Alfa és Omega

122 7 10
                                    

Byun Baekhyun vagyok az EXO énekese és omega. De ezt titokban kell tartanom a bandatagok között és a kiadó előtt is. Omegaként nem lehetnék a tagja az EXO-nak, sőt valószínű mégcsak elismert énekes sem lehetnék így. A kiadók elutasítanak minden omega férfit, mert nehezen válallják fel értük a felelősséget. Pontosan ezért hamisítottam meg a papíromat és hazudtam azt, hogy béta vagyok. Azonban az életem nem pont egyszerű főleg, hogy a bandában 3 alfa is tartózkodik, akik nem mások mint, Sehun, Kai és Chanyeol. Röviden vázolom ez miért nem jó. Az alfáknak van egy alapferomonjuk, ami úgy hat az omegákra, mint egy jó parfüm egy férfin, ellenálhatatlanul.  Álltalában ez nem nagy ügy egy omegának, de női periódushoz hasonlóan a férfi omegáknak is van havonta öt napjuk, mikor ez az illat az őrületbe kergeti őket. Ez még durvább ha az alfa meg is növeli vagy alapból erős feromonja van. Speciális gyógyszer segítségével viszont ennek az őrületnek a tüneteit, mint a túlzott szexuális vágyat és adrenalin növelését a testben, vissza lehet fogni. Nos énis ezt az opciót választom lebukásom megelőzésére. Szerencsémre mindig óvatos vagyok és gyanú keltés nélkül sikerül átvészelnem a periódusaimat is. Kicsi termetem és lányos arcom sok utálómnak adott már okot arra, hogy pletykákat indítsanak ellenem, de a papírok nyílvánossagára hozásával ezeket le lehetett csitítani. Itt nyílván a hamis papírjaimra gondolok. Nem vagyok túlságosan büszke erre, de mindent képes vagyok bevállalni az álmaim elérése érdekében.

Mai nap elég hosszú volt, de sikeresen befejeztük az új klippünk forgatását. Jongin kitalálta, hogy menjünk el enni és iszogatni egyet ennek örömére. Természetesen mindenki benne volt elsőre, egyedül Kyungsoo-t kellett kicsit győzködni. 
-Baek indulunk!- kiáltott nekem Chen a próbaterembe berontva.
-Persze megyek azonnal!- mosolyogtam rá és kabátomat felkapva követtem őt ki a teremből végig az épületen.
-Különben mit csináltál még a próbateremben?- kérdezte Chen hirtelen, aminek nem értettem mivoltját.
-Semmi különös csak ott hagytam ezt a pulcsit ezért átvettem- néztem rá komolyan. Bólintott egyet mosolyogva. Ezután már ki is értünk az épületből.

-Ma én ülök Hyung mellett!- kiáltott izgatottan Chanyeol.
-De Jongin mellett szoktál ülni, nem?- néztem rá kérdőn. Megforgattam szemeim majd az említett emberre néztem.
-Nemgond ha mellé ülök?- pislogtam kedvesen Jonginra, aki mosolyogva megrázta a fejét és autómatikusan beült Sehun mellé. Utána bemásztam a furgonba én is és lehuppantam Yeol mellé.

-Olyan rég ültem melletted!- ölelt meg a hatalmasra nőtt gyerek vigyorogva. Amint szorításában levegőt vettem, megéreztem feromonját. Az ővé a legerősebb mindenki közül, szóval nem lepődtem meg, hogy kissé hatással lett rám. Elpirultam és eltoltam a fiút magamtól.
-Mi a baj Hyung?- pislogott rám meglepődötten és aggodalommal.
-Piros az ar...
-Tudod Yeol, hogy nem szeretem ha ilyen erősen ölelgetsz, meg amúgy is meleg van itt...-vágtam szavába és fordultam az ablak felé. Yeol ezután Sehunnal ökörködött hátrafele.

-Mit hallgatunk?- kérdezte az anyósülésen ülő Xiumin.
-Red Velvet!- kiáltott előre a kinemtaláljatok ki, igen a Red Velvet elsőszámú fanboy-a, Suho. Igazából senkinek sem volt más ötlete, úgyhogy most az egyszer engedtünk a Leader akaratának.

Kisvártatva megérkeztünk a kedvenc helyünkre és megrohamoztuk azt. Felvettem a hatalmas mosolyom és leültem Sehun mellé. Arra viszont nem számítottam, hogy hozzámcsapódik Yeol is a másik oldalról. Előttem pedig Jongin foglalt helyet. Fantasztikus módon vettek kőrül az alfák. Kicsit kényelmetlenül is éreztem magam, de szerencsére nincs periódusom.

Mindenki nyüzsögve és boldogan falatozott. Persze a leghangosabbak én és Chen voltunk, ahogy sosem létezett szerelmi életünket próbáltuk megvitatni már a sokadik pohár alkohol után. Mikor az eszmecsere közepén észrevettem, hogy Sehun is éppen alkoholt önt magának, azonnal elvettem tőle.
-Na gyerekeknek ezt nem szabad!- néztem rá szúrós szemekkel.
-De.. Hyung már elmúltam ...
-Shhh ... amúgy sem bírod! Anyukád szerintem szomorú lenne!- néztem rá komoly fejjel és kész voltam már tárcsázni is az anyukáját.
-Jooo jo jooo... csak anyukámnak ne szólj! Nem iszok alkoholt- durcázott be Sehun.
-De Hyung neked sem kéne többet innod!- mondta nekem miközben lehúztam Sehunie poharának tartalmát. Látvanyosan lecsaptam a poharat és megtöröltem a szám.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

6104 Where stories live. Discover now