Ztráta a přínos

27 2 0
                                    

Jak jsem sem posledně psal, tak později jsem si myslel, že ta holka mi neodpustila, co jsem jí udělal tehdy v září, další dny jsme se i trochu hádali, poté jsem si to nejvíc posral, protože jsem si vymyslel, že mám rakovinu, jen aby si myslela, že bude mít ode mě pokoj, chtěl jsem navíc vědět, zda jí na mě aspoň trochu záleží, jenže za den se mi to vymstilo a zjistila, že to byla lež, tak mi to zavařila a vlastně jsem jí i ublížil, opět se to řešilo s třídní. Když jsem jí to vysvětlil, tak mi řekla, že se ze mne snad picne, že se jí půjdeme omluvit, až ji potkáme, ve škole ale byla až druhý den, napsala mi, že mě nenávidí, a že mě nahlásí na policii.. vše jsme si potom vysvětlili a ještě mi řekla, že mi dávno odpustila, jen chtěla vědět, jak to bude probíhat, a co budu dělat... udělal jsem chybu. Ona mi pak ještě napsala, ať ji nechám být, že mi nikdy neodpustí, že už to nikdy nebude, jako dřív, na policii, že mě nenahlásí, tak jsme se rozloučili a to byl konec... krutý konec, nadával jsem si pak do všeho možného, brečel jsem celou hodinu a vyřkl jsem: ,,Copak tohle byla láska?! Ublížil jsem jí, to si nikdy neodpustím, já jsem takový pitomec... zachoval jsem se jako hovado! Proč jsem lhal? Bylo to k nečemu dobrý? Čeho jsem tím chtěl dosáhnout? Leda toho, že jsem přišel o osobu, kterou miluji, a v jejíž blízkosti jsem byl šťastný!" Ale za to mi to přineslo jiného člověka, to je ale jiná storka.

Takhle to skončilo, láska do teď neopadla a omlouvám se, že jsem dlouho nepsal na Wattpad, neměl jsem v mobilu místo a neměl jsem čas, ani náladu, z toho co se stalo na psaní. Navíc ještě jedno info, jsem trans a nazývám se Viktor. Tak jo, mějte se lidi, mám vás rád a přeji narozdíl ode mě hezký den, a ať vám výjdou vztahy, ať vydrží, ať vám výjde přání s crushama/crushkama. Tak cya!

True Life Story Kde žijí příběhy. Začni objevovat