Again fuck 🔞

1.6K 100 57
                                    

*Flashback*
ბიჭს სიცივე აღვიძებს. გაღვიძებისას გრძნობს,როგორ ეწვის ზურგს უკან დაკავებული მაჯები.
ოდნავ თავს წევს და მაშინვე ხვდება რომ მთელი ამ დროის განმავობაში იატაკზე ეგდო.
ლოყა მთლიანად გაყინული აქვს.
-ოჰჰ...როგორც იქნა ჩვენმა პატარა თეჰიონმა გაიღიძა..თუ გირჩევნია "მარწყვი" დაგიძახო?
ცინიკური ხმა ესმის და მაშინვე კანკალი უვარდება როდესაც აცნობიერებს ვინ ესაუბრება მას. ჯანქუქი...მისი პირადი სატანა რომელიც მოსვენების და ბედნიერების საშუალებას არ აძლევს. რა მოხდებოდა ეს მანიაკი მამამისთან რომ არ მუშაობდეს,რა მოხდებოდა საერთოდ რომ არ იცოდეს მისი არსებობა?
მაშინ ხომ ბედნიერი იქნებოდა...
შეძლებდა მის სიყვარულთან ფიფქთან ერთად ბედნიერად ყოფნას.
როგორ ეზიზღება მას ქუქი.
-არ გაბედო ჩემთვის ამის დაძახება!-

თეჰიონმა რაც ძალი და ღონე ჰქონდა უღრიალა,თუმცა მალევე დაიწყეს ცრემლებმა სრიალი მის თეთრ,ნაზ კანზე. ეზიზღებოდა ტაეს რომ ქუქი მის ძველ ცხოვრებას ახსენებდა სძულდა ეს აღარ უნდოდა ფიფქი და ის ძველი საზარელი ტრამვა რომელიც მან გადაიტანა ნეტავი ჯიმინი მოვიდეს და გადაარჩინოს მაგრამ რას შვება ახლა ის ალბათ უკვე ახალი ცხოვრების დაწყებაზე ფიქრობს და მას არც ეძებს ამის გააზრებისას ტეჰიონი ბოლოხმაზე ღრიალებს
-ნამდვილი ნაბიჭვარი ხარ!-ღრიალებს თეჰიონი.

თუმცა ჯანქუქი ვეღარ ითმენს და მის სახეულს უხეშად აყენებს და იქვე მდგარ რკინის სკამზე ახეთქებს.

-მისმინე აქ პატარა ძუკნა! მგონი შენთვის ამდენი ლაპარაკის უფლება არ მომიცია ხომ?! -

თეჰიონის სახე ცალხელში უჭირავს და თითებს კანზე იმდენად აჭერს რომ თეჰიონის კანი კიდევ უფრო თეთრდება...
ბიჭი აცრემლიანებული სახით უყურებს ქუქს და მის თვალებში ზიზღისა და სიძულვილის უსაზღვრო რაოდენობა იკითხება.
თეჰიონმა სახეში შეაფურთხა.
ეს ჯანქუქისთვის ბოლო წვეთი იყო. მუშტი პირდაპირ სახეში დაარტყა და ბიჭი ინერციით სკამიდან გადავარდა. უკან დაბმული ხელების გამო დაცემის მომენტში თავი ვერ დაიცვა და ცივ ბეტონზე თავი დაარტყა. მაშინვე ჩამოცურდნენ სისხლის წვეთები სახის ნაკვთებზე. მისი ტუჩის კუთხეც გახეთქილიყო. ისედაც წითელი ტუჩები სისხლით შეღებილიყო.
-ამხელა ამბიციები საიდან თეჰიონ?! იმ ნაბიჭვარისგან ისწავლე არა?!
-ასე ნუ მოიხსენიებ მას..-რაც ძალა ჰქონდა დარჩენილი ამოილაპარაკა.-შენ მის თმის ღერადაც არ ღირხარ ჯეონ ჯანქუქ...
-ასე არა?!-ცინიკურად ჩაილაპარკა ქუქმა.
-ვნახოთ რამდენის ლაპარაკს შეძლებ როდესაც ჩემი უზარმაზარი პენისით უკნიდან გიხმარ და ჩემს სახელს უკანასკნელი ბოზივით იკვნესებ.-თვალებდახუჭულმა ქუქიმ დაილაპარაკა,თითქოს ეს ყველაფერი უკვე წარმოიდგინა და შედეგი მის საცვალში გაღვიძებულ პენისზე აისახა.
-თუმცა ხომ არ სჯობს მანამდე შენს საყვარელ ფიფქს დავურეკოთ?
-რა? -თვალებგაფართოებულმა თეჰიონმა წამოიყვირა.
-ჰო.. არ გაინტერესებს რას იტყვის როდესაც გაიგებს მამამისის მკვლელი ვინ არის?-და ტელეფონი ხელში აათამაშა.
-მე არ მომიკლავს ის!!! ეს არ გააკეთო!! გთხოვ!!! ეს შენ მოკალი შენ ხარ მკველი მე რატომ მაბრალებ ...-ბოლო სიტყვები ჩუმად ჩაილაპარაკა და სახეზე ჩამომავალ სისხლს მარილიანი სითხე შეერია.

🔞 BLOODY PRINCE 🏳️‍🌈 👑( სრულად)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora