Ma iertare ca nu am postat (Adica grijă CEI citest) ....... si fara sa mai lungesc, mie mi-UNA o Fost Prea lene, si n-am avut chef, ca sa bag Nu scuze d-alea penibile . in fine ....
Ma ce dracu, Ori n-am mai trecut eu pe acasa, Ori sunt fantome Mananca grijă. Practic, Nu mai am nimic în frigider.
- Acuma du-te , tu , la magazin si cumapara juma' din el , ca te cam doare in cur daca ai mancare sau nu in casa .
Cre' ca am inebunit , acum vorbesc singura , ce mai urmeaza ar fi sa ma iau la palme . Spun eu in timp ce inchideam usa de la apartament. Am coborat scarile alene si am intrat in parcare . Am deschis usa de la masina si mi-am facut drum spre cel mai apropiat market .
..............................................................................
Doamne, ce greu e sa stai sa cauti fiecare lucru de care ai nevoie intr-un ditamai supermarketu' , bine ca am ajuns la casa de marcat , pentru ca daca mai stateam 5 minute pe acolo , lesinam.
Trr. Ma da cine ma cauta ? Cand deschis imbox-ul , vad un mesaj : ' Uita-te in spate ! - Hxx ".
- Ce dra...
-Buna , iubire !
Eram complet orbita de niste ochi verzi si un zambet stralucitor. Cretul din seara aceea de la club , era chiar in spatele meu .
- Servus, zic eu .
- Ce zici , bag un suc in tine? Spune carliontatul de langa mine .
- Uite d-aia nu ne viziteaza pe noi extraterestrii, zic si arat spre el .
- Posibil .
-I-a carelu' ca eu am de hranit copii acasa , si sucu' poate sa mai astepte .
-WTF , copii?
- Duhh!!!.. spun si arat spre burta mea . In mintea mea cred ca vomitam de ras .
-C-C-Cred ca p-plec . Spune el , balbaindu-se putin .
...................................................................
Insfarsit acasa . Nu imi venea sa cred ce fata ave cretul atunci cand am presupus ca sunt gravida. Nici mie nu mi-a venit sa cred , dar era chiar enervant .
In fine , ma duc in dormitor si imi dau , toalele jos , si imi pun pantalonii mei largi cu emblema "Bulls" (o echipa de basket din S.U.A) si un tricou larg negru si sosetele mele multicolore.
Am dat sa ies din camera, dar usa m-a oprit . Doua bubuituri mai trebuia sa dea ala care bate , si imi spargea usa. Deschid , si incremenesc.
-Ce dracului cauti aici ?
- Pe tine , iubito!
-Zau
-Mdaa , mersi de primire . Ma impinge si intra la mine in apartament . Ce bou !
-So of a bitch, zic eu mai pentru mine .
- Ce ai zis ? Tu ai facut-o pe mama grasa ? , spune el foarte amuzat.
-Harry , ce cauti la mine ?
-Pe tine.Apropo imi plac sosetele , si eu am .
- Fetito ! Spun si scot limba la el ,
- Sa vedem cine mai e fetita acum . Spune si sare pe mine . \
Incepe sa ma sarute , dar eu nu ma impotrivesc, chiar imi placea. M-a mai sarutat el pe gat pe sani , alea alea , si s-a ridicat . M-am ridicat si eu fara sa spun nimic , si m-am dus la bucaarie , unde mi-am aprins o tigare.
Pe us intra Harry , si cand ma vede face ochii mari si imi ia tigarea din mana .
-Tu esti nebuna ? Faci rau copilului .
Eu incep si rd in hohote . El chiar a crezut.
-Nu-s insarcinata idiotule. Spun si rad si mai tare , el facand o fata confuza.
-Pai la magazin ai spus altceva .
-Pe dracu , ...
Next alta data