Wakker worden terwijl je verliefd bent voelt geweldig. Je staat op met een fijn gevoel. Iedere dag vliegen de vlinders weer heen en weer door je buik. Een gevoel waar je nooit aan kan wennen. En eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan willen wennen.
Dingen waar je gewend aan raakt worden gewoon. Normaal. Daar is niets speciaals meer aan. En ik zou nooit willen dat dat met zo'n speciaal gevoel gebeurd.Wakker worden is dan ook niet moeilijk meer. Vroeger was dat wel het geval. Dan bleef ik nog dik 3 kwartier liggen, om vervolgens binnen een kwartier alles te moeten doen; omkleden, opmaken, eten, tandenpoetsen, schoenen aan en m'n jas aan doen.
Nu gaat dit echter veel beter en voelt het ook niet aan als een verplichting. Wetend dat ik sneller bij m'n liefste vriendje kan zijn.
Het ging zelfs zo makkelijk dat ik af en toe zelfs te vroeg op school kwam.Net zoals vandaag het geval is.
Normaal loop ik altijd gelijk naar de kantine. Dit is het vaste plekje van mij en Tim. Vandaag niet. Vandaag moet ik eerst even naar de wc.
Terwijl ik naar de wc loop krijg ik een beetje een raar gevoel in m'n buik. Een gevoel dat ik de laatste paar weken steeds vaker voel, maar steeds weer probeer te negeren.
Het valt me op dat ik veel wordt aangekeken en ik krijg het gevoel dat er mensen over me aan het praten zijn.Opnieuw probeer ik het te negeren. Waarschijnlijk ben ik gewoon een plukje haar vergeten mee te stijlen...
Of misschien staat m'n gulp open... heel gênant maar toch niet zo erg dat iedereen me daar zo voor moet aankijken?
Ik versnel m'n pas en loop de hoek om richting de wc's. Doordat ik niet oplette loop ik keihard tegen iemand aan. Gelukkig kan ik mezelf nog net een beetje opvangen aan de muur, anders was ik ook nog eens gevallen...
Wanneer ik opkijk en me wil verontschuldigen draait de persoon tegen wie ik aanliep zich om.
Het was Tim. Die had ik hier niet verwacht... en wat ik al helemaal niet had verwacht was de roze lipstick afdruk op z'n mond. Ik draai m'n hoofd een paar centimeter en zie daar Jaimy staan.
En raad een welke kleur lipstick zij op had...
YOU ARE READING
The Other Girl
RomanceIedereen kent het verhaal van Assepoester. Iedereen weet hoe ze haar droomprins vind. Liefde op het eerste gezicht.... Maar wat nu als de prins al een vriendin had. Wat gebeurd er met haar? Liefde op het eerste gezicht wordt altijd gezien als iets...