Sevgilim

153 19 51
                                    

Sadie:Nasıl yani bi dk!?

(Sabah oldu)

Finn içses:İris üst katta ve bunu görürse napıcak bilmiyorum Millie'yi uyandırmam lazım.

Finn:Millie uyandın mı?

Millie:Hiç uyumadım ki.

Finn:Neden?

Millie:Çok değişik uyuyorum sabah uyanırsın Ayağım senin ağzında olur utanırım.( aaa biz dşwpzşwğ)

Finn:Bende hiç uyumadım aynı nedenden(Piç gülüşü)

"Sadie-Noah-Caleb-Gaten"

Sadie:Uyandı mı güzel çift

Gaten:İçerden sesler geliyor

Noah:Ne sesi

Sadie: Öhömmm öhömm. Ne olabilir konuşma sesi

Millie:Günaydın

Sadie:Millie hemen buraya gell

Millie:Noldu?

Sadie:Dün gece noldu açıldın mı reddedildi mi?

Millie: Sanırım Finn'de beni seviyor.

Finn:Günaydın herkese

"Millie utanır" (bi zahmet dşepsşwğw)

Noah:Ee İris'le uyumak nasıldı aaa pardon Millie

Finn içses:Çok zsvkliydi desem nolur ki azma finn olum sakin ol.

Sadie:Yanlız İris birazdan uyanır bence beraber yattığınızı öğrenmemeli.

Finn:Millie ben İris'den ayrılamam.

Millie:Sen ne dedin farkında mısın?Peki ya dün gece?

Finn:Biliyorum ama babam

Millie:Benimle gönül mü eğlendiriyorsun?Gerçekten inanmıyorum Sadie lütfen gidelim.

Sadie:Millie iyisin değil mi?

•evden çıkar ve bahçeye çıkarlar•

Millie içses:Şuanda boğazım düğümlendi yıllardır sevdiğim kişinin beni sevmediğini düşünüp üzüldüğüm anda onunda bana beni sevdiğini itiraf edip ben sevgilimden ayrılamam demesi insanı parçalıyor.Onu unutmam lazım.

Sadie:Piç Finn aq veledine bak sen ya o kimki seni üzer. Millie lütfen ağlama sen ağlayınca olmuyor.

Millie içses:Sadie'ye sarıldım çünkü kırılan parçalarımı onunla birlikte tamamlıyorum iyiki var.

•Finnlerin konuşması•

Noah:Finn sen ciddi misin? Daha dün kızla birşeyler yaşadın.

Finn:Ama babam duyarsa kalp hastalığından dolayı rahatsızlanma bilir ve ceza alırım sizinle buluşamam.

Noah: Bu yönden haklısın ama Millie seni yıllardır seviyor ve sen kıza İris'den ayrılamam dedin sen Millie'yi sevsen ve Millie sana bunu dese ne hissedersin?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fillie/promiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin