Κεφαλαιο 1

110 7 0
                                    

Η Άρια είναι μια 22αχρονη κοπέλα που έμεινε έγκυος στα 18 της . Από τον έρωτα της ζωής της τον Άλεξ .
Δυστυχώς η ζωή δεν ήταν τόσο δίκαιη σε αυτός και οι συμμορίες που ήταν μπλεγμένος ο Άλεξ τον σκότωσαν .η μήπως όχι ? 😏

Άλεξ μπλεγμένος με ναρκωτικά μαφιες και όπλα... Λάτρευε το λαγουδάκι του (Άρια ) και ήταν χαρούμενος που θα γίνει μπαμπάς . Όμως η ζωή δεν τον αφήσει να ευχαριστηθεί την κόρη του .

Αυτά για να καταλάβετε λίγο τις ζωές τους ..

Pov Άρια

Η ακτίνες του ήλιου μπήκαν μέσα στα μάτια μου . Και με ανάγκασαν να ξυπνήσω .. ετριψα τα μάτια μου και είδα την ώρα 7 ..
Σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο και έκανα τα απαραίτητα . Μετά πήγα προς το δωμάτιο του αγγέλου μου .. της Αγάπης ( το όνομα της κόρης της Αγαπη )

Πλησίασα στο κρεβατάκι της και άρχισα να της χαϊδεύω τα μαλλιά .. αυτή είναι το στήριγμα μου και ο μόνος λόγος που θέλω να ξυπνήσω το πρωί ..

Άρια : αγαπηη ξύπνα μωρό μου ..
Γύρισε προς το μέρος μου και άνοιξε τα μάτια της
Αγάπη : καλημελα μανούλα
Άρια : σηκω μωρό μου να ντυθείς να παμε στην κυρία Ελένη .
Αγάπη : πάλι θα πάω εκεί ? Ζεν τσέλο .
Είπε και μπήκε κάτω από το πάπλωμα ..
Σήκωσα το πάπλωμα και άρχισα να την γαργαλαω και να την φιλάω σε όλα το πρόσωπο
Άρια: άντε μωρό μου η μανούλα πρέπει να πάει στην δουλειά .
Αγάπη : εντατσι

Σηκώθηκε και πήγε στο μπάνιο
Εγώ πήγα στην κουζίνα για να φτιάξω πρωινό.
Στην αρχή της εγκυμοσύνης μου ήταν πολύ δύσκολα ήμουν μόνη μου οι γονείς που δεν δέχτηκαν το παιδί μου επειδή ο πατέρας πέθανε . Και με έδιωξαν από το σπίτι . Οι γονείς του αλεξ πίστευαν ότι εγώ έφταιγα για αυτό που έπαθε το παιδί τους .
Όποτε έμεινα μόνη μου . Χωρίς κανέναν να με βοηθήσει .. αλλά είχα τημ κόρη μου που έπρεπε να παλέψω για εκείνη .. έτσι άρχισα να δουλεύω να σπουδάζω συνχρονος. Δουλεύω σε καφετέριες μέχρι να αρχίσει να μεγαλώνει η κοιλιά μου .. και άρχισα να σπουδάζω λογιστική . Με τα χίλια ζόρια κατάφερα και με ελάχιστα χρήματα νοίκιασα ένα σπιτάκι και άρχισα να διαβάζω . Τελείωσα την λογιστική και γέννησα και αυτό το υπέροχο πλάσμα .την αγάπη ..την έβγαλα έτσι επειδή ο Άλεξ πριν τον σκότωσουν έλεγε πως αυτό το παιδί δημιουργήθηκε από την αγάπη μας και ότι είναι καρπός του έρωτα μας .
Αχ ρε Άλεξ .. πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας ..

Σταμάτησα να σκέφτομαι και εφτιαξα πρωινό στην κόρη μου την είδα ντυμενη και έτοιμη να κατεβαίνει κάτω .. ειναι πολύ έξυπνη ακόμα και αν είναι τόσο μικρή .. ειχαμε πολλές δυσκολίες και έχει μάθει να πατάει στα πόδια της .είμαι πολύ περήφανη για αυτην

Άρια : μωρό μου κάτσε να φας εγώ πάω να ντυθώ και έρχομαι .
Της έδωσα ένα φιλί στο κεφάλι και έφυγα .

Έβαλα μια μαύρη φούστα μέχρι το γόνατο κολλητή και ένα άσπρο πουκάμισο φουρεσα και το παλτό μου έφταιξα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω .. στο γραφείο που δουλεύω περνώ αρκετά χρήματα .. και μας φτάνουν .... Είμαι η λογίστρια της εταιρίας αγαπάω πολύ την δουλειά μου με κάνει να ξεχνάω ..

Κατέβηκα κάτω και είδα την αγάπη να ξαπλώνει στον καναπέ. Καλά αυτό το παιδί ίδιο εγώ είναι .
Καλα πλάκα κάνω ίδια ο Άλεξ είναι .να δείτε τη δυνατό χέρι έχει . ..

Την πλησίασα και την σήκωσα στην αγκαλιά μου

Άρια : πάμε μωρό μου ..
Αγάπη : ντατσι

Σηκωθηκαμε της φόρεσα το μπουφάν της και πήρα και εγώ το παλτό μου και φύγαμε .. την πήγα απέναντι στην κυρία Ελένη η οποία δέχεται να την προσέχει τα πρωινά που δουλεύω ...και την ευχαριστώ τόσο πολύ ...

Κατευθείαν έφυγα για την δουλειά για να μην αργήσω. ..

Μπήκα στην εταιρία χαιρέτησα την Μάρθα και τον Τζον και πήγα στο γράφειο μου .. έχω πολύ δουλειά ....

ΓΕΙΑ ΣΑΣΣΣ ..
ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ 💗💗

Lonely Mother! Where stories live. Discover now