8

295 47 0
                                    

🌹🌹🌹

🌹🌹🌹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌹🌹🌹

Понеделник, 12:44


-Хайде, Темин, хапни го.

Чонгкук всячески се опитваше да накара детето си да се храни, но все не успяваше.

-Какво да направя, за да хапнеш поне малко? От вчера на обяд не си ял, какво ти става?- Чонгкук започваше да се нервира, но не искаше д си го изкарва на детето. Все пак не бе виновно то, а ракът.

-Не искам да ям!- тросна се малкото момче, скръствайки сърдито ръце и за пореден извърна глава настрани, когато Чонгкук поднесе едно картофче към устичката му.

Но Чонгкук не се отказа. Темин трябваше да се храни.

-Ако си изядеш храната, ще ти изпълня едно желание, става ли така?- попита с надежда той.

-Духчетата изпълняват по три!- тросна се детето.

-Но аз не съм духче, така че ще бъде само едно.

-Три.

-Две.

-Четири.

-Нека са три.- най-накрая двамата решиха и Темин започна да се храни.

-Е, какво е първото ви желание, кралю?- попита Чонгкук, след като всичката храна в чинията бе изядена.

Темин се зачуди за момент, след което вдигна показалец нагоре, така показвайки, че си бе наумил нещо.

-Искам да излезем с Техьонг!

Чонгкук застина на място при споменаването на другото момче, но веднага след това поклати глава.

-Може да е на работа, не мога да му звъня и да го притеснявам.- оправда се той.

-Моля те, ти ми обеща!- лицето на мъникът придоби тъжно изражение, което накара Чонгкук да въздъхне и да извади телефона от джоба на дънките си.

Thank You (TaeKook)Where stories live. Discover now