Bölüm 1 : fckmdr

16 2 0
                                    

İşlerin böyle sonlanacağını bilseydim, her şeyi daha farklı yapardım. Görünmez kalırdım, bir hiç olarak. Ama artık bir hiç değilim. Dünyanın en çok aranan bilgisayar korsanlarından biriyim. 

Kapıyı açar, içeri girer ve üç arkadaşı da yerde ölü olarak bulur. 

                                                 ***

Ben kimim adım Benjamin bu da benim hikayem. 

                                                 ***

Alman federal istihbaratına teslim oldum, şuanda sandalye de oturuyorum ve önümde masa var. Yanımda ise cam, dışardan beni izleyen gözler.

1- Bir saat önce teslim oldu 'Ben Kimim?' adlı bir bilgisayar korsanıymış. Fr13nds ve Rus Siber Mafyasını teslim edebileceğini söylüyor. Sizden başkasıyla konuşmayacakmış.

2-Demek sen 'Ben Kimim'sin. Buraya gelmiş olmanın bi nedeni var. Benim burda olmamın bir nedeni var. Anlat bakalım.

Her şey bir şekilde birbirine bağlı, ama bu başı ve sonu olan bir ip değil. İplerden oluşan bir ağ ve ben tam ortasındayım. Bu ağın tam ortasındayım. Her zaman süper güçleri olan bir süper kahraman olmak istemiştim, insanların imkansız sandığı şeyler, yapmak istemiştim. Aslında süper gücüm var ben görünmezdim, hatta süper kahraman kostümüm bile vardı (çalıştığım pizzacıda giydiğim kıyafet). Her süper kahramanın trajik bir aile geçmişine ihtiyacı vardır. Örümcek adamın anne babası ölmüştü. Batman'ın anne babası öldürülmüştü. SüperMan'ın anne babası havaya uçmuştu. Aslında bakılırsa mükemmel koşullara sahibim. Babam doğumumdan sonra Fransa'ya kaçmıştı, onu hiç tanımamıştım. Sekiz yaşındayken annem intihar etti. Bi kahraman için olağanüstü malzeme. Önce büyükannem bana baktı sonra ben ona. 2- Ben psikolog değilim, geçirdiğin sarsıntılar beni ilgilendirmez. Clay ve FR13NDS'le olan bağlantı hakkında ne biliyorsun?

Bilmek isteyeceğiniz her şey dedim. Ama burada her detay önemli. Bilgisayar korsanlığı sihir gibidir, ikiside insanları kandırmak üzerine kurulmuştur. 14 yaşından beri vaktimi bilgisayar başında geçiriyorum. Programlama dillerini öğrendim, ardından ilk sistemimi kırdım. İhtimallerin sınırsız olduğu bir evrendi, ve ilk kez bu hayatta iyi olduğumu hissettim. Gerçek dünya da bir hiçtim, dışlanmıştım ama internette bir kimliğim vardı, oraya aittim. Benim gibi insanların dolandığı bir yerdi. Herkes zamanını internette harcarken, biz DarkWeb'de dolaşıyorduk. Yani ağın içindeki ağ, burda istediğim adla dolaşabiliyordum. Gece gündüz bilgisayar  başındaydım, gece alamadığım uykumu otobüste alıyordum. Ama bi' panzehir vardı, bu fikri büyük idölümden almıştım, dışarıda bir sürü iyi bilgisayar korsanı varsa da benim için tek gerçek kahraman vardı 'MRX'. Nereden geldiğini ya da kim olduğunu kimse bilmiyordu, her sisteme girip kırabiliyordu. Bilgisayar korsanı sahnesinin en büyük yıldızıydı. Hiçbir şeye ya da hiç kimseye saygısı yoktu, o bilgisayar korsanları arasında ki süper kahramandı. Onun gibi olmak istiyordum, ilaç almak için bi eczanenin internet sitesini yönlendirip bundan faydalanmayı ondan öğrenmiştim. Ritalin, korsanların uyarıcısı, MRX'in 3 kuralı vardı.                                                       
1.Hiçbir sistem güvenli değildir.                                                        2.Arsızlık kazanır.                                                                          3.Hem siber dünya da hem de gerçek dünyada eğleneceksin. 

Ama bura da olmamın ve işlerin böyle olmasının asıl sebebi Marie. Üniversitede ki öğrencilerden biri bana sınav sorularını istedi, tabi para karşılığında. Hukuk fakültesi soruları, merkezi olarak üniversitenin sunucularında saklanıyordu. Erişim sağlamam yeterli olacaktı. Neredeyse çocuk oyuncağıydı. Bir çok bilgisayar korsanı sadece eşiği aşmakla ilgilenir, hiç bir şeyi değiştirmezler, bazıları ipuçları bırakır, bazıları hatıra eşya alır. Ben süpermendim, örümcek adamdım, batmandım, ve tam bir geri zekalıydım. Işıklar açıldı, görevli içeri girdi ve ta ta mahkeme salonundayım. Daha önce suç işlemediğimden dolayı 50 gün kamu hizmeti şartıyla serbest bırakıldım. 

Her şey bir hamlede değişmek üzereydi. Kamu hizmetim sırasında, bir binaya girdim içeride baska bir adam vardı konuştu;.                                                                                           Max : ee söyle bakalım neden buradasın?(biraz sessizlik) konuşamıyor musun? Dur tahmin edeyim hayatın sana karşı adil olmadığını düşünenlerdensin, dışlanmış, silik, asosyal bir atık gibi hissediyorsun. Ne düşündüğümü söyleyeyim mi? Bence bunların hepsi bir aldatmaca.                     
Ben : bilgisayar suçu.                                                                                                                                                           
Max : Olayın ne peki DDOS saldırısı mı? Botnet mi? eDolandırıcılık mı he? Yoksa sen korsan mısın?                                                                                                                                              Ben : Üniversite sunucusuna girdim.                                                                                                         
Max : Peki, erişim denetimini nasıl geçtin?                                                                                                                 
Ben : ZeroD programıyla.                                                                                                                                                   
Max : Program dilini biliyorsun yani. Öylece girdin? Adım Max. Bugün işin var mı?

Kendime hep herşeyin yerli yerine oturduğu bi' an var mıdır diye sorardım. Herşeyi değiştiricek bir an...                                                                                                                                                                                                                                                                                 
Selamlar, vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Biz Kimiz?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin