tahniah sbb dah keluar hospital. Ni aku ada beli makanan fav kau, Nasi Paprik.Bila lapar makan tauu.  nnt kalau dah sihat datang la sekolah rindu tau..
-Izham

Mim hanya senyum membacanya.. disebabkan bosan Mim buka TV ..rancangan pada TV menceritakan ciri2 ghoul.. wartawan didalam rancangan itu beritahu ghoul tidak boleh makan makanan manusia kerana rasanya yang teruk. Jika meraka memakannya ia akan memudaratkan diri mereka. Mim menjadi kaku kerana itu apa yang dia alami sekarang.. tanpa berfikir panjang dia cuba untuk makan nasi yg izham beli. Dan Mim tidak boleh makan kerana rasa yang teruk.  Mim bagaikan tidak percaya dia telah menjadi ghoul..  Sambil memerhatikan cermin dia nampak bayangan Nana..

To Be Continued...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ghoul.Where stories live. Discover now