Draga jurnalule,
Eu sunt Aly si de astazi voi incepe sa scriu macar cate un capitol in fiecare seara.
As vrea mai intai sa ma prezint ca fiind Aly o fata rasfatata de majoritatea persoanelor din jurul ei,dar si modesta in acest timp.
Sunt blonda cu ochii caprui ce aduc spre verde si cu o inaltime de 1.73 ,putin cam mult pentru o fata,de multe ori nu ma simt bine ca trebuie sa le vorbesc anumitor persoane de sus.
A,si am uitat sa va spun ca cu toate ca am destul de multe prietene ,am decat 3 mai apropiate cum ar fi Lore ,Tina si Nina.
Cu Lore si Nina sunt colega la scoala (scoala a tuturor nebuniilor) pot spune ca ma inteleg foarte bine cu ele,cu Nina care are niste ochi superbi stau in aceeasi banca ,iar Lore care are un par des si castaniu ,pot vorbi absolut orice si intotdeauna imi da sfaturi bune,deasemenea ambele sunt foarte dragute.
Tina este prima mea prietena si pot spune ca nu cred ca voi mai intalni vreodata o persoana atat de inimoasa sper ca asa va fi toata viata.
As vrea să pot scrie si cateva despre 2 baieti care au inceput de vro 2 ani sa faca parte din viata mea,dar din pacate nu ma simt inca pregatita sa scriu despre o persoana minunata pe care o plac ,dar de cate ori am incercat sa fim impreuna nu prea a mers din cauza lui.Iar celalalt,pe care chiar azi l.am facut sa sufere din cauza ca el ma place foarte mult,iar eu ca o scorpie ce sunt nu il plac si l-am cam jignit asa ca el acum este foarte trist.Pot spune ca imi pare destul de rau,am fost foarte nesimtita cu el si ar fi trebuit sa îi spun in alt mod,dar asa este cand iți place de cineva si esti inebunit de acea persoana alti iti pot oferi stelele si luna,dar daca nu iti ofera soarele din imima ta,ce inseamna totul pentru mine ,degeaba.
As mai vrea sa scriu despre ei ,dar despre cel pe care il iubesc cu adevarat nu o pot face pentru ca nu simt ca as putea avea aceasta putere,inca nu.
De multe ori m-am gandit sa termin cu aceste porcarii si sa ma gandesc mai mult la planurile mele de viitor,am foarte multe vise indraznete pe care sper sa le fac ,devenind realitatea.
Viata mea a fost intotdeauna perfecta,intodeauna am obtinut ce mi.am dorit,chiar daca de multe ori a trebuit sa trec peste niste obstacole grele,mai mult sau mai putin ,dar in general astea se intampla pe la scoala,dar trec si peste ele cu cata usurinta pot.
De ceva timp am inceput sa devin o alta persoana ,o persoana care stie sa ia mereu decizii bune si care stie sa se fereasca cat de mult poate de persoane toxice si spun asta pentru ca la un moment dat incepi sa intri intr.o depresie,din care simti ca nu mai poti iesti si nimeni nu e langa tine sa te ajute atunci cand suferi si plangi din rasputeri pentru un baiat care chiar nu merita.
Atate lacrimi si sange din vene varsate doar pentru un om fara scrupule nu prea e ok,dar asta din cauza ca nu ai pe nimeni si esti doar tu si gandurile tale.
Din fericire,eu nu a trebuit sa trec prin aceste lucruri,pentru ca am avut intotdeauna prietena ai apropiata careia poti sa i te plangi pana la 3 dimineata si care e mereu acolo cand ai nevoie de ea,deaceea îi mulțumesc lui Lore ca ea a fost aceea persoana pentru mine.
Dar cum in viata totul nu este roz ,amintirile mele cele mai frumoase ma omoara in fiecare seara si cu cat mai mare tristețe ma gandesc la fiecare clipa petrecuta alaturi de baiatul pe care il cred perfect,dar cu toate astea ma face sa sufar,asa ca suferinta mea e prea mare ,iar eu trebuie sa îi fac si pe altii sa sufere.
De ce nu poate fi totul ca inainte cand eram întotdeauna distrata si singura preocupare a mea erau doar cateva teme pentru scoala????
Dar zilele trec ,iar continuarile vor veni si ele intr.o zi ,asa ca citiți acest jurnal in care v.ati putea regasi sau doar citi povestea mea!!!!😘
CITEȘTI
Jurnalul unei scorpii
JugendliteraturHey eu sunt Aly (Haly pentru prieteni) si intotdeauna am avut tot felul de intamplari in viata asa ca m.am decis sa scriu un jurnal,dar nu orice fel de jurnal ci al unei scorpii ca mine pentru ca înainte ma foloseam mereu de altii pentru a obtine ce...