Bölüm 1 :

136 1 0
                                    

 MULTİMEDYA DERİN

-Kızıımmm saat kaç oldu diyerek uyandırmaya çalışan bir anneyle karşı karşıya geldim.

-Efendim anne ve yatağım ve benim üstümde ne arıyosun

-2 Saatten beri seni kaldırmaya çalışıyorum Derin

-Anne okula gitmicem nokta şimdi gidebilirsin

-Ne demek gitmicem kızım 2 3 aydır zaten gitmiyordun

-Anne yinemi aynı konu 3 ayın bedeli vardı ve siz gönderdiniz psikolağa

-Kızım o mert yüzünden noldu 3 aydır senin delirdiği düşündük dışarı çıkmamalar kızım sen karanlıktan korkardın şimdi hiç dışarı çıkmıyosun abin ben bunu bize yapma harap olduk görmüyomusun.

-Annee lütfen çık dışarıya

-Kızım mert yüzünden yapma lütfen kızım

-Ama anne ben karanlıktan çok mertsizlikten korkuyodum anne hala anlamıyosunuz demi 11yaşımdan beri onlayım ve çok değer veriyorum ve o

-Ve o senin değerini bilmedi kzım

-Annnee

-Kızım gerçeklerden kaçamaszın,Nereye kadar sürcek kaç kilo vermişssin bak  ölüyosun kızım eli kolu bağlı duramayız burda abinde senle konşmak istiyo eski hayata eski derinimizi neşe saçan derinimizi görmek istiyoruz.

-Peki ben istiyomuyum anne şimdi lütfen çık

-Kahvaltını abin getirecek ve yiyceksin hem o senle konuşmak istiyo okulluk bişi istemiyorum sadece bunu yap

-Peki

Annemle hep böyle konuşmalar oluyo mert beni bıraktığından beri Derini beni yani mertsiz bıraktı mert  en büyük şeyi yyaptı bana ben onsuz hiçdim onun için herşeyi göze alırdım ama o SADECE  GİT DUYGULARINA KARŞILIK VEREMİYORUM DEDİ .Açıklama bile yapmadı demekki hiçç değer vermiyodu veya veriyo gibi görünüp vermiyodu ve ben çok salakdım ben hep saalağım o ayrı mesele tabi.İşte o günden beri 3 ay oldu ve ben psikolog psikolog geziyodum evet onun harici hiç dışarı çıkmıyodum.lise son öğrencisiydim yani 18 yaşındayım ve mertle 7 senedir beraberdik işte o buyüzden söküp atamıyodum kalbimden kolay değildi birini öyle söküp atmak birini değil ama o benim herşeyimdi yine ağlıyodum hayır hayır istemiyorum artık hergün ağlamak  artık gözaltım çöktü çünkü değermiydi peki dedi içsesim Onun için herşeye değerdi.

Deriin diye bi ses duydum ardından kapı çaldı

SADECE GİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin