..

12 0 0
                                    

Det havde varet lang tid, jeg havde været ked af det i flere år før dette skete, men dette var bare en slutning og en ny begyndelse.

En dreng ved navn Daniel tilføjede mig på discord, han begyndte st skrive til mig og vi blev hurtigt venner. Vi skrev sammen hele natten, og han lovede st han ikke ville blokere mig ligemeget hvad der skete.

Næste morgen vågnede jeg og kunne se Daniel havde skrevet til mig, jeg tænkte ikke så meget over det da vi kun lige havde mødt hinanden.

Jeg gik en tur i nogen timer og var meget glad for at jeg endelig havde fået en at skrive med.

Vi skrev videre sammen om aftenen og det var meget hyggeligt.

Da vi havde skrevet sammen i en uge sagde han at han godt kunne lide mig, Jeg blev overrasket, men afviste ham. Jeg var forvirret omkring mine følelser og svarede nej.

To uger efter vi startede med st skrive sammen, begyndte vi st skændes meget.. rigtig meget!
Han begyndte at kalde mig ord som luder og uintelligent, fordi jeg havde fortalt ham om mine karaktere.

Vores forhold var meget blandet og, vi kunne begge to godt lide hinanden (jeg sagde det dog aldrig)

Den 12 december (to måneder efter)

Skrev han "if you dont stop texting me, I might actually block you" jeg svarede hurtigt "block me" og det gjorde han.. jeg var ikke færdig med min sætning, jeg ville skrive "block me, if you dont Like talking to me. I really Like you and im Sorry that it ended up Like this"
Men det nåede jeg ikke, så jeg gik ud fra at det var min skyld.

Jeg sad og så julekalender da det skete, JRG begyndte at grine og gik ind på mit værelse og brød sammen.

Jeg var oppe hele natten og jeg græd, men jeg tænkte at det nok snart ville gå over.

Den 26 december kontaktede jeg ham igen gennem falske profiler, jeg havde grædt hver nat og skrev til ham

"I miss you"
'Ugh'
"Im sorry, I would feel bad with myself if I didnt try"
'I dont know.. I've been happy without you'
Da Jeg læste det brød jeg sammen, jeg vidste at det virkelig var slut nu, så jeg slukkede min telefon og Jeg åbnede den til

"we had a really toxic relationship and I dont wanna Go back to that, Im Sorry"
Og så blokeret han mig.

Igen var jeg vågen hele natten, og denne nat ændrede mit liv

Jeg besluttede mit for at begå selvmord.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

12 days. Where stories live. Discover now