Poate au fost un cuplu care au locuit aici ....imi spun eu in gand,dar alungandul repede,deoarece tata m-a chemat inauntru.
Dupa ce am intrat,tata si mama s-au repezit la mine spunand
-Pe unde ai umblat ingeras? Spuse tata in timp ce imi mangaie parul buclat natural lasat pe spate
-Data viitoare sa ne anunti cand pleci...abia ce ne-am mutat,nici nu sti orasul scupo! Zise mama
-Stati linistiti,eram doar in curtea din spate,o admiram putin in timp ce ma dadeam pe leagan.
Ai mei rasufla usurati in timp ce brusc imi suna telefonul si am raspuns cu zambetul pe buze vazand ca apelantu nu este alta decat Carry (e cea mai buna prietena a lui Amelie)
Convorbire telefonica
-Hei Car-
-Nu mai pot de dorul tau,ai ajuns? Esti bine? Ti-ai facut prieteni? M-ai uitat?
-Da,da,nu si nu...inca.
-Heeeei
-Glumeam Carry
-Pfiuuu...ce mai faci?
-Ma duc imediat sa imi mut lucrurile in camera,tu?
-Te-am sunat sa vad daca esti bine siiiiii ca Martin m-a invitat sa merg cu el la carnaval. Spuse entuziasmata
*Martin e crush-ul de doi ani al lui Carry*
-Felicitari puiule,daca se comporta urat cu tine,voi veni cu avionul inapoi si il voi invata o lectie zic in timp ce formez pumnul realizant ca nu poate vedea.
-Inca un motiv pentru care imi esti cea mai buna prietena si te iubesc...da mama,acum? Bine...ingeras,eu te las ca trebuie sa o ajut pe mama cu mancarea,pa ingeras.
-Pa Carry
Convorbire telefonica incheiata
Dupa ce am incheiat apelul,am mers la tata sa il intreb unde imi este camera.
-Tata,imi arati in ce camera voi sta?
-Sigur puiule...stai sa iti iau cutiile si iti arat imediat.
Dupa 5 minute de asteptat,a venit tata cu cutiile mele si mi-a facut semn din cap sa il urmez.
Am urcat scarile si a zis sa deschis prima usa din stanga...zis si facut,dupa ce am facut-o am inlemnit,era o camera de un roz pal minunat cu un pat,dulap si birou alb.
-E minunata,nu-i asa? Intreaba tata cu un zambet pe buze
-E chiar foarte minunata! Spun in timp ce intru ca sa scanez camera,observand ca este o usa
-Usa aceea duce catre baie..ai baie propie.
-Uaaau!! Zic entuziasmata
Dupa doua ore de despachetat si aranjat lucrurile in camera,ma duc sa vad cum este in baie.
Intru si sunt primita de o cada cu picioare aurite,chiuveta cu o oglinda destul de mare,gresie alba si faianta alba cu putin sclipici si desigur toaleta.
Ma duc sa imi iau produsele de baie sa le pun in dulapul din baie,dupa ce le-am luat,deschis dulapul si vad o poza cu un cuplu care se tin brate.Heiiii...scuze ca nu am postat ieri capitolul,dar m-am pregatit pentru luni...ca scoala si mna.
Scuzati greselile gramaticale
Promit ca nu mai e mult si vor veni partile interesante. :))
Va rog sa votati si sa lasati un comentariu cu parerea voastra,ar insemna mult pentru mine.
Kisses xoxo
CITEȘTI
Little Christ
Short Story-Please make me forget all of this. -You know what to do angel...on your knees Amelie,ingerul fara aripi isi va intalni demonul fara de care nu va putea trai,Edward In curs de editare