Islak Danteller /larry

2.7K 162 78
                                    

Buraya cookie'nin ustalığı gibi şu kadar şundan şu kadar bundan biraz şu biraz bu tarzı fici özetleyen çeşitler yazabilirdim ama bilmiyorum o yüzden sadece şunu söyleyeceğim;

Soğuk ve umursamaz bir Louis. Utangaç, platonik ama seksi bir Harry. Louis Harry'nin ağabeyinin en yakın arkadaşı. Eh Harry'de Louis'nin en yakın arkadaşının küçük kardeşi. Smut. Havuz. Ve danteller. Yorum ve görüş isteriiim! Yıldıza basmayı unutmayınız :> ve bu hikaye tabii ki @larrys_cookie ye gidiyor. Ona ithafen. Çünkü o en iyi larry yazarı. Burada üzerine tanımam. En iyisi. Ve çok sevilesi. Melek. Çok seviyorum ^.^ -yazım hataları olabilir kontrol edemedim. veeee ilk smut deneyimim :>

~

Sakin bir akşamın ardından sakin bir gece geçiriyordu. En azından arkasındaki evden gelen müzik seslerini kendi iç sesiyle bastırmaya çalışıyor ve evin içindeki parti manyağı insanları kendi yalnızlığıyla dışlıyordu.

Zaten birkaç saat durmak için söz vermişti Louis. O saatleri de evin bahçesindeki havuzun önünde oturarak geçirirse, bir sorun kalmayacaktı.

Arkadaşı Jackson da o parti manyaklarından biriydi. Daha doğrusu, parti manyaklarının başını çekiyordu. İşte bu yüzden buradaydı. Eğer burada olmasaydı Jackson'ın tüm o asosyallikle ilgili zımbırtılarla dolu nutuklarını dinlemek zorunda kalacaktı. Bunu çekemezdi.

Oturduğu şezlongta ayaklarını uzatmış, üzerindeki kot kapri ve açık mavi tişörtüyle yayılmıştı. Karşısındaki havuzu izliyordu. Gece olması nedeniyle havuzun içindeki ışıklar açıktı ve bu suyu daha canlı bir mavi tonuna ulaştırıyordu. Belki yüzmeliydi.

Öylece oturmuş havuza bakarken arkasında bir çıtırtı duydu Louis. Ve hızla arkasına dönüp baktığında onun sessizlik keyfini bozanın Jackson'ın küçük kardeşi Harry olduğunu gördü. Harry sessizce yanına ulaşmayı istemişti ama o kadar heyecanlıydımki bir dal parçasına basmış ve onu kırarak ses çıkarmıştı.

Louis onu farkettiğinde olduğu yerde durdu ve başını önüne eğdi. "Özür dilerim..." diye mırıldandı hafif bir bebek aksanıyla.

Louis, Harry'nin onunla konuşurken neden bu kadar narinleşip bebek sesini takındığını merak ederdi. Bunu saçma bulurdu ve cevabını öğrenememişti. Çünkü Harry'nin uzun zamandır kendisinden deli gibi hoşlandığını bilmiyordu.

Evet, Harry abisinin en yakın arkadaşını düşünerek mastürbasyon yapan ve onu her gördüğünde eli ayağı birbirine karışan zavallı bir eşcinsel aşıktı. Bunu ona söyleyemiyordu.

"Özür dilemene gerek yok Harry." dedi Louis. Tabi biraz keyfi kaçmıştı, sessizliği ve yalnızlığı severdi.

Harry Louis'den uzun bir boya sahipti. Gerçekten uzun ve inceydi. Louis'nin aksine kıvrımlı bir kalçaya sahip değildi. Ah, o kalçaya dokunmak için neler vermezdi. Ama onu sadece gizlice izlemekle yetinebiliyordu.

Adımlarına devam etti ve Louis'nin yanına gelip onun oturduğu şezlongun yanındaki şezlongun ucuna oturdu. Onun yanında geriliyor ve kasılıyordu. Bı yüzden bacaklarını birbirine bitiştirdi ve ellerini dizlerinin üzerine koydu. Şezlongun ucunda oturduğu için uzun sıska bacakları komik görünüyordu. Küçük bir kutuya sığmaya çalışan bir zürafa düşünün. Louis tam aksiydi. Şezlong ona büyüktü.

Louis Harry'e baktı. Uzun ve sıcak bir kahverengi tonunda olan bukleleri alnına düşmüştü. Bu buklelerin arasından görünen yeşil gözleri parıltılı ama çekingendi. Onu bir keresinde arkadaş ortamında görmüştü. Gayet rahat bir tip olduğunu düşünmüştü. Öyleyse onun yanında neden süt dökmüş kedi yavrusu gibi davranıyordu? Sonuçta, o onun ağabeyinin arkadaşıydı, utanmasına gerek mi vardı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Islak Danteller /larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin