De ontsnapping van school D2

4 1 0
                                    


---------------------------------------------------
Gert,
Meem,
Rick,
---------------------------------------------------

"" 10 uur later """

  Gert: Ugh, ik kan niet slapen, vandaag had ik ruzie met een van mijn vrienden.. Dan maar geen vrienden meer zijn, ik vind het helemaal prima. Het is niet mijn schuld dat hij zo'n nerd is, toch? 
Oké ik geef toe dat ik misschien niet direct full in had moeten gaan toen hij begon over dat ik misschien een onvoldoende zou krijgen.. Oké maar nu moet ik echt gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag- en morgen zouden er ook weer nieuwe kinderen op onze school komen, mhm, perfecte kans om te ontsnappen.
  ******************Gert gaat slapen**********************
 *Gert schrikt wakker*
Gert: Damn, ik had volgensmij een nachtmerrie..
Ik dacht even dat ik op school opgesloten zat met MeMeer kaak, ik haat hem wat een afschuwelijke hond! Achja, nu moet ik weer naar school- iemand aub ik smeek het je.. schiet me door m'n nek.

  * Op school *

Rick: Oh nee, daar heb je dat kind weer.
Gert: Shut the fuck up, stop being a fucking cunt.  [Dat is een echt liedje]
Meem: Hey Gert, Rick ik heb gister met je moeder in bed gelegen, goede kont.
Rick: WAT?! IK GA HET ZEGGEN TEGEN MIJN MAMA!
Meem: Ja isgoed man, dat weet ze toch al. Oh dat was lekker.. AHUM..
Gert: Oké laten we maar gaan poepen.
    
***Meem word wakker***
"Oh het was maar een droom, het was wel lekker in mijn droom dan.. althans ik vond dat :)"
(((ONDERTUSSEN IN DE KLAS)))
Docent: Hey, MEEM? Hallo? Ben je wakker?

********WORD VERVOLGD******************

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

De ontsnapping van school D1Where stories live. Discover now