2. bölüm - Bu Adamda Neyin Nesi

41 4 2
                                    

 Rüzgarın Altın renginde saçlarını okşayışını ve sonunda nefes alabildiğini , ilk defa özgür olduğunu ruhunda hissetmişti  . 

Sarayda babasının bu kadar üstüne gitmesinden , yalnız oluşundan , Özgürlüğünün kısıtlanışını derin derin düşünürken , bir yandan da atıyla hızla gidiyordu . 

At bir anda domuzları yakalamak  için kurulan tuzaklara basıca , Prensesi üstünden bir anda atı verdi . Mislina kafasını çınar ağacına vurarak , çalılıkların arasına yuvarlandı .Kafasını hızla vuran mislina  Bayılı vermişti .

Gözlerini açtığında sarayında olmadığını fark etti .

Bulunduğu yer neresiyse sıcacıktı Soba yanıyordu  , sobanın üstünden gelen mis gibi yemek  kokuları burnuna geliyordu   … Kafasında ise bir bez  vardı .

Aklında ben nerdeyim …, nasıl buraya geldim … Beni buraya kim getirdi diye düşünürken İçeri bir anda Boylu   poslu , masmavi gözleriyle yakışıklı bir adam girivermişti …  O hiçbir soru sormadan Yakışıklı adam bir anda ;  

 

Merhaba madam Ormanda sizi adamlarım bulmuşlar . Baygın ve başınızdan yaralıymışsınız sizi alp çiftliğime getirdiler . Üstünüzde ki elbiselerden anlaşılacağı üzere hatırı sayılır bir tüccarın kızı olsa gereksiniz . Sizi çiftliğimde ağırlamaktan büyük şeref duyarım diyerek başını hafifçe eydi .

  

 Mislina erkek gibi yetiştirilmiş olduğunu bir kez daha sergiledi

-Siz kim oluyorsunuz da beni buraya getiriyorsunuz ! üstelik  , size bu hakkı kim tanıdı . Diyerek  yüzünde ki kızgınlık belirtisi giderek artıyordu .

    Yakışıklı adam masmavi gözlerini  mislinaya dikmiş ufak bir tebessümle güldü . Sakin olun  madam , sakin olun dedi değişik bir lisanla .

 Sakin falan olamam , sakin falan olamam !! diyerek  yataktan hızla fırladı  . Başını hızla vurmuş olmasından kaynaklansa gerek yataktan kalkar kalkmaz başı döndü ve  bir anda yakışıklı adamın üstüne doğru düşü verdi . Yakışıklı adam masmavi gözlerini , Mislinanın yemyeşil gözlerine doğru dikti … kısa  bir süre bakıştıktan sonra mislina bu romantik havayı ‘’Ne bakıyorsunuz küstah küstah ‘’ demesiyle bozmuştu .

  Yakışıklı adamın etkileyici bakışlarına ilk defa bir kız küstah demişti .  Yüzünde ufak bir gülümseme ile  pekala sizi evinize kadar adamlarım bıraksın atınız bihayli zarar görmüşe benziyor .  Çiftliğimde ki faytonlardan biriyle evinize kadar eşlik etsinler dedi .   Mislina bir an Kırım hanedanına mensup olduğunu  hatırlayıp ;  eğer bunu ona söylerse zarar verebileceğinden , ölüm tehtidi almaktan korkmuş olsa gerek  , Ziyanı yok ben evimin yolunu biliyorum diyerek . Genç adama teşekkür bile etmeden kapıyı usulca kapattı . Orman yolunda yavaş yavaş ilerlerken arkadan bir ses duyuldu ;

     ‘’ sen bana biraz önce küstah dedin , ben miyim küstah olan ? bir teşekkür bile etmedin ‘’ diye bağırdı  mavi gözlü adam . Mislina arkasına bile dönmeden yoluna devam etti ama yüzünde tanımını yapamadığı bir tebessüm vardı . İlk defa bir erkekle bu kadar yakınlaşmıştı  ,.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin