1

6 0 0
                                    

Arcadia her sabah yaptığı şeyi yapmak için dışarı çıktı; Ormanda dolaşmak.
ж
Arcadia Walker, eskiden orduda olan büyük bir kumandanın kızıydı;
Jax Walker.
Eskiden ordunun en büyük kumandanıydı. Yıllar sonra, ordusu onu unuttu. Kendini bir kenara çekti ve ormanda yaşamaya başladı.
Arcadia'nın annesi ise bambaşka biriydi;
Kraliçe Amera.
Bir gün, Jax ormanda dolaşırken büyük bir fırtına oldu. Fırtına, bir noktadan başlayıp bütün ormana yayılıyordu. Jax, cesaretini toplayıp fırtınaya doğru yürüdü.
Fırtınanın en şiddetli kısmında, yerde yatan yaralı bir kadın gördü ama kadının kanı kırmızı değil, altın rengiydi.
Kadına yaklaştığında, kadının pürüzsüz yüzü, siyah saçları ve bembeyaz dişleri olduğunu fark etti.
Onu kucağına alıp ağaçeve götürdü. Yaralarını sarıp uyanmasını bekledi. Gece boyunca fırtına durmadı.
Öteki sabah, kadın yaralarının üstündeki bandajlara bakıp kaldı.
Bir insan mı onu kurtarmıştı.
Jax odaya girdi ve biraz afalladı.
'U-uyanmışsın.'
Jax, kadının gözlerinin güzelliğinin karşısında şok oldu. Mavi & Yeşil karışımı bir Gri...
'Teşekkür ederim.' dedi kadın 'Ben Amera. Ruh Kraliçesi.'
Amera, adamın karşısında şok oldu. Uzun boylu, altın sarısı ve uzun saçlı, yakışıklı bir adam.
'Bende Jax. Jax Walker. Eski kumandan.'
20 YIL SONRA
4 yıl boyunca, Amera ve Jax iki dünyadan bir çifte dönüştüler. Amera, bir İnsan ile aşk yaşayacağını hiç tahmin etmemişti. Jax ile Amera'nın bir kız çocukları oldu.
Adı Arcadia, 1 yaşında idi.
'Ruhların dünyasında, insanları ve ruhları birleştirecek bir kılıç var ve o kılıcı sadece iki dünyadan olan bir melez eline alabilir' dedi Amera Arcadia'nın saçını öperek. Arcadia'nın saçları babası gibi, gözleri annesi gibiydi.
Bir anda Amera,
5 yıldır hissetmesi gerekeni hissetti.
Gözünden bir damla yaş düştü.
'Jax...'
-
'Bunu yapmak zorunda mısın?'
'Evet. Senin için ve güzel kızım için.' Dedi Amera ağlayarak.
Amera, Ruhların Çağrısı'nı hissetmişti.
Ruhlar, İnsan dünyasında olan bir Kraliyet Ruhu'nu hissedemezlerdi, fakat bir ruh onu orada görürse bütün ruhlara bildirirdi.
Amera, siyah bir kristali Arcadia'nın boynuna astı.
'Bu kolye, o 15 yaşına geldiğinde ona yolu gösterecek.'
Jax ağlıyordu hala.
'Geri döneceğim. Kızıma iyi bak yeter, o bizi yine buluşturacak.
Sizi Seviyorum.' Dedi Amera giderken...
ж
Rahat bir kaya bulup oturdu Arcadia. Ormanı izlerken, ilerilerdeki aracı fark etti.
'Siktir.'
Ormandaki inşaat çalışmaları başlamıştı.
Arcadia göz devirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᎻᎪᏞᎰ~ᏴᎡᎬᎬᎠHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin