lanetli ev

17 3 4
                                    

Bu olay ben daha 17 yaşında olmuştu. O zamanlar okulda küçük bir arkadaş grubumuz vardı tam 6 kişiden oluşan küçük bir grup her hafta sonu sinemaya gider yada evde takılırdık. Bir gün ailem iş için yurt dışına gitmek zorunda kaldı aslında ilk başta çok sevinmiştim çünkü bütün ev bana kalmıştı.hemen arkadaşlarımı aradım ve ailemin evde olmadığını onlara gelmelerini söyledim hepsi büyük bir heyecanla bana geldiler o gece film izliyip bol popcorn eşliğinde bir sürü online oyunlar oynadık ilerleyen saatlerde canımız çok sıkılmıştı. Aklımıza birden annemin bana doğum günümde aldığı el kamerası geldi onunla belki farklı şeyler çekebilirdik. Arkadaşım bana bizim eve gelmeden 4 blok gerideki bir evden bahsetti bu ev normal bir ev değildi çünkü evin sahibi bir gece hamile karısının ve kendi boğazını keserek öldürmüştü o günden sonra evi alan yada taşınan olmadı çünkü denilene göre evi sahiplenmiş ve kimsenin girmesini istemiyormuş bir kaç defa evi yıkıp başka bir ev yapmak için gelen işçiler evi yıkamadan geri dönmüşler kimi düşüp yaralanmış kimi ise akıl sağlığını kaybetmiş di bu biraz bizi korkutsada gitmekte kararlıydık hemen sırt çantalarımızı ve el fenerlerimizi aldık bisikletlerimize binip evin olduğu bloğa gittik bütün sokaktaki ışık evi cidden çok korkunç gösteriyordu. Hemen kamerayı açtım ve bahçe kapısını yavaşça araladık artık içeri girmek üzereydik ki birden anlayamadığımız bir ses geldi pek fazla aldırış etmedik arkadaşlarım korkudan bayılmak üzereydi ama tek düşünceleri görüntüleri internette izletmek ama gerçekten bende korkuyordum neyse hemen evin kapısına doğru yürüdük kapı zaten açıktı içeri yavaşça girdik parkeler tahta olduğu için sınır bozucu sesler geliyordu adamın karısını öldürdüğü yer salondu eşyalar hala duruyordu çünkü dediğim gibi eve kimse girememiş takı bize kadar bu arada kamerayla herşeyi en ince noktasına kadar cekiyordum birden bişi farkettim önümden siyah bişi geçmişti emindim çünkü o geçtiğinde etrafımda bir soğuk hissettim ve arkadaşlarıma baktığımda hepsi bana anlamsız bakıyordu ne olduğunu sordum sanırım onu görmüşlerdi arkadaşım artık bana gitmek için yalvarıyordu ama daha yeni başlamıştık önce mutfağa gittik ama hiç bişi yoktu salona ve yatak odasına girdik ordada pek bişi yoktu ama çocuk odasına girene kadar etrafta çok karanlık olduğu için biribirimizden ayrılmamamız gerekliydi çocuk odasında bir beşik vardı ve fotoğraflar fotoğraflar hep mutluydu ama adam neden hamile karısını öldürdü hemde bu kadar mutluyken artık buna son verip evden çıktık evden çıkarken bir kadın bize bunu yapmamamız gerektiğini söyledi biz ise aldırış dahi etmedik eve geldik ve görüntüleri yükledik saat epey geç olmuştu arkadaşlarıma bugün bende kalmalarını söyledim onlarda kabul etti hepimiz uyuduk ve sabah kalkar kalkmaz gece yüklediğimiz videoya baktık herkes tarafından beğenilmiş ve yorum yapılmıştı ama dikkatimi çeken bir yorum vardı yorumda şöyle yazıyordu "dün gece çok cesurdunuz özellikle çocuk odasında hey Emily saçların çok güzel kokuyor sanırım lavanta" arkadaşım ilk başta bana baktı ve bunun bir eşek şakası olduğunu söyledi ama bir daha yorum geldi o an kimse telefonla oynamıyordu herkes bilgisayara odaklanmış bir şekilde gelen yorumu merak ediyordu. Yorumda şöyle yazıyordu" hey Lois pembe pijama sana çok yakışıyor özellikle saçların topluyken" o yorumdan sonra herkes bembeyaz olmuştu birbirimize bakıyorduk çünkü artık bişi yada görünmeyen varlıklar bizi izliyordu Emily'in lavantali şampuanı lousin pembe pijaması olanlar çok garipti hemen ailemi aradım ve olanları anlattım ailem aksama gelicekti içim biraz olsa rahattı geriye bu beladan nasıl kurtulacağımızdı akşam oldu ve ailem geldi olanları en başından anlattık tabiki çektiğim bütün kayıtlarında kopyasını aldım ve aileme izlettim gece boyunca olanlar gelen korkunç mesajlar hepsi kayıt altındaydı ailem bir medyum çağırdı ve bir varlığın bizimle oyun oynadığını söyledi sinirim al üst olmuştu neden oyun oynuyor derdi neydi diye sordum medyum ise bana gormememiz gereken şeyleri gördüğümüzü girmememiz gereken bir yere girdiğimizi söyledi aklıma tek o ev gelmişti medyum hemen bir ruh tahtası çıkardı bugün bu iş biticekti. Gereken herşeyi yaptık ve medyum bana sadece tek bir şey söyledi aldığınız her neyse geri vermeniz gerekiyor dedi. Ona hiç birşey alamadığımızı söyledim medyum ısrarla evden bir fotoğraf yada eşya dışarı çıkmış eğer o yerine koyulmazsa pesinizi asla bırakmaz dedi arkadaşlarımı sırayla eve çağırdım çok sinirliydim ve hepsi gelince onlara her ne aldılarsa geri vermesini söyledim yoksa bu lanet varlık pesimizi bırakmıcaktı arkadaşım Irma itiraf etti. O gün evden çıkarken masanın üzerinde bir toka olduğunu ve sanırım ölen kadına ait olduğunu ve onu aldığını söyledi . Hemen o tokayı geri vermemiz gerekiyor du eve gittik ve aldığımız yere geri koyduk sanırım herşey bitmişti derin bir nefes alabilirdim artık o gunden sonra bazen hala rüyamda o evi görüyorum ama asla o eve birdaha girmem....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lanetli Evde Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin