4. rész

17 2 3
                                    

Hayle szemszöge
Reggel az ébresztőm borzasztó hangjára keltem. Egy újabb nap a suliban. Nagyszerű (remélem lehet érezni az iróniát). Elmentem a fürdőbe hogy elvégezzem szokásos teendőimet, majd visszamentem a szobámba és felöltöztem. A fiúk hangos nevetésére figyeltem fel.
-Jóreggelt, ti meg min röhögtök ha szabad kérdeznem?-húztam fel a szemöldököm.
-Jóreggelt neked is. Csak Greg mondott egy viccet.-felelte Simon.
-Na akkor nekem is meséld el, én is nevetni szeretnék.
-Nem.-nyújtotta ki rám a nyelvét Greg.
-Oké Greg, biztos vagy te ebben??
-Igen.
-Jó, akkor ha nem mondod el, elmondom Cintiának, hogy szerelmes vagy belé.
-Oké elmondom. Csak azon nevettünk, hogy.... öhmm... Mindegy. Felőlem elmondhatod neki. Úgyse ő tetszik nekem.-kacsintott rám.
-Akkor ki?
-Azt nem mondom meg.-vörösödött el. Úgy látom Greg egyre sűrűbben vörösödik el, ha a közelemben van. Talán tetszenék neki? Áhh, dehogy. Hisz olyan ronda vagyok. Biztos Sarah tetszik neki. Ő százszor szebb nálam. Na ennyiben is maradtunk. Itthagyott Greg. Nagyon jó. Akkor sétálhatok megint egyedül. Nagyszerű! Remélem megint összefutok... Ajj kellett nekem megint rá gondolni. Máris ittvan és ordibál utánnam.
-Hayle, várj meg légyszives!
-Nem akarlak. Megint mit akarsz tőlem?
-Csak láttam hogy egyedül sétálsz, gondoltam mehetnénk együtt.- emelte ki az együtt szót.
-Oké....-nevettem kínomban. Ma mindenki meg vagy bolondulva?
-Mizu amúgy?-kérdezte a tarkóját vakarva.
-Mióta érdekel téged hogy mi van velem?
-Most óta.-vigyorgott.
-Igazából semmi különös. Ma lesz az első dráma szakkör. Kíváncsi vagyok, milyen lesz.-válaszoltam Stevenek.
-Na az jó. Te is feliratkoztál drámára?
-Igen. Miért, te is?
-Hát persze, nem akartam hogy unatkozz.
-Hát mit ne mondjak, ez nagyon kedves tőled.-mondtam tele iróniával.
-Ohh, nincsmit cica, neked bármit.-kacsintott rám.
Összevagyok zavarodva. Ma tényleg mindenkinek meg van gágyulva az agya, vagy én vagyok hülye?? Na mindegy. Hagyjuk inkább. Stevet otthagytam és indultam az első órámra. Matek. A kedvencem. Matek után kémia, tesi, infó és rajz volt. Épp indultam a drámára, mikor utánnam kiálltott Steve. Ajj már megint ő.
-Hayle!
-Tessék? Várjalak meg?
-Légyszíves igen.
-Oké, de akkor siess már!
-Jójó, már itt is vagyok. Indulhatunk?
-Persze.-és rátette a kezét a derekamra. Leütöttem onnan, és rámnézett. Csak megrántottam a vállam, és sétáltunk tovább. Már mindenki itt volt, csak mi hiányoztunk.
-Na most hogy megérkezett mindenki, be szeretnék mutatkozni nektek! A nevem Orsolya, és igen, magyar származású vagyok. Bár ahogy gondolom, ti is, csak külföldi nevekkel.-mutatkozott be.- Most jöttem ebbe a gimnáziumba tanítani. Csak drámát tanítok, de minden osztálynak. Remélem élvezni fogjátok ezt a foglalkozást!
Máris szimpatikus ez a tanár. Annyira kedves.
-Na akkor ti is mutatkozzatok be, mivel még nem ismerlek titeket! Kezzd te! Elég csak a keresztmeveteket mondani, mivel elég sokan vagyunk- ezzel rámmutatott. Na ez nagyon jól kezdődik.
-Az én nevem Hayle.
-Az enyém Steve.
És így mentünk tovább. Nagyon tetszik ez a szakkör. Kedvesek és itt nem emósoznak le.

Steve szemszöge
Bemutatkozás után máris megkaptuk első szövegünket: a Rómeó és Júliát. Nagy szerencsémre engem Haylevel osztottak be. Nekünk kellett eljátszani a csók jelenetet. Haylen látszott hogy nem örül nekem. Engem viszont fűtött a vágy hogy megcsókolhatom. Szerintem nála fogunk gyakorolni. A szöveget kézbe kaptuk és elkezdtünk gyakorolni. Persze elsőnek elolvastuk magunkban, utánna elolvastuk egymásnak. Sikerült is. Ez tarott kb. egy óra hosszági, ezután elengedtek minket. Útközben megkérdeztem Hayletől:
-Nálad fogunk gyakorolni?
-Meg nem tudom-fogta meg a fejét-te örülsz hogy velem vagy?-kezdett pirosodni az arca.
-Hát persze, minden vágyam tevagy.-rákacsintottam.
-Persze, egy ilyen csúnyaság az álmond-kínjában(nem tudom hogy igy kell e irni) elkezdett nevetni.
-Nem is vagy csúnya. Szerintem tök sexy vagy.-bátorítottam.
-Köszi, de ez a te véleményed. Én magamat egy kicsit csúnyának látom. De ha te mondod, biztos igazad van-mosolygott. Annyira szépen mosolyog. Első látásra beleszerettem ebbe a lányba. Nem tudom mi fogott meg benne, de minél jobban megismerem, annál jobban akarom a magamévá tenni. Szerintem ez alatt amíg a szöveget gyakoroljuk, közelebb kerülünk egymáshoz. Ha viszont nem, akkor teszek ez ellen. Teljesen belehavarodtam. És akárhányszor elmondom, még akkor is ugyanazon a véleményem vagyok. Minden lányt megkaphatnék, de nekem csak Ő kell.
-Akkor holnap átmehetek suli után gyakorolni?-kérdezem.
-Bocsi, de nem. Holnap rajzra megyek, és nem tudom mikor érek haza.
-Jó, akkor bejelöllek facen, és majd rámírsz, hogyha hazaértél. Így jólesz?
-Persze, persze, tökéletes!
-Oké, na akkor szerintem te mész be, nem?
-D...d..de...-mennyire össze van zavarodva! Ilyet se csinált még. Mindig ellenszegült, de most! Itt dadog előttem. Adtam neki egy puszit, elköszöntem tőle és hazafelé indultam...

Hayle szemszöge
TE JÓ ISTEN!! Stevetől kaptam egy puszit!!! Bár lehet csak baráti. Úristen. Dadogtam.
MI VAN VELEM? NEM SZERETHETEK BELE!! Ő egy jóképű srác.. és olyan sexy a mosolya.. az illata mámorító... Na tessék, kezdek beleszeretni. Majd elválik mi lessz ebből. De egyenlőre úgy tűnik kezdek beleszeretni. Bementem a házba, és beköszöntem Simonnak.
-Szia Simon!
-Szia hugi! Mizujs?
-Hát úgy tűnik, Steve át fog jönni. Nem ma, de az elkövetkezendő pár hétben fog jönni, mivel szerepet gyakorlunk..-ekkor félbeszakított
-Jó, nem kell magyarázkodnod. Csak ne rosszalkodjatok. Vagy ha igen, védekezzetek.-nevetett.
-De hülye vagy!! Te most komolyan azt hiszed, hogy "rosszalkodni" fogunk?? Akkor te nem ismersz. Tudod nagyon jól, hogy még egy barátom se volt, szerinted az elsővel máris lefeküdnék!?!!!!!-osztottam ki dühhösen.
-Oké, na, csak hülyéskedtem! Nem kell ennyire elkapni ezen a vizet!
-Szerencséd.
Ebben volt igazság. 16 éves vagyok, de egy barátom se volt még. Míg más lányok a világ össze pasijával voltak, én még eggyel se. Ezután felmentem a szobámba, leültem tanulni. Viszont Steve járt a fejemben. Egyszerűen nem tudom elfelejteni. Lementem vacsizni, de Greg nem volt ott. Különös. Mindig velünk vacsizik. Este kb. féltizenkettőkor jött haza. És ha ez nem lenne elég, még bunkó is volt.
-Mi a bajod? Most miért nem lehet normálisan válaszolni hogy hol voltál!??
-Nem mindegy az neked, te kis kurva!
Pofánvágtam és otthagytam az előtérben. Mi az hogy kurva? Mi a faszt ártottam neki? Ilyen kérdések kísértek az álmok világába.

Greg szemszöge
Láttam, hogy Steve arconpuszilta Haylet, és ő pedig elpirul. Ezek járnak vagy mi? Azzal a lendülettel sarkonfordultam, és elmentem egy bárba. Egy kicsit beálltam, és egy igen sexy lánnyal futottam össze. Felmentünk a lakásába, és lefeküdtünk. Kurva jó menet volt, legalább kiverte Haylet a fejemből. Miután elmentem a csajtól, elkértem a számát, és elindultam hazafelé. Ránéztem a telóm órájára, tizenegy óra. Elkezdtem sétálni. Az éjszakai hideg levegő kitisztította a fejem. Sokat gondolkodtam, de mivel beálltam, így nem nagyon tudtam stabilan menni. Egyszer majdnem el is estem, de sikerült megállnom. Battyogtam hazafelé, és végre beértem az utcába. Még jó hogy nem messze lakunk az utca elejétől, kb. három-négy ház. Beértem a házba, és Hayle dühhös arcával találtam magam szemben.
-Szia Greg. Hol voltál?
-Hagyjál már békén! Törődj magaddal és a kis pasiddal!
-Kivel?-nevetett.
-Stevvel!! De hagyj már békén! Kurva fáradt vagyok!
-Mi a bajod? Most miért nem lehet normálisan válaszolni hogy hol voltál?-förmedt rám.
-Nem mindegy az neked, te kis kurva!
Pofánvágott és otthagyott. Be kell valljam, elég erősen üt. És tőlem se volt valami szép hogy ezt mondtam neki... De akkor is! Azzal a nyomorékkal volt az én egyetlenem.❤
Már nagyon régóta tetszik nekem. Csak nem merem bevallani. Most meg jön ez a buzi, és lenyúlja előlem. Nem fogom engedni!! Már van is egy tervem. Felmentem a fürdőbe hogy lefürödjek. Bementem a szobámba és agyaltam a tervem kivitelezését...
************************************

Sziasztok!!😊
Megdőlt a szórekordom! Ezen a kis részen kívül (amit itt írok a csillagok alatt) 1214 szó lett! Ennek nagyon örülök. Ez a leghosszabb rész.
Na itt is lenne az új rész. Remélem tetszett, mivel most három szereplő szemszögéből olvashatjátok.
Nem tudom mikor hozom a kövi részt, de próbálok sietni!😊😊
Ha tetszett nyomj egy  ☆-ot és írj kommentet is!
Addig is sziasztok! 😊😀😙❤❤

Sötétségből fényWhere stories live. Discover now