Fall

269 4 1
                                    

   Tak faham atau menafikan. Atau mungkin juga bertarung dengan kenyataan.
   Aku sayang, malahan lebih dari itu terhadap abang aku sendiri. Abang nombor 4, yang tidak tinggal bersama kami sekeluarga. Arwah TokWan (datuk) dan Tok (nenek) telah ambil beliau sejak berusia 43 hari dan dibawa pulang ke kampung. Memang menjadi cucu kesayangan mereka berdua.
   Abang Zack memang tidak dinafikan, yang paling segak antara kami 7 beradik. Bertubuh agak sasa, bermisai, ketinggian yg sedang elok dan raut wajah "manis tapi macho". Dia tidak banyak bercakap, tapi dengan aku dia suka bercerita. Aku pulak, anak lelaki bongsu (aku ada adik perempuan di bawah aku), maka perhatian penuh juga agak terarah kepada aku, walaupun sebenarnya masih ada adik perempuan di bawahku. Aku punya 7 beradik termasuk aku...5 lelaki dan cuma 2 perempuan.
   Abg Zack memang sangat rapat denganku. Dia menurut segala permintaanku, tanpa gagal. Walaupun kadangkala dia tahu, aku sengaja mengambil kesempatan atas kasih sayang yg tak pernah kurang yg dia berikan kepada aku. Aku pula, perangai agak manja, namun kasar. Aku jadi sensitif jika berada dengan keluargaku...dan aku lebih banyak memendam perasaan, daripada meluahkan rasa. Banyak menitiskan air mata jika kena marah dengan mereka, tanpa melawan walau sekalipun.
   Aku tidak pasti bagaimana rasa itu bermula. Apa yg pasti, ianya terjadi terlalu awal... Mungkin kerana rasa ingin tahu yg mendalam, telah membawaku ke peringkat/tahap tersebut. Dari gurauan, menjadi lebih serius.
   Seperti biasa, kami sekeluarga pulang ke kampung setelah (arwah) Abah habis bertugas selepas raya. Memang sangat jarang kami dapat beraya di kampung. Almaklumlah, Abah adalah seorang tentera. Jika di kampung, aku hanya akan tidur dengan abg Zack. Tidak dengan sepupu-sepupuku atau abang2 yg lain. Malahan, abg Zack takkan bagi aku tidur dengan mereka. Kami tidur seperti biasa...sekatil. Takat peluk itu biasa. Tapi entah kenapa, mungkin perubahan hormon aku yg mula meningkat mengikut perubahan umur, telah membuatkan aku agak agresif.
   Pada suatu malam, sedang aku nyenyak tidur, tiba-tiba rasa seperti nak terkencing. Aku celikkan mata, dan apa yg aku nampak, telah mematikan rasa nak terkencing itu. Aku terpegun melihat abg Zack sedang mengurut kemaluan dia perlahan-lahan, sambil mengeliat. Bilik abg Zack memang gelap, namun masih nampak samar-samar.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FallWhere stories live. Discover now