"Merhaba, Genç İtiraf Yardım Hattı, sorununuz nedir? İstediğiniz her şeyi itiraf etmekten çekinmeyin, yolun her adımında size yardımcı olmak için-"
"Yemin ederim sanki bunlara başlamadan önce kokain kullanıyor gibisin. Kimse acınacak haldeki gençlerin hiçbir zaman sorun teşkil etmeyecek şeyler hakkında son derece küçük acılarını hava atarak söylemesini dinleyerek bir yardım hattı için telefonlara böyle mutlu bir şekilde cevap vermez."
"Senin de onlar biri olduğunu hatırlatayım mı? Tırnak içinde 'son derece küçük acılarını hava atarak söyleyen acınacak haldeki gençler'den biri olduğunu?"
"Benim intihar etmem gazetelerde manşet olmaz. Önemli biri olduğumu düşünecek kadar da kandırmıyorum kendimi."
"Oh, Bay Fanceh... kendini beğenmişlik yapıyorsun."
"Ne? Gerçek bu."
"Alaycı* olmak için fazla gençsin."
"Ben bir gencim Eva. Alaycı olmak için hiç de genç olmama gerek yok."
"Kaç yaşındasın?"
"On yedi."
"Ben de! Ve alaycı biri de değilim. Bence durum ne kadar kötü olursa olsun her şey daha iyi olabilir. Yaşamaya değer o kadar çok şey var ki... pizza, çikolata, Harry Potter..."
"Harry Potter demode oldu."
"BENİM İÇİN OLMADI! BU NE CÜRET SENİ PİÇ."
"Harry Potter hayranı mısın? O şey, kitaplar çocuklar için, değil mi?"
"Hayatımda hiç bu kadar rencide olmamıştım! Sen intihar etmezsen ben seni kendim öldürürüm!"
"Özür dilerim... Buna pek alışamadım da."
"Sana Harry Potter okuyacağım."
"Dur, ne demek istiyorsun? Alo? Eva? Orada mısın? Eva?!"
"Buradayım! Sadece şeyi almaya gitmi..."
"Ne?"
"Yaşamaya değer şeyler. Ahem. Um...of."
"Çok fazla iğrenç balgam."
"Kapa çeneni ve dinle: 'Privet Sokağı, Dört Numara'daki Bay ve Bayan Dursley, sağ olsunlar tamamen normal olduklarını söylemekten gurur duyarlardı..."**
*cynical: (sadece alaycı anlamında değil) alaycı, yanlış, kötümser, derinden güvensizlik, samimiyet veya dürüstlük içinde küçümseyici bir inanca sahip olma.
** Harry Potter - Büyülü Taş/Felsefe Taşı kitabının ilk paragrafı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Helpline [2.1] ✔
Short Story❝Merhaba, Genç İtiraf Yardım Hattı, sorununuz nedir? İstediğiniz her şeyi itiraf etmekten çekinmeyin, yolun her adımında size yardımcı olmak için burada olacağız!❞ ❝Biliyorum bu biraz zor olacak ama ben sanki kendimi... kendimi öldürmek istiyorum.❞ ...