Танилцуулга

15 4 0
                                    

..."Сайн байцгаана у? Намайг Пак Жунин гэдэг" энэ хүүхэд бол асрамжийн газар шинээр ирсэн Жунин гэх хүүхэд түүний аав ээж 2сарын өмнө авто машины ослоор өөд болсон юм. Үүнээс болж тэр одоо Пак гэр бүлийн асрамжинд байна. Тэр их нээлттэй хөөрхөн ааштай сайн хүүхэд. Пак гэр бүлийнхэн 11 хүүхэд өсгөнө гэж хамтдаа ярилцан тохиролцоод одоо 11 хүүхэдтэй асрамжийн газараа удирдан авж явж байна. Харин Жунин бол тэдний хамгийн сүүлийн өсгөх хүүхэд юм.

Тэдний хамгийн бага нь Пак Инсон гэх 2 настай охин юм. Тэрнийг төрөхөд ээж нь төрөхийн хүндрэлээр өөд болсон ба анхнаасаа аав гэх хүн байгаагүй юм.

Харин дараагийнх нь ихрүүд тэд бол их сайхан сэтгэлтэй өглөгч хүүхдүүд Нана Хана Пак хатагтай тэднийг гудамжинд хэвтэж байхад нь олсон юм тэд тэр үед 3-н настай байсан биз.

Дараагийнх нь бол 7-н настай 4-н ихэр хүүхдүүд хоёр нь эрэгтэй хоёр нь эмэгтэй. Ихэр охид бол ээждээ буюу Пак хатагтайд маш их хайртай аргагүү шүү дээ тэдний ээж аавыг нь оролж өгч байгаа гайхалтай эмэгтэй юм чинь харин хөвгүүд аавдаа буюу Пак ноёнд нугасгүй бараг Пак ноёнд биш тэрний байнга авч өгдөг тоглоомтой ч холбоотой байж мэднэ. Тэд багийн л зөв хүмүүжилтэй их мундаг хүүхэд байсан болохоор өөрсдөө хоолоо иднэ, өөрсдөө усанд орно, өөрсдөөсөө жоохон хүүхдүүдийг хоолоо идэж дуусчхаад хооллоно, унтуулна, гадаа гаргаж тоглуулна гээд их л тустай хүүхдүүд шүү энэ ажилдаа ч гарамгай хоёр баг болж хуваагдаад л бүгдийг нь хийнэ заримдаа бүр өөрсдийнхөө өрөөг дүү нарынхаа өрөөтэй хамт цэвэрлэчихдэг гээд л бод. Уул нь Пак хатагтай тэднийг хэрэггүй гэж хэлдэг ч хийчхээд байдаг хүүхдүүд дээ. Тэдний нэрнээс дурдвал хамгийн бага нь Ина Исон Ито Ижа.

Харин тэдний дараагийнх нь бол 8-н настай ихрүүд эрэгтэй эмэгтэй. Эрэгтэй нь спорт-д сонирхолтой бол эмэгтэй нь боловсрол илүү дээр гэж үздэг гэхдээ тэд бол төгс хүүхдүүд бүх зүйлийг хийж чадах ч тэд одоо зөвхөн сурлагадаа л анхаарлаа хандуулж байгаа юм даа. Жино Жисо нар юмаа.

Энэ асрамжийн газрын ихэнх хүүхдүүд ихэр байгаан учир нь Пак хатагтай олон жилийн өмнө 3-н ихэр хүүхэд төрүүлээд хоёрыг нь алдчихсан юм. Одоо тэдэнд ганцхан Пак Чанёол гэх ганц хүүтэй харин дараагийн ихрүүд бол Жун А, Жин А гэх охид юм.

Тэдний дараагийн үе бол 10-н настай хоёр ихэр эргэтэй хүүхдүүд тэд бусдыгаа бодвол их хэрэг төвөг тарьж үргэлж л болж бүтэхгүй зуйл хийдэг хүүхдүүд гэсэн ч тэд дүү нартаа болон аав ээждээ үнэхээр их хайртай үүнд мэдээж асрагч нар ч орно л доо.

Одоо хүүхдүүдийг нэр нас хүйсээр нь жагсаавал

1-Пак Инсон 2нас эм
2-Пак Хана 3нас эм
3-Пак Нана 3нас эм
4-Пак Има 7нас эм
5-Пак Исон 7нас эр
6-Пак Ито 7нас эр
7-Пак Ито 7нас эм
8-Пак Жино 8нас эр
9-Пак Жина 8нас эр
10-Пак Жун А 9нас эм
11-Пак Жин А 9нас эм

Жунинтай өгүүллэг бичиж үзмээр санагдаад биччихлээ ххэ🤗 Жуниныг муу дүрээр бичхүү сайн дүрээр бичхүү аль нь вэ? Та нарын саналаар л болий❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Эргэн учрах тавьланWhere stories live. Discover now