Bölüm - 4

301 24 27
                                    


     Pencereden giren güneş ışıklarının yüzüne vurmasıyla Brian gözlerini araladı. Bir süre olduğu yerde yatıp karşısında huzur içinde uyuyan meleği seyrettikten sonra uzun parmaklarını sarışının yüzüne düşen bir tutam saçı uzaklaştırmak için kullandı. Çok geçmeden Roger'da gözlerini açmaya başladı.

     "Günaydın."

     "Günaydın."

     Uyandığında Brian'ı görmek Roger'ı biraz rahatlatmıştı. Aniden gelen ağrıyla Roger indeli.

     "Uhhh başım ağrıyor."

     Brian kendine hakim olamayıp gülerek,

     "Gecenin bir yarısı eve kör kütük sarhoş gelirsen olacağı bu işte."

     Diye çıkıştı ve kafasının altındaki yastığı alıp Roger'a fırlattı. İkili farkına bile varmadan yastık savaşı başlamıştı. 

    "Hey! Yüzüm olmaz."

    "Yüzüne gelmesini istemiyorsan yastığa kafa atma!"

    İkisi de yorgun düşünce kendilerini yatağa geri bıraktılar. Kıkırtılar kahkahaların, sessizlik kıkırtıların yerini aldığında Roger kendini daha fazla tutamayıp konuştu.

    "Olanlar için çok özür dilerim. Haklısın sana sormadan Freddie'ye anlatmam yanlıştı."
    Brian yattığı yerden doğrulup yanıtladı.

    "Hayır özür dilemesi gereken benim. Sana asla bağırmamalıydım. Sonuçta arkadaşız değil mi?"

    "Evet, arkadaşız"

    Bunu söylerken Roger'ın ses tonundaki üzüntü Brian'ı biraz üzmüştü ama görmezden geldi. Onlar arkadaştı. Daha fazlası olamazdı ve olmamalıydı.

     İkisi de düşüncelerin içinde kaybolup giderken Deaky birden elinde bir bardak sütle odaya daldı.

     "Brian! Roger'dan hâlâ haber yok ya başına bir şey geldiyse?"

    Hüzünlü bir şekilde elindeki sütten bir yudum alırken Roger'da yattığı yerden doğruldu.

    "PFFFFFFFT."

    Deaky ağzındaki sütü bütün üstüne püskürünce Roger Brian'a bir bakış attı, kendilerine engel olamayıp gülmeye başladılar. Onları aşağıdan sesi duyup gelen Freddie takip etti. 

    "Neler oluyor burada? Ve neden Deaky'nin üstü süt içinde?"

     Brian ve Roger'ı aynı yatakta gören Freddie yanıtladı.

     "Oh, anlıyorum."

     Birkaç saniyelik sessizlikten sonra Freddie devam etti.

     "Deaky hayatım hadi seni aşağıya götürelim."

     Deaky'e merdivenlere kadar eşlik ettikten sonra Freddie, hızlıca geri dönüp hâlâ kapıya dik dik bakan ikiliye göz kırptı ve Deaky'yle aşağı indi.

     Dörtlü, kahvaltı ederken masada bir sessizlik hakimdi ki Roger'ın kolay bozulan sinirlerini, Freddi'nin triplerini ve John'un tuhaf bakışlarını göz önünde bulundurunca bu Queen için hiçte normal bir durum değildi. John kahvesinden gürültülü bir yudum alırken Freddie sormaya karar verdi,

    "Roger'ın Brian'la yattığı gerçeğini görmezden gelmeye devam mı edeceğiz yoksa ikinizden biri açıklama yapmak ister mi?"

    Deaky tuhaf bir ses çıkarıp öksürüklere boğuldu ama bu sefer içeceği ağazında tutmayı başardı.

I Want To Break Free - Maylor (One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin