2. fejezet. Ismerkedés az állatokkal

13 1 0
                                    

Mikor Austin-al be ment Sarah az istalloba el csodálkoztt hogy eddig miert nem volt lovak közelében.
-Na mit szólsz? Vigyorgot a srác
De Sarah nem figyelt Austinra el ragadtaták a szebbnél-szebb lovak volt kicsi, nagy, meleg vérű, hideg vérű, pufi, vékony, kecses, kajla, minden amit el tudtal kébzelni.
Sarah nem szeretet lovagolni most viszont pedig kénysztetést érzet hogy rá üljön valameikre.
-Austin itt lehet lovagolni? Kérdezi lelkesedetten.
-Hát nem én döntöm el hanem a szüleid!
-A szüleim?? Ámult el kerek szemekkel Sarah, majd be rohant a házba.
-Anya, apa! Kiabált hangosan
-Igen kincsem? Válaszolt az édesanya.
-Ez a mi tanyank? Mosolygot anyukájára.
-Igen! Sajnalom hogy nem mondtam hogy lesznek lovaink de te akkor biztos nem jöttél volna! Válaszolta az anyja kicsit zavartan
-Engem nem zavar! Ölelte meg az anyát majd ki szaladt az ajtón. Mrs. Smith csak ugy nézet a lányára hogy vajon mi üthetet bele.
Sarah el ment egy közeli vasárba persejével a kezében és lovas cuccokat kereset. Vett kobakot, nadrágot, mellényt, polót, kesztyűt, és egy gyönyörűszép lovagló csizmát. Utána el kezdet a szobályába díszeket venni porcelánt, és posztereket természetesen azok is lovasak voltak.
Mikor haza ért Austin várta a kapuba:
-Szia! Merre voltál? Kérdezte kiváncsian.
De Sarah nem is figyelt rá be viharzott a szobába hogy kirakja a szobájába amiket vett és fel próbálja az új lovagló ruháit.
Folytatjuk...
Vajon Sarah meg tanul lovagolni?
Austin lesz a lovas tanára vagy a saját anyukája?
Vajon mien lovat választ magának Sarah?
Köszi hogy elolvastad a második fejezetett is! :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A lovak nélkül nincs életWhere stories live. Discover now