Chapter 1

10 2 0
                                    

Mijn eerste hoofdstuk. Enjoy peepz!
——————————————————————
Hier staan we dan, voor ons huis in Los Angelos. Het is gigantisch. Ik mis nu al mijn vriendinnen en mijn vriendje Tim, nou ja ex-vriendje. We hebben het uitgemaakt omdat de afstand gewoon te groot was maar dat maakt niet uit want ik mis hem nog steeds. Ik ga hier een nieuwe start maken, hopelijk word het geweldig. Ik bedoel je ziet altijd in films dat L.A letterlijk paradijs is en dat geef ik wel toe. Het is zo prachtig hier.

'Verooo!! Kun je me even helpen met de dozen?' Vroeg mijn vader uit de auto.
'Ja hoor.' Zei ik. Ik liep naar de auto en botste tegen mijn zusje aan. 'Kijk is even uit Tiff!'
'Wat? Jij botste tegen mij aan zuslief.' Ugg ik haat het als ze me "zuslief" noemt. Ik loop naar de achterbak van de auto en pak paar dozen eruit. Ik loop naar binnen en ga direct naar mijn kamer. We hebben onze kamer al een soort van ingericht vanuit Nederland, we konden zeggen wat voor kleur de kamer moest hebben en wat voor meubels enzovoort. Ik doe de deur open en loop mijn kamer binnen dan doe ik direct de deur dicht. Ik kijk mijn kamer met grote ogen aan.'Wauw, wat ben je prachtig.' Deze kamer is 10x groter dan die van Nederland
En hij is helemaal blauw, ik hou van de kleur blauw. Ik pak de dozen uit en richt mijn kamer een beetje in.

2 uurtjes later..

Hehe eindelijk ben ik klaar
Foto van Veronica's kamer:

Ik loop naar de kamer van mijn zusje Tiffany, die is precies tegenover mijn deur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar de kamer van mijn zusje Tiffany, die is precies tegenover mijn deur. Ik klop aan
'Tiff, mag ik binnenkomen?' Vraag ik. 'Ja kom maar.' Ik loop naar binnen en kijk met een hangende mond naar haar kamer. 'Vind je het mooi?' 'Mooi? Het is prachtig.' Zeg ik, ze glimlacht breed. Tiffany is echt een typisch 'meisjes' meisje, ze houdt van make-up, jongens, glitter en ze kent alle kleding-merken die er bestaan. Ik kijk haar kamer een beetje rond, het is zo Tiffany.
Foto van de kamer van Tiffany:

Ik blijf hangen bij een foto van mij en Tiff:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik blijf hangen bij een foto van mij en Tiff:

'Oh my God Tiff, waar heb je die foto ooit gevonden?'  'Door heel lang in de zolder te zoeken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Oh my God Tiff, waar heb je die foto ooit gevonden?'
'Door heel lang in de zolder te zoeken.' Zegt Tiff met een hele brede glimlach. Ik herinner me deze dag nog, we waren naar een festival gegaan met onze vriendengroep. Dat was 3 jaar geleden, wat zag ik er anders uit. Het was wel echt de beste dag van mijn leven.'Ja logisch dat die foto in de zolder was verstopt, zodat niemand het ooit kon vinden.' We zijn stiekem gegaan zonder de toestemming van mijn ouders, en ze weten tot de dag van vandaag nog steeds niet. We logen dat we naar een vriendin moesten gaan om een scheikunde project te maken. 'Relax Vero, ma en pa komen er nooit achter, trouwens je haar staat daar super leuk hoor.' Zegt Tiffany met een stomme grijns. 'Ug hou toch je bek.' Tiffany grinnikt.
Ik hoor een geluidje van me telefoon, ik heb een appje gekregen. 'Wie is het?' Vroeg Tiff.
'Cleo.' Dat was mijn beste vriendin in Nederland.
Ik open mijn telefoon en lees het bericht.
Cleoooo😘: heyy Vero, ik mis je zo ontzettend erg!😔😔 hoe is het daar? Heb je nog knappe jongens gezien? Vertel me alles!! Is het trouwens super heet in L.A? Vast wel. Oke VERTEL ME NU ALLES !
Ik grinnik, typisch Cleo. Ik stuur een bericht naar haar terug.
Hey Cleo, ik mis je ook echt super erg, het is hier op zich wel chill. Nee ik heb nog geen knappe jongens gezien, en ja het is hier super warm. Een voordeel 😂 Ik mis je. ❤️❤️

'Veronica en Tiffany, komen jullie naar beneden om te eten? We hebben pizza besteld!' Roept mijn moeder van beneden. 'Ja we komen.' Roepen we allebei terug. We lopen allebei naar beneden en ruiken de heerlijke pizza geur 'mmm pizza' zeg ik als ik aan tafel zit. 'Mam mag ik een stukje van de peperoni en van de tonijn?' Vraag ik. 'Tuurlijk schat.' Mijn moeder geeft me een bord aan met de stukjes.
—————->

Ik zit nu in de douchecabine, het was een lange zware dag. Ik denk dat morgen zwaarder word want dan is het mijn eerste schooldag op Hillford Highschool. Ik hoop dat ze daar een meisjes-voetbal team hebben, dat hadden we ook op mijn vorige school. Ik ben eenmaal een voetbal-freak. Ik was mijn haar en mijn lichaam dan stap ik eruit.
Ik trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Ik pak mijn telefoon en ga op instagram. Ik zie een nieuwe foto van Cleo met een onbekend meisje, maar wat mij eigenlijk laat schrikken is de caption onder de foto: bestfriend  💖🤩
Heeft ze me nu al vervangen? Nu al??? Ik doe mijn telefoon gelijk uit en probeer in slaap te komen, wat niet echt werkt. Ik denk steeds aan morgen, een nieuwe school. Hopelijk accepteren ze me daar. Ik weet 100% zeker Dat er sowieso een "populaire meisjes squad is" dat zie je namelijk altijd in die films. En we moeten natuurlijk niet "het mooiste jongen van de school" vergeten, de typische player enzo. Whatever. Met die gedachten val ik in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit was mijn eerste hoofdstuk yaayy!!
Hopelijk vonden jullie het leuk. Morgen komt er een nieuwe hoofdstuk online om 20:00 kusjess xx
Jaycee❤️.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 07, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Don't talk to him.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu