Zawgyi
At lunch break,
Yg:Jk...ငါသြားမစားေတာ့ဘူး....ငါအရမ္းအိပ္ခ်င္ေနလို႔....အခုကတည္းက အားျဖည့္ထားရမယ္ေလ.....အာ့မွညေန အိပ္မငိုက္မွာ....
Jk:ok hy...က်ေနာ္သြားပီေနာ္....
.........
Tae:Min Min ေရ Tae ဗိုက္ဆာေနပီ.....JM:.........
Tae: Min Min လို႔ဟာ....ခုထိစိတ္ေကာက္ေနတုန္းလား.....
JM:ငါမလိုက္ဘူး Tae.....ကိုယ့္ဘာသာသြားဝယ္စား.....
Tae: ဟာ..MinMin...Tae Tae ငိုမွာေနာ္...ေနာက္တခါ Tae ကို Peachလို႔ေခၚလည္းစိတ္ဆိုးဘူးေလေနာ္...ေနာ္လို႔....
JM:တကယ္ My peachေလး...ဟီးဟီး
Tae:omm တကယ္....
JM:လာသြားမယ္......
Jk:Tae Tae hy......
JM:aww jkပါလား ဘာေျပာမို႔လဲ......
Tae:Jkဘာေျပာမို႔လဲ.....
Jk:ဟို...ဟိုေလ...ညေန hyကိုေျပာစရာ႐ွိလို႔...hy နဲ႔တူတူျပန္ခ်င္တယ္....
Tae:Min Min....Tae Tae ဘာလုပ္ရမလဲ...
JM:ကိုယ့္ Peachေလး သေဘာ.....
Tae: ငါလိုက္ခဲ့မယ္......
Jk pov:သူ႔ဟာကိုေျပာတဲ့အသံနဲ႔ ငါ့ကိုေျပာတဲ့အသံက တျခားစီ.....
Tae:ေဟ်ာင့္ၾကားလား....ငါ့ကိုမင္းလာေခၚ....
Jk:Nae hy....အာ့ဆို...bb..
Tae:MinMin..မင္းညေနတေယာက္ထဲ.....
JM:ငါ့ဘယ္သူမွ မဆြဲဘူး.... မင္းကိုသာစိတ္မခ်ရတာလာ...သြားစားမယ္..ဗိုက္ေတာ္"ဆာေနပီ.....
Tae: omm pr....
ညက်ဆက္upေပးမယ္ေနာ္......
Funny နဲ႔ romanceပါ😁😁😁😁Unicode
At lunch break,
Yg:Jk...ငါသြားမစားတော့ဘူး....ငါအရမ်းအိပ်ချင်နေလို့....အခုကတည်းက အားဖြည့်ထားရမယ်လေ.....အာ့မွညနေ အိပ်မငိုက်မွာ....
Jk:ok hy...က်နော်သြားပီနော်....
.........
Tae:Min Min ရေ Tae ဗိုက်ဆာနေပီ.....JM:.........
Tae: Min Min လို့ဟာ....ခုထိစိတ်ကောက်နေတုန်းလား.....
JM:ငါမလိုက်ဘူး Tae.....ကိုယ့်ဘာသာသွားဝယ်စား.....
Tae: ဟာ..MinMin...Tae Tae ငိုမွာနော်...နောက်တခါ Tae ကို Peachလို့ခေါ်လည်းစိတ်ဆိုးဘူးလေနော်...နော်လို့....
JM:တကယ် My peachလေး...ဟီးဟီး
Tae:omm တကယ်....
JM:လာသွားမယ်......
Jk:Tae Tae hy......
JM:aww jkပါလား ဘာပြောမို့လဲ......
Tae:Jkဘာပြောမို့လဲ.....
Jk:ဟို...ဟိုလေ...ညနေ hyကိုပြောစရာရှိလို့...hy နဲ့တူတူပြန်ချင်တယ်....
Tae:Min Min....Tae Tae ဘာလုပ်ရမလဲ...
JM:ကိုယ့် Peachလေး သဘော.....
Tae: ငါလိုက်ခဲ့မယ်......
Jk pov:သူ့ဟာကိုပြောတဲ့အသံနဲ့ ငါ့ကိုပြောတဲ့အသံက တျခားစီ.....
Tae:ဟျောင့်ကြားလား....ငါ့ကိုမင်းလာခေါ်....
Jk:Nae hy....အာ့ဆို...bb..
Tae:MinMin..မင်းညနေတယောက်ထဲ.....
JM:ငါ့ဘယ်သူမွ မဆြဲဘူး.... မင်းကိုသာစိတ်မခ်ရတာလာ...သွားစားမယ်..ဗိုက်တော်"ဆာနေပီ.....
Tae: omm pr....
ညကျဆက်upပေးမယ်နော်......
Funny နဲ့ romanceပါ😁😁😁😁
YOU ARE READING
Are we Neighbourhood?......No,I'm your Husband
Romantik႐ုပ္ကိုက Coconut ႐ုပ္နဲ႔ ပြႀကီး...ၾကည့္လို႔ကို မရဘူး ဟြန္႔ လူသာ ငယ္တာ....က်န္တာငါ့ထက္အကုန္ႀကီးေနတယ္ ေစာင္coconut စာပဲ နည္းနည္းေလာက္မလုပ္ရင္ေသမ်ာၾကေနတာပဲ...ေတာ္"လည္း စာပဲစာႏိုင္တယ္ စြျမင္ကိုကတ္တယ္................... ...